نویسنده: سجاد پاک آیین
// جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Ready, Steady, Play؛ فستیوال شادی کابوی‌ ها

در بازی موبایل Ready, Steady, Play وارد یک فستیوال شادی در غرب وحشی می‌شوید و به سبک کابوی‌ها مسابقاتی را انجام خواهید داد. با زومجی همراه باشید.

گاوچران‌ها در برهه زمانی‌ای که به دوران غرب وحشی مشهور است، زندگی می‌کردند و از سوی مردم دارای محبوبیت فراوانی هستند؛ افرادی که به یک سری اخلاقیات و رسوم مختلف پایبند بودند. استودیو Cowboy Games با استفاده از محبوبیت کابوی‌ها، بازی موبایل Ready Steady Play را توسعه داده است که در این اثر، وارد فستیوالی از چند مسابقه می‌شویم و به سبک گاوچران‌ها بازی‌های جذابی را انجام می‌دهیم. با زومجی و معرفی این بازی آیفون همراه باشید.

Ready, Steady, Play

تعداد پنج بازی مهیج و سرگرم‌کننده در این اثر وجود دارد که هرکدام دارای چالش‌های مختلفی هستند

بازی موبایل Ready Steady Play یک بازی آرکید و رکوردی است. این اثر دارای پنج بازی مختلف است که بازیکن در هر مرحله با انجام بازی‌ها، وارد چالش‌های گوناگونی می‌شود و برای زدن رکورد تلاش می‌کند. اولین بازی Shooting Gallery نام دارد؛ در این بخش تعدادی تبهکار در صفحه نمایش موبایل ظاهر می‌شوند که بازیکن با ضربه زدن روی آنها، به سمت تبهکاران شلیک می‌کند. هرچه مرحله رو به جلو پیش می‌رود، تعداد تبهکاران زیادتر خواهد شد و بازیکن باید سرعت تیراندازی خود را افزایش دهد تا از شلیک کردن آنها جلوگیری کند. بازی دوم Hobbly Hurdles است که بازیکن سوار بر یک اسب چوبی است و باید یک مسیر بی‌انتها را با عبور از موانع طی کند و رکورد بزند. Coin Shooter سومین بازی این اثر است؛ سکه‌ای به آسمان پرتاب می‌شود و بازیکن باید با شلیک اسلحه آن را در هوا معلق نگه دارد و به مرور تعداد سکه‌ها افزایش پیدا خواهد کرد. هر زمان که سکه روی زمین بیفتد، بازی به پایان می‌رسد. بازی چهارم از Ready Steady Play که گیم‌پلی جذابی دارد، Crazy Cattle نام دارد؛ در این بازی، گیمر باید گله گاوهایی را که پا به فرار گذاشته‌اند کنترل کند و با انداختن طناب بر سر آنها، نباید اجازه فرار را به آنها بدهد. به مرور گاوهای سریع‌تری به مرحله اضافه خواهند شد که کار بازیکن را سخت‌تر خواهد کرد. و آخرین بازی، Disco Cowboy است که در این بخش، بازیکن با کلیک درست بر یک سری حالت رقصی، باید بگذارد کابوی مورد نظر بدون اشکال، به سبک خود مشغول به حرکات موزون شود.

Ready, Steady, Play

Ready, Steady, Play

Ready, Steady, Play

گرافیک ساده بازی، تمرکز بازیکن برای انجام بازی‌ها را بیشتر کرده است

بازی آیفون Ready Steady Play دارای گرافیکی ساده و دوبعدی است. سادگی محیط و شخصیت‌ها باعث شده است بازیکن تمرکز بیشتری روی انجام بازی‌ها داشته باشد. موسیقی بازی هم دارای فضایی شاد است که حس حضور در یک فستیوال شادی را به خوبی به بازیکن منتقل می‌کند. همچنین صداها نیز در بازی بدون نقص صداگذاری شده است. در کل از نظر فنی، بازی Ready Steady Play عملکرد خوبی داشته است.

Ready, Steady, Play

بازی موبایل Ready Steady Play یک بازی شاد و سرگرم‌کننده است که تجربه این اثر به تمام بازیکنان توصیه می‌شود. این بازی هم‌اکنون با قیمت ۳ دلار در فروشگاه اپ استور در دسترس است. لازم به ذکر است که این بازی روی سیستم عامل اندروید نیز در دسترس بود که متأسفانه مدتی است که از فروشگاه گوگل پلی حذف شده است. شما می‌توانید از طریق لینک پایین، این بازی جذاب را دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی آیفون Ready, Steady, Play


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده