نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Tony Hawk's Skate Jam؛ حرکات نمایشی با اسکیت‌برد

امشب در بخش معرفی بازی موبایل قصد داریم به معرفی بازی جدیدی از سری بازی‌های جذاب تونی هاوک یعنی بازی Tony Hawk's Skate Jam بپردازیم.

تونی هاوک را تمام دوستداران و علاقه‌مندان به اسکیت برد می‌شناسند. او یک اسکیت‌باز حرفه‌ای به حساب می‌آید که بازی‌های جذاب زیادی با نام او منتشر شده است و می‌توان آن‌ها را در مقایسه با بازی‌های این سبک شاهکار دانست. بازی Tony Hawk's Skate Jam در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۲ آذر) منتشر شده است و اولین نسخه از سری بازی‌های ویدیویی تونی هاوک محسوب می‌شود که انتشار آن توسط کمپانی Activision که از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۱۵ مسئولیت این سری از بازی‌ها را به عهده داشته، انجام نشده و این بازی توسط یک استودیو آمریکایی به نام Maple Media منتشر شده است.

بازی اندروید و آیفون Tony Hawk's Skate Jam یک بازی سه‌بعدی بسیار جذاب است که گرافیک مناسبی دارد. این اثر شامل مراحل متعدد و ماموریت‌های گوناگون است. ساختار این بازی به گونه‌ای است که شما به عنوان یک اسکیت‌برد باز در مکان‌های متفاوت، ماموریت‌هایی را بر عهده دارید و با چالش‌های گوناگونی روبه‌رو هستید و اهداف سرگرم کننده در ۵ منطقه مختلف با ۱۵۰ مرحله، شما را به شدت به این بازی علاقه‌مند می‌کند.

بازی موبایل Tony Hawk

اولین نکته‌‌ای که درباره این اثر باید بدانید این است که بازی به صورت آنلاین است. زمانی که از اتصال گوشی موبایل خود به اینترنت اطمینان حاصل کردید می‌توانید بازی را آغاز کنید. در ابتدای بازی تونی هاوک با شما صحبت و در قسمت‌های مختلف آن شما را راهنمایی می‌کند. اولین بخشی که پیش روی شما قرار دارد، بخش تمرینی است و پس از آن می‌توانید بازی اصلی را شروع کنید. یکی از نکات جالبی که در این بازی وجود دارد این است که شما می‌توانید برای کاراکتر خود نام انتخاب کنید و همچنین استایل او را نیز تغییر دهید.

ماموریت‌های روزانه را انجام دهید و جایزه بگیرید

یکی از دیگر جذابیت‌های Tony Hawk's Skate Jam انجام ماموریت‌های روزانه و دریافت جایزه است. همچنین شما می‌توانید اسکیت‌برد خود را عوض کنید و برای افزایش مهارت و کامل کردن ماموریت‌ها، با استفاده از سکه‌ها و پول‌های نقدی که به دست می‌آورید اسکیت‌برد جدید خریداری کنید. علاوه بر این مانند بسیاری از بازی‌های دیگر می‌توانید برای افزایش سکه و پول نقد خود و همچنین خرید اسکیت‌بردهای جدید از سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای استفاده کنید. به علاوه این بازی به صورت روزانه جوایزی را نیز برای بازیکنان در نظر گرفته است که نباید آن را فراموش کنید.

بازی موبایل Tony Hawk

ممکن است شما در ابتدا به خوبی نتوانید کاراکتر خود را کنترل کنید؛ اما ناامید نشوید. با گذشت زمان و تکرار و تمرین می‌توانید به طور کامل روی کاراکتر خود تسلط پیدا کنید و حرکات نمایشی زیبایی را اجرا کنید. زمانی که شما وارد بازی می‌شوید محیط بازی به صورت افقی روبه‌روی شما قرار می‌گیرد و شما باید با هر دو دست خود بازی کنید.

موسیقی بازی، جذابیت آن را دوچندان می‌کند

در بازی Tony Hawk's Skate Jam موسیقی‌های متنوعی از سبک راک پخش می‌شود. نکته جالبی که در این اثر وجود دارد، این است که سیستم برای هر موسیقی‌ای که پخش می‌شود نام خواننده و نام موزیک را در پایین صفحه می‌نویسد. انیمیشن و فضاهای بازی نیز از گرافیک خوبی برخوردار هستند و محیط‌های گوناگون شهری، فضاهای پارکی و جنگلی متفاوتی در آن وجود دارد.

اکنون بیان این موضوع هم می‌تواند برای شما جذاب باشد که کامل کردن این ۱۵۰ مرحله و انجام تمام ماموریت‌ها پایان این بازی نیست! شما پس از تکمیل پنج منطقه بازی وارد مسابقات حرفه‌ای با دیگر بازیکنان می‌شوید و در مناطقی جدید با آن‌ها به رقابت می‌پردازید. این رقابت‌ها به صورت هفتگی برگزار می‌شوند و برنده رقابت جوایز بسیار بزرگی دریافت می‌کند.

بازی موبایل Tony Hawk

بازی موبایل Tony Hawk's Skate Jam محصولی جذاب و پویا از سری بازی‌های اسکیت‌برد است که می‌تواند برای کسانی که به این سبک از بازی‌ها علاقه دارند جذاب باشد. شما می‌توانید این اثر را در سیستم‌عامل IOS و اندروید استفاده کنید. این بازی هم‌اکنون به صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور قرار گرفته است و اگر به انجام حرکات نمایشی با اسکیت‌برد علاقه دارید پیشنهاد می‌دهیم آن را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Tony Hawk's Skate Jam


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده