نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Helix Jump؛ یک پرش مارپیچ

در بازی موبایل Helix Jump باید یک توپ را به صورت مارپیچ از موانع رد کنید و به مقصد برسانید. با زومجی همراه باشید.

بازی‌های رکوردی و چالش‌برانگیز یکی از بازی‌های مورد علاقه بازیکنان است. یکی از دلایل محبوبیت این نوع آثار، چالش‌هایی است که بازیکن با آنها روبه‌رو می‌شود و او با قدرت تفکر و توانایی خود سعی در پیروز شدن در چالش‌ها می‌کند. شرکت Voodoo با همکاری استودیو H8Games بازی موبایل جدیدی را توسعه داده‌اند که باعث شده است توانایی‌های بازیکنان به چالش کشیده شود. بازی Helix Jump یک بازی آرکید سرگرم‌کننده است که در این مطلب قصد معرفی این بازی اندروید و آیفون را داریم. پس تا پایان با زومجی همراه باشید.

Helix Jump

Helix Jump

Helix Jump

مراحل بازی به مرور سخت‌تر و چالش‌برانگیز می‌شوند

روند بازی اندروید و آیفون Helix Jump بدینگونه است که بازیکن کنترل توپی را به دست می‌گیرد و با زدن ضربه روی صفحه گوشی موبایل خود، باید این توپ را از موانعی که به صورت مارپیچ به یک ستون استوانه‌ای متصل هستند، عبور بدهد و به پایین استوانه مارپیچ برساند. بازیکن با هر عبور توپ از مانع، امتیازی کسب می‌کند که در پایان مرحله، این امتیاز رکورد او محسوب خواهد شد. به مرور، مراحل بازی آیفون و اندروید Helix Jump سخت‌تر خواهد شد و موانع سخت‌تری سر راه پیشروی بازیکن قرار خواهد گرفت.

بازی موبایل Helix Jump دارای آیتم‌های شخصی‌سازی چون انتخاب توپ و انتخاب لکه‌ای که بر اثر ضربه توپ به زمین ظاهر می‌شود، است. این آیتم‌ها به مرور با ثبت رکوردهای بازیکن باز خواهند شد؛ اما بازیکن می‌تواند با استفاده از سیستم خرید درون برنامه‌ای این آیتم‌ها را خریداری کند.

Helix Jump

Helix Jump

Helix Jump

بازی موبایل Helix Jump دارای گرافیک انیمیشنی و سه‌بعدی است که فضایی ساده دارد. هر مرحله از بازی دارای یک رنگ است که به مرور این رنگ‌ها تغییر خواهد کرد. این بازی دارای صداگذاری خوب و قابل قبولی است و موسیقی خاصی برای بازی تعبیه نشده است. سادگی محیط بازی باعث شده است بازیکن تمرکز بیشتری برای گذر دادن توپ از موانع داشته باشد و تمام حواس او معطوف به گیم‌پلی بازی باشد.

بازی Helix Jump یک اثر سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز است که به همه بازیکنان علاقه‌مند به آثار چالشی و رکوردی پیشنهاد می‌شود. این بازی هم‌اکنون در فروشگاه‌های اپ استور و گوگل‌پلی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک‌ پایین این بازی جذاب را دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی اندروید و آیفون Helix Jump


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده