// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Tsuki Adventure؛ ماجراجویی با سوکی

بازی موبایل Tsuki Adventure ماجراجویی شخصی به نام سوکی را روایت می‌کند که پس از دریافت نامه‌ای از پدربزرگش، زندگی‌اش متحول می‌شود. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل Tsuki Adventure ساخته جدید استودیو HyperBeard است که شما را با ماجراجویی سوکی در دنیای زیبای بازی همراه می‌کند. در این اثر شما با یک داستان جذاب روبه‌رو هستید و اکتشاف دنیایی که در آن قرار دارید مهم‌ترین کار شما است. بازی اندروید و آیفون Tsuki Adventure می‌تواند برای ساعت‌های محدود سرگرم‌کننده باشد و المان‌های جذابی را ارائه کند.

ماجرا از جایی شروع می‌شود که شخصی به نام سوکی برای مدت‌ها در مزرعه خانوادگی خودشان مشغول به کار بوده است. سوکی هیچ‌گاه از وضعیت خودش راضی نبوده و همواره به‌دنبال راهی برای خلاصی می‌گشته است. او همیشه تنها بوده است و کار‌های استرس‌زا و شهر شلوغ هم همواره سوکی را اذیت می‌کرده است. روزی از روزها نامه‌ای به دست سوکی می رسد که در واقع از طرف پدربزرگ مرحومش است. این نامه زندگی سوکی را عوض می‌کند و او بار و بندیل خودش را برای ماجراجویی می‌بندد. حال نقش شما از این‌جا شروع می‌شود و باید بتوانید سوکی را در ماجراجویی‌هایش همراهی ‌کنید. در این ماجراجویی‌ها شما باید فرصت را غنیمت بشمارید و به مکان‌های مختلف بروید. زیبایی‌های دنیای بازی کاملا مشهود است و سوکی به دنبال کشف این زیبایی‌ها خواهد بود. شما می‌توانید به مغازه‌های مختلف بروید و خرید کنید تا مایحتاج زندگی را تامین کنید. سیستم شبانه روزی در بازی برقرار است و هرزمان ماموریت خاصی برای شما تنظیم شده است. مکان‌ها یکی پس از دیگری برای شما باز می‌شوند و می‌توانید سری به آن‌ها بزنید. همه آیتم‌ها را می‌توانید کسب کنید و کم کم زندگی جدید خود را راه بیندازید.

Tsuki Adventureِ
Tsuki Adventureِ
Tsuki Adventureِ

در حین ماجراجویی‌هایی که در بازی Tsuki Adventure انجام می‌دهید، سکه دریافت می‌کنید و می‌توانید اقلام بیش‌تری از بازار خریداری کنید. دهکده‌های بسیاری میزبان شما هستند و شما در ابتدا کار سختی برای رسیدگی به امور دارید. بازی هیجان چندانی ندارد و تنها ماجراجویی سوکی را روایت می‌کند. خاطرات خود را می‌توانید یادداشت و هر روز خود را ثبت کنید. شخصیت‌های بسیاری در انتظار شما هستند و با سوکی آشنا می‌شوند. با توجه به این موضوع باید تا می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید و زندگی خود را بهبود بخشید. در ابتدا شاید متوجه روند بازی نشوید، اما کم‌کم با آن آشنا می‌شوید و زندگی در شهرهای بازی را یاد می‌گیرید. 

همراهی با ماجراجویی و تشکیل زندگی دوباره برای سوکی واقعا لذت بخش است

هر کدام از مغازه‌هایی که در بازی Tsuki Adventure وجود دارند شامل ماموریت‌های ویژه‌ای برای شما هستند و چندین شخصیت را به شما معرفی می‌کنند. دیگر زندگی اصلا شلوغ نیست و باید با آرامش زندگی در دهکده را تجربه کنید. این روند کم‌کم تغییر پیدا می‌کند و سوکی می‌تواند اهداف خود را دنبال کند. حیوانات مختلف با شما همراه می‌شوند و روباهی به نام یوری، در ماهی‌گیری به سوکی کمک می‌کند. کتاب‌خوانی و کسب غذاهای مختلف، از وظایفی هستند که هر روز باید انجام دهید و راه‌های بهتری برای‌شان پیدا کنید. روند بازی بسیار ساده است و شما هر روزی را که سپری می‌کنید می‌توانید در دفترچه یادداشت بازی ثبت کنید.

Tsuki Adventure
Tsuki Adventure
Tsuki Adventure

بازی Tsuki Adventure یک اثر ساده برای کودکان است و می‌توانید ماجراجویی سوکی را دنبال کنید. این اثر به‌خوبی دنیای جذابی را خلق کرده است و ماموریت‌های متنوعی به شما محول می‌شود. اکتشاف در بازی اهمیت بسیاری دارد و باید به تنهایی در دنیای بازی قدم بزنید و نیازهای خود را برطرف کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Tsuki Adventure


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده