// سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل MARVEL Battle Lines؛ نقش‌آفرینی با ابرقهرمانان مارول

بازی موبایل MARVEL Battle Lines اثری است که ابرقهرمانان محبوب دنیای مارول را دورهم جمع کرده است و نبردهای کارتی و جذابی را ارائه می‌کند. با زومجی همراه شوید.

با تجربه بازی موبایل MARVEL Battle Lines به دنیای مارول رهسپار می‌شوید و می‌توانید نبردهای جذابی را با ابرقهرمانان محبوب خود تجربه کنید. استودیو NEXON Company المان‌های خوبی را برای بازی ترتیب داده است و از همان ابتدا مشخص است که این بازی اندروید و آیفون از کیفیت بالایی برخوردار است. سبک بازی نقش آفرینی با استفاده کارت‌ها است و علاقه‌مندان به چنین آثاری یقینا با آن سرگرم خواهند شد.

بازی MARVEL Battle Lines را می‌توان گردهمایی بزرگ ابرقهرمانان مارول نامید که تمامی‌ خصوصیات خود را از کمیک‌های محبوب خود به ارث برده‌اند و قصد دارند که با هم‌دیگر متحد شوند. بازی از یک پیش‌زمینه داستانی جذاب بهره می‌برد و نیروی محرکه جالبی برای نبردهای بعدی محسوب می‌شود. مکعب کیهانی معروف خُرد شده است و این جهان در معرض نابودی قرار گرفته است. حال این قهرمانان محبوب ما هستند که می‌توانند با یکدیگر هم‌پیمان شوند و جهان مارول را نجات دهند. بیش از ۱۰۰ شخصیت و ابرقهرمان از کمیک‌ها گرفته شده است و هرکدام کارت‌های مخصوص به‌خودشان را دارند. بازی کارتی است و شما می‌توانید به نقش‌آفرینی بپردازید. با این کارت‌ها استراتژی خود را انتخاب می‌کنید و در نهایت شخصیت‌های خود را روانه میدان می‌کنید. بازی از یک حالت تک‌نفره بسیار جذاب بهره می‌برد و باید تا انتهای بخش داستانی را پیش‌روی کنید. اما بخش مهیج بازی را PvP تشکیل می‌دهد که می‌توانید با دوستان خود یا افراد آنلاین دیگر بازی کنید و چالش واقعی را تجربه کنید. بازی از یک سبک هنری جذاب بهره می‌برد و به‌شکل کاملی به هنر اصیل کمیک‌ها وفادار مانده است.

MARVEL Battle Lines
MARVEL Battle Lines
MARVEL Battle Lines

برای کسب پیروزی حتما باید طرح‌ریزی استراتژیکی مناسبی داشته باشید و از شخصیت‌های قدرتمند خود استفاده کنید. بخش سفارشی سازی بازی واقعا جذاب است و امکان ارتقا قابلیت‌های متنوع شخصیت‌ها را به شما می‌دهد. با توجه به پتانسیل‌های بالایی که هر کدام از این شخصیت‌ها دارند، می‌توانید روی المان‌های بیش‌تری از شخصیت‌ها کار کنید و آن‌ها را مطابق میل خود درآورید. نکته‌ای که اهمیت بالایی دارد اتحاد این ابرقهرمانان است و باید بتوانید قدرت‌های آن‌ها را در کنار هم‌دیگر قرار دهید. شخصیت‌های بازی اطلاعات ویژه‌ای دارند و می‌توانید به هر کدام از آن‌ها دسترسی داشته باشید. این اطلاعات کمک می‌کنند که استراتژی‌های درستی را برای نبردها انتخاب کنید و با توجه به حریف خود تیم‌های خاصی را برای جایگزینی در صفحه بازی برگزینید. یک‌سری قدرت خاص هم در بازی وجود دارد که برای ضربات نهایی کاربرد دارند و می‌توانید برای پاکسازی صفحه استفاده کنید. صفحه بازی با نورهای خاصی نشان داده می‌شود و به شما کمک می‌کند که موقعیت دشمن و موقعیت قهرمانان خود را بررسی کنید. در هر نوبت اجازه وارد کردن یک ضربه را دارید و باید همواره میزان سلامت و نیروی قهرمان خود را زیرنظر داشته باشید.

سبک هنری بازی MARVEL Battle Lines از کمیک‌ها گرفته شده است و هر شخصیت رفتار مختص خودش را دارد

گرافیک بازی MARVEL Battle Lines یکی از نقات قوت آن است و شاهد زیبایی‌های بصری و انیمیشن‌های خیره‌کننده هستیم. این گرافیک باعث می‌شود که نبردهای کارتی حس و حال جذابی داشته باشند و حتی دیالوگ‌ها هم بتوانند حس واقعی خودشان را القا کنند. موسیقی هم به کمک این کیفیت بالا می‌آید و بازیکن با تمرکز حواس کامل، به طرح‌ریزی نبرد خود می‌پردازد. شما در ابتدا باید ۳ کارت انتخاب کنید و آن‌ها را به نبرد با دشمن راهی کنید. این سه شخصیت با هم‌دیگر همکاری می‌کنند و ضربات هماهنگ را وارد می‌کنند. تیم‌ها باید هم در حمله و هم در دفاع عملکرد خوبی داشته باشند. دقت داشته باشید که نیروی ویژه هر کدام از این شخصیت‌ها در اختیار شما است و می‌توانید مرتبا آن‌ها را اجرا کنید.

MARVEL Battle Lines
MARVEL Battle Lines
MARVEL Battle Lines
انیمیشن‌های جذاب و گرافیک بالا، حس و حال فوق‌العاده‌ای به تک تک لحظات بازی می‌دهد

داستان‌هایی که در بازی اندروید و آیفون MARVEL Battle Lines روایت می‌شوند، همگی از کمیک‌های مارول گرفته‌ شده‌اند و حتما با آن‌ها آشنایی دارید. این داستان‌ها فوق‌العاده جذاب هستند و با دیالوگ‌های جذابی که در حین نبردها مشاهده می‌کنید هم حس و حال‌شان چندین برابر می‌شود. دسته‌های کارتی اهمیت بالایی دارند و باید با هم‌گروه کردن دسته‌ای از ابرقهرمانان، نیروهای ضربت مناسبی را ایجاد کنید. در نبرد با باس‌ها طرح‌های شما اهمیت بالایی دارند و باید جایگاه درست قهرمانان خود را بدانید و در جبهه‌های نبرد تخطی نکنید.

در آخر می‌توان گفت که بازی MARVEL Battle Lines همه عناصر لازم برای ارائه یک بازی مهیج و ارزشمند را دارد و مخصوصا علاقه‌مندان بی‌شمار ابرقهرمانان مارول را راضی می‌کند. حتما نیازی نیست که یکی از طرفداران پروپاقرص کمیک‌های مارول باشید؛ سبک بازی به‌گونه‌ای است که برای هر قشری می‌تواند هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز باشد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون MARVEL Battle Lines


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده