// یکشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Immortal Rogue؛ خون آشام جاویدان

در بازی Immortal Rogue خون آشامی را می‌بینیم که از خواب صدساله بیدار شده و حال به دنبال شکار است. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

در بازی موبایل Immortal Rogue وظیفه دارید که محیط‌های پویای بازی را زیر و کنید و به‌دنبال شکار بگردید. وجود سلاح‌های متنوع و محیط‌هایی که براساس انتخاب‌های شما تغییر می‌کنند، از Immortal Rogue یک اثر ارزشمند می‌سازد که ارزش تکرار بسیار بالایی دارد.

در بازی اندروید Immortal Rogue شما نقش یک خون آشام را دارید که باید در محیط تاریک بازی حرکت و دشمنانش را نابود کند. گیم‌پلی بازی به‌شکلی است که به‌راحتی می‌توانید حرکت کند و در سبک هک اند اسلش دشمنان خود را از دم تیغ بگذرانید. داستان بازی از این قرار است که این خون‌آشام هر صد سال یک‌بار بیدار می‌شود و از طریق شکار به تغذیه می‌پردازد. حال شما در این دوره حساس قرار گرفته‌اید و باید مراحل را یک به یک بگذرانید. نبردهای سامورایی بازی بسیار سرگرم‌کننده است و شما را میخکوب می‌کند. شما در بازی متحدانی دارید که منتظر بازگشت شما بود‌ه‌اند و در راه نابودی دشمنان به شما کمک خواهند کرد. آیتم‌های متنوع در اختیارتان قرار دارد و می‌توانید با ارتقا آن‌ها خوی خشونت را بالا ببرید. این شخصیت مهارت‌هایی دارد که مبتنی جهان بازی است و هرچه قدر که پیش‌روی بیش‌تری در بازی داشته باشید، یک به یک برای‌تان آشکار می‌شود. بازی آن‌قدر جذاب و سرگرم کننده طراحی شده است که می‌توانید برای مدت‌ها و با ارزش تکرار بالا آن را تجربه و جهانش را کشف کنید. در واقع این گیم‌پلی ناب بازی است که با سیستم خاصش بسیار لذت بخش ظاهر شده است.

Immortal Rogue
Immortal Rogue
Immortal Rogue

در تجربه گیم‌پلی بازی شما تنها باید موقعیت دشمنان را مشاهده کنید و با لمس صفحه نمایش و کشیدن آن به سمت هدف، ضربه خود را وارد کنید. بالطبع زمانی که از دشمن دور هستید این کار تنها شما را به هدف نزدیک‌تر می‌کند. با نگه داشتن صفحه و ول کردن آن‌هم می‌توانید ضربات سهمگین را وارد کنید. در این حالت یک نشانه‌گر هم ظاهر می‌شود که باید آن را روی دشمنان خود ثابت کنید. گرافیک بازی پیکسلی است و یک موسیقی جذاب و اکشن شما را همراهی می‌کند. بازی محیط‌های بسیار خاصی دارد و امکان اکتشاف آیتم‌های بیش‌تر را فراهم می‌کند. جهان بازی براساس انتخاب‌های شما چیده می‌شود و هربار یک تجربه غیرتکراری را پشت سر خواهید گذاشت.

جهان بازی پویا است و براساس انتخاب‌های بازیکنان شکل می‌گیرد

باس‌های قدرتمندی در بازی آیفون Immortal Rogue وجود دارند که باید سرعت عمل بیشتری در نبرد با آن‌ها داشته باشید و کمی حوصله به‌خرج دهید. این باس‌ها معمولا غول پیکر هستند و تنها باید در کسری از ثانیه ضربات خود را وارد کنید و از وی دور شوید. سلاح‌هایی که در بازی می‌بینید از تمدن‌های تاریخی گرفته شده‌اند و کسانی که با شخصیت‌های خون‌آشامی آشنا هستند، کاملا به آن‌ها واقف خواهند بود. در طول بازی می‌توانید سکه کسب کنید و آیتم‌های زیادی مانند سلاح‌های خفن را خریداری کنید. با این کار می‌توانید دشمنان خود را در مدت زمان کم‌تری نابود کنید و سرعت پیشروی خود را بالاتر ببرید. گرافیک پیسکلی بازی باعث نمی‌شود که اطلاعاتی از آیتم‌ها قابلیت نشان داده شدن نداشته باشند، بلکه هر آیتم از سلاح‌ها تا قدرت‌های خود را می‌توانید مشاهده کنید و با سکه یا جم‌های قرمز رنگ خریداری کنید.

Immortal Rogue
Immortal Rogue
Immortal Rogue
Immortal Rogue گیم پلی سرگرم کننده و ارزش تکرار بالایی دارد

در طول بازی Immortal Rogue می‌توانید با دیالوگ‌ها همراه شوید و داستان این خون‌آشام را بدانید. شخصیت‌های خاصی در طول مراحل خواهید دید که به شما کمک می‌کنند تا به هدف خود برسید و گاها هم یکی از اهداف را نجات دهید. در طول بازی کادرهایی را خواهید دید که از شما می‌خواهد روند را انتخاب کنید و واکنش خود را نسبت به برخی از اتفاقات نشان دهید. همین انتخاب‌ها هستند که هم روی خون‌آشام تاثیر می‌گذارند و هم مهم‌تر از آن محیطی را که قرار است در آن به ماجراجویی بپردازید تعیین می‌کند.

بازی Immortal Rogue همان چیزی است که طرفداران سبک هک اند اسلش به‌دنبال آن بوده‌اند.این بازی با داشتن گیم‌پلی سریع و بسیار هیجان‌انگیز می‌تواند در لحظه لحظه‌اش هیجان انگیز باشد و چیز جدیدی بر ارائه داشته باشد. البته بازی صرفا در مرحله انتشار قرار دارد و مطمئنا انتظارات زیادی از نسخه اصلی بازی داریم. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Immortal Rogue


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده