// یکشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی برنامه موبایل Call of Duty Companion

Call of Duty Companion برنامه‌ای است که به بازیکنان بازی‌های COD: Black Ops 4 و COD: WWII اجازه می‌دهد تا آمار خود را بازبینی کنند و اهداف جدیدشان را انتخاب کنند.

چندی پیش بود که کمپانی راک استار گیمز (Rockstar Games)، سازنده و ناشر بازی Red Dead Redemption 2، برنامه موبایل RDR 2: Companion را در دسترس کاربران خود قرار داد. حال کمپانی اکتیویژن (Activision) هم برنامه موبایل ویژه‌ای را برای کاربران مجموعه Call of Duty منتشر کرده است. برنامه اندروید و آیفون Call of Duty Companion به‌بازیکنان دو بازی Call of Duty: Black Ops 4 و Call of Duty: WWII اجازه می‌دهد تا آمار خود را بازبینی کنند و فعالیت‌های دیگری را هم انجام بدهند که در ادامه آن‌ها را به‌صورت کامل معرفی می‌کنیم. با اجرای برنامه موبایل Call of Duty Companion باید وارد حساب کاربری خودتان بشوید. پس از انجام این کار برنامه موبایل مورد نظر، حساب شما را مورد بررسی قرار می‌دهد تا بتواند اطلاعات‌تان را به‌نمایش بگذارد.

در برنامه اندروید و آیفون Call of Duty Companion جدا از صفحه اصلی، چهار بخش دیگر در دسترس بازیکنان قرار داده شده است. در قسمت Feed بازیکنان می‌توانند اخبار مربوط به سری کالاف دیوتی را مطالعه کنند. همچنین در اینجا یک شاخه‌ی دیگر به نام دوستان هم برای بازیکنان تعبیه شده است که می‌توانید جدیدترین آمار یا فعالیت دوستان‌تان را در دو بازی COD: Black Ops 4 و COD: WWII مشاهده کنید. دومین بخش برنامه موبایل Call of Duty Companion، به کاربران اجازه می‌دهد ماموریت‌های هفتگی‌شان را مشاهده کنند؛ ماموریت‌هایی که شامل بردن ۱۰۰ بازی در حالت‌های مختلف یا هدشات کردن زامبی‌ها و موارد مشابه می‌شود. در این قسمت علاوه‌بر مشاهده اهداف و ماموریت‌ها، می‌توانید جوایز گروهی را هم مشاهده کنید. بازیکنان می‌توانند با ورود به تیم‌های مختلف، جوایز گروهی را دنبال و کسب کنند.

اصلی‌ترین قسمت برنامه موبایل Call of Duty Companion، بخشی است که به‌شما اجازه می‌دهد آمار خود در بازی را بازبینی کنید و ببینید در چه قسمت‌هایی بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشته‌اید. پس از این‌که حساب‌ کاربری خود را به برنامه متصل کردید، این بخش برای شما به‌نمایش در می‌آید. نکته‌ی جالب این است که در قسمت‌هایی که عملکرد خوبی نداشته‌اید، برنامه یک سری نکته اختصاصی را برای‌تان در نظر می‌گیرد که با انجام‌شان می‌توانید عملکرد بهتری در بازی خود داشته باشید. از دیگر امکانات بخش Intel می‌توان به گزارش هفتگی بازیکنان اشاره کرد. در انتها یک نقشه‌ی حرارت هم برای کاربران برنامه آیفون Call of Duty Companion در نظر گرفته شده است که نوع بازی کردن شما در نقشه‌ی بازی را نشان می‌دهد. آخرین بخش برنامه اندروید Call of Duty Companion، یک بخش مقایسه‌ای است. در قسمت Player، بازیکنان می‌توانند آمار و اچیومنت یا تروفی‌های خود را با سایر دوستان‌شان مقایسه کنند. در این میان اشاره کنم که این برنامه موبایل بدون عیب و نقص هم نیست و امکان دارد مدام با گزینه مشکل در اتصال مواجه شوید یا به بعضی از بخش‌های برنامه دسترسی پیدا نکنید.

دانلود برنامه اندروید و آیفون Call of Duty Companion


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده