// شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی Find The Differences: Detective؛ تفاوت‌ها را پیدا کنید

بازی Find The Differences: Detective مانند دوران کودکی، ما را در نقش یک کارآگاه برای یافتن تفاوت‌ها و حل معماها همراه می‌کند.

اگر به دوران کودکی برگردیم و یادی کنیم از پیک نوروزی دردسرساز، همواره یکی از سرگرمی‌های این مشق بهاری دانش‌آموزان حاوی سرگرمی‌هایی مانند جدول و معماهایی بود که از قضا یکی از آنها یافتن تفاوت‌ها بین دو تصویر کاملا مشابه بود. در جریان این معما باید ریزبینانه به هردو تصویر نگاه می‌کردید تا با بیشترین تعداد تفاوت ممکن میان دو تصویر را با کشیدن دایره مشخص کنید. این‌کار دقت دانش‌آموز را می‌سنجید و از قضا یک سرگرمی ساده و دوست‌داشتنی بود.

حال سال‌ها از آن روزها می‌گذرد و اگر دل‌تان یک سرگرمی مشابه می‌خواهد که اتفاقا داستانی کارآگاهی داشته باشد، استودیو 10P اثری ساده اما سرگرم‌کننده را با نام Find The Differences: Detective برای‌تان تدارک دیده است. بازی داستان یک کارآگاه را روایت می‌کند که در طول ماجراجویی خود به دنبال پرونده‌های مختلف برای فاش کردن رازهای مخفی می‌رود و در این مسیر به کمک شما نیاز دارد. در جریان بازی باید وارد تحقیقات‌ متفاوتی شوید؛ تحقیقاتی که افراد متفاوتی در آن دخیل هستند و باید با چالش‌ها و اتفاقات پیش‌بینی نشده روبرو شوید.

بازی  Find Differences: Detective
بازی  Find Differences: Detective
بازی  Find Differences: Detective
Find The Differences: Detective دارای ۲۰ پرونده است که هر پرونده بیش از ۱۰ پازل را شامل می‌شود

اما بی‌شک مهم‌ترین ویژگی بازی اندروید و آیفون Find The Differences: Detective نه داستان بلکه گیم‌پلی ساده و بعضا خنده‌دار این اثر است. مراحل بازی شامل ۲۰ پرونده متفاوت از روابط پیچیده یک خانواده تا دزدی از کتابخانه می‌شود. هر یک از پرونده‌ها مراحل متفاوتی دارند که در جریان آن باید با ورود به مکان‌های مشخص شده، اشیاء مختلفی را به عنوان مدرک پیدا کنید. اشیاء مورد اشاره در حقیقت مدارکی هستند که در نهایت قاتل، خیانت‌کار و در یک کلام مجرم را معرفی می‌کنند و به حل پرونده کمک می‌کنند. اما سازندگان سعی کرده‌اند تا با ایجاد برخی محدودیت‌ها مانند محدودیت در زمان برای یافت مدارک، بازی را کمی چالشی کنند.

یکی از خصوصیات مهم بازی شیوه طراحی مراحل است. مراحل ظاهری ساده اما رنگارنگ دارند و از اتاق خواب بگیرید تا کتابخانه، موزه یا مدرسه و دانشگاه را شامل می‌شود و از قضا ورود به هر یک از این مکان‌ها جذابیت‌های خودش را دارد. کفش قرمز‌ رنگی در اتاق یا شاخه گلی که روی زمین افتاده است هرکدام مدرکی محسوب می‌شوند تا مجرم به سزای اعمالش برسد. البته نوشتن در رابطه با اینچنین بازی‌های مینیمال کار ساده‌ای نیست، زیرا نمی‌توان توضیح زیادی در رابطه با آنها داد. با این حال باید گفت که بازی آیفون و اندروید Find The Differences: Detective هرچند یکی از بازی‌های بی‌آلایش این روزهای گوگل پلی و اپ استور است، اما تاکنون توانسته نظر بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کند.

بازی  Find Differences: Detective
بازی  Find Differences: Detective
بازی  Find Differences: Detective

موسیقی کارآگاهی، کارآگاهی که خود چهره‌ای مرموز دارد و در نهایت کلی پرونده که باید راز پشت آنها را حل کنید، Find The Differences: Detective را به اثری درخور و جذاب تبدیل کرده است که تجربه آن را به همه پیشنهاد می‌کنیم. با توجه به عمودی بودن بازی، تجربه این اثر رایگان تنها با یک دست آسان است و می‌توانید در مترو، اتوبوس یا تاکسی به راحتی برای گذران وقت به تجربه آن بپردازید. البته Find The Differences: Detective از خریدهای درون‌برنامه‌ای و همچنین تبلیغات ویدیوی پشتیبانی می‌کند و اگر در مرحله‌ای گیر افتاده‌اید، می‌توانید با تماشای ویدیو یا پرداخت پول از بازی درخواست راهنمایی کنید. Find The Differences: Detective تا به امروز بیش از ۱۰ میلیون بار در سایت گوگل پلی دانلود داشته است.

دانلود بازی Find The Differences: Detective


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده