// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Pirates of the Caribbean: ToW؛ دزدان دریایی کارائیب

بازی موبایل Pirates of the Caribbean: ToW یک بازی استراتژی و شهرسازی است که در جهان دزدان دریایی کارائیب روایت می‌شود. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی استراتژی هیجان‌انگیز با المان‌های شهرسازی رفته‌ایم. اثری که برگرفته از یکی از مجموعه‌های سینمایی است و محبوبیت بالایی دارد. بازی اندروید و آیفون Pirates of the Caribbean: ToW، ساخته استودیو Joycity Corp، یک بازی استراتژی است که تیم سازنده برای جذابیت و جذب مخاطب از کاراکترهای جهان دزدان دریایی کارائیب هم استفاده کرده است. البته بازی موبایل Pirates of the Caribbean: ToW آنچنان داستان درگیر کننده‌ای ندارد و صرفا یک پیش زمینه‌ی داستانی به شما داده می‌شود تا وارد گیم‌پلی شوید. داستان بازی از این قرار است که شما یک کاپیتان جدید در جزیره‌ای هستید که می‌خواهید به اسم و رسم برسید. حال در این میان با پیشروی در بازی می‌توانید با کاراکترهایی مثل جک اسپارو و ویل ترنر ملاقات کنید و در بعضی از ماموریت‌ها کمک حال‌شان باشید.

نبردهای بازی به شکل خیلی خوبی طراحی شده‌اند و حس یکنواختی را از بازی دور کرده‌اند

با شروع بازی موبایل Pirates of the Caribbean: ToW، خود را در بخش تمرینی پیدا می‌کنید؛ جایی که نحوه‌ی بازی کردن به شما آموزش داده می‌شود. تقریبا می‌توان گفت که ۱۰ الی ۱۵ ماموریت اول شما در قالب بخش تمرینی در دسترس‌تان قرار داده می‌شود تا بتوانید خود را به جهان بازی عادت بدهید. در بازی اندروید و آیفون Pirates of the Caribbean: ToW بازیکنان باید با ساختن پایگاه‌های مختلف جزیره‌ای را که در آن هستند، قوی‌تر کنند. یکی از مواردی که در این بازی حائز اهمیت است، ساخت کشتی و ارتقای آن از نظر قدرت است. هرقدر که کشتی‌های بیشتری داشته باشید و آن‌ها را ارتقا دهید، در نبردها قوی‌تر خواهید بود. البته ساخت کشتی نیازمند یک سری پیش نیاز و مکان‌هایی است که از طریق آن‌ها بتوانید مهمات و آذوقه کسب کنید. از این رو باید بدانید که در چه زمان از چه منابعی استفاده کنید. اگر با بازی‌های استراتژی که از المان‌های شهرسازی استفاده می‌کنند غریبه هستید، هیچ اشکالی ندارد. بازی Pirates of the Caribbean: ToW دارای یک سیستم راهنمای داخلی است که بازیکنان می‌توانند مراحل بازی را به‌ترتیب انجام بدهند.

در ابتدای بازی می‌توانید کاراکتر خود را از میان کاراکترهایی که برای‌تان در نظر گرفته شده است، انتخاب کنید

تیم سازنده در کنار استفاده از المان‌های شهرسازی، از المان‌های جنگی و مبارزه هم استفاده کرده است. معمولا در بازی‌های این سبک بازیکنان می‌توانند به سایر جزیره‌های سایر بازیکنان حمله کنند و Pirates of the Caribbean: ToW هم این موارد را در خود جای داده است. زمانی که به سطح مورد نظر برسید، می‌توانید به جزیره سایر بازیکنان‌های جهان بازی هم حمله کنید و آذوقه کسب کنید. نکته‌ی جالب بازی Pirates of the Caribbean: ToW این است که نحوه‌ی جنگیدن و نبردها با انیمیشن مخصوصی به‌نمایش در می‌آید. این کار حس و حال جالبی به بازی بخشیده است و باعث می‌شود روند یکنواختی در بازی کمتر شود. نکته‌ی جالب دیگر بازی Pirates of the Caribbean: ToW استفاده از کاراکترهای اصیل و دوست داشتنی سری دزدان دریایی کارائیب است. جدا از اینکه ماموریت‌های مربوط به خودتان را انجام می‌دهید، می‌توانید ماموریت‌های کاراکترهای بازی نظیر جک اسپارو را هم انجام بدهید و در دزدی‌ها و نبردها، همراه‌شان باشید. جدا از پایگاه‌ها، می‌توانید به هیولاهای داخل دریا هم حمله کنید و آذوقه‌های مختلفی را کسب کنید.

در کنار تمامی این موارد ذکر شده، بازی Pirates of the Caribbean: ToW دارای سیستم ارتقای شخصیت است. بازیکنان با دریافت XP و بالا بردن سطح‌شان، می‌توانند خود را در قسمت‌های مختلفی قوی‌تر کنند. همچنین پایگاه اصلی شما هم دارای قسمت‌های مختلفی است که در جریان آن بازیکنان می‌توانند بخش جمع‌آوری اطلاعات یا سایر موارد را از طریق پوینت‌هایی که کسب می‌کنند، ارتقا دهند. در انتها بازی موبایل Pirates of the Caribbean: ToW تجربه‌ای خوب و لذت‌بخش در زمینه‌ی بازی‌های استراتژی است که می‌تواند هواداران این سبک را به‌خوبی سرگرم کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Pirates of the Caribbean: ToW


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده