// سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی Crash Of Cars؛ یک io. ماشینی

Crash Of Cars یک بازی مولتی‌ پلیر آنلاین در سبک ریسینگ است که بازیکنان در یک نقشه مشترک با یکدیگر رقابت می‌کنند. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

با پیشرفت سخت افزار گوشی‌های هوشمند و امکان دسترسی به اینترنت همراه پر سرعت، بازی‌های مولتی پلیر در پلتفرم موبایل در سال‌های اخیر از گستردگی خوبی برخوردار شده‌اند. یکی از بهترین بازی های اندروید که به طور رایگان در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، بازی Crash Of Cars است که یک رقابت آنلاین چندنفره است. این بازی اندروید و آیفون توانسته از بین بیش از ۳۱۵ هزار رای در پلی‌ استور، میانگین امتیاز عالی ۴.۶ ستاره از ۵ ستاره را کسب کند که نشان از کیفیت بالای این بازی ساده و جذابیت آن دارد. این بازی که ساخت استودیوی Not Doppler است،‌ برای سیستم‌ عامل iOS حدود ۳۹۶ مگابایت حجم دارد و مانند بسیاری دیگر از بازی‌های رایگان پلتفرم موبایل، تبلیغات و خرید‌های درون برنامه‌ای در آن حضور دارند.

crash of cars

گیم‌پلی بازی آیفون و اندروید Crash Of Cars به رقابت چند بازیکن به صورت آنلاین در یک نقشه‌ی مشترک برای کسب مقام اول و جمع آوری سکه‌های بیشتر خلاصه می‌شود. هر بازیکن در هر مسابقه کنترل وسیله نقلیه‌ای را بر عهده دارد که باید به کمک پاور-آپ‌ها (Power-Ups) به دیگر بازیکنان ضربه بزند و به عنوان نفر آخر، با وسیله خود پیروز مسابقه شود. کنترل‌های بازی بسیار ساده‌اند و بازیکنان برای تغییر مسیر و فرار از آسیب‌های موجود در نقشه می‌توانند با لمس هر سمت از صفحه‌ی نمایشگر به آن سمت بروند. در بازی Crash Of Cars وسلیه نقلیه به صورت خودکار به سمت جلو حرکت می‌کند و بازیکنان روی سرعت آن کنترلی ندارند. همچنین در نقشه‌های بازی پاور‌-آپ‌هایی به طور تصادفی قرار می‌گیرند که بازیکنان با برداشتن آنها و استفاده از آن به دیگر بازیکنان صدمه وارد کنند. برای این کار پس از برداشتن هر پاور-آپ یک کلید روی نمایشگر ظاهر می‌شود که با لمس آن بازیکنان می‌توانند از موشک‌ها و بمب‌ها استفاده کنند.

Crash Of Cars حالت‌های مختلفی برای بازی دارد؛ مانند حالت تک نفره، حالت بازی با دوستان و حالت بازی آنلاین که به صورت تصادفی بازیکنان را در سرور‌های مختلف رو به روی هم قرار می‌دهد. در بازی بیشتر از ۱۰ نقشه مختلف وجود دارد که نبرد‌های بازی در آن رخ می‌دهد. همچنین بیش از ۷۰ وسیله نقلیه در بازی وجود دارند که در ۴ دسته مختلف Common ،Rare ،Epic و Legendary دسته بندی شده‌اند و بازیکنان می‌توانند با جمع آوری سکه در طول مسابقات بازی این وسیله‌های نقلیه را آزاد کنند. برای این وسایل نقلیه حدود ۳۰ اسکین مختلف وجود دارد که بازیکنان می‌توانند وسیله نقلیه خود را به سلیقه‌ی خود شخصی سازی کنند.

crash of cars

رقابت‌های بازی Crash Of Cars کوتاه ولی هیجان انگیز و فانتزی هستند

در آپدیت‌های جدید بازی نقشه‌های متنوع و وسیله‌های نقلیه جدیدی به آن افزوده می‌شوند که نشان دهنده‌ی پشتیبانی خوب Not Doppler از بازی آنلاین و پرطرفدار خود است؛ مسئله‌ای که برای یک بازی آنلاین که بازیکنان زیادی در سرورهای آن مشغول بازی هستند، امری مثبت و امیدوارکننده به حساب می‌آید. همچنین بازی Crash Of Cars از سیستم ماموریت‌های متنوع و روزانه نیز استفاده می‌کند که به بازی تنوع خوبی می‌دهند و بازیکنان می‌توانند مدت زمان بیشتری را در بازی بگذرانند. 

crash of cars

بازی Crash Of Cars از طراحی‌های فانتزی استفاده می‌کند که برای بازیکنان جذاب و چشم نواز خواهد بود. انیمیشن‌های بازی به خوبی طراحی و اجرا شده‌اند و با توجه به آنلاین بودن بازی، در عین سادگی از زیبایی ظاهری نیز بهره می‌برند. طراحی‌های نقشه‌های بازی از تنوع خوبی برخوردار است و بازیکنان می‌توانند ساعت‌های زیادی را در سرور‌های بازی بگذرانند.

اگر از طرفداران بازی‌های io. هستید و علاقه‌مند به انجام مسابقات کوتاه با وسیله‌های نقلیه متفاوتید، Crash Of Cars یکی از جذاب‌ترین و فانتزی‌ترین بازی‌های منتشر شده در سال گذشته میلادی است.

دانلود بازی اندروید و آيفون Crash Of Cars


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده