// سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Warhammer Quest 2: The End Times؛ اتحاد نژادها و کشتن شیاطین

بازی موبایل Warhammer Quest 2: The End Times یک بازی ماجراجویی با مبارزات نوبتی و تاکتیکی است که در جریان آن بازیکنان باید شاه سه‌چشم را از سرزمین خود بیرون کنند. با معرف این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب، به‌سراغ یک بازی موبایل ماجراجویی و فانتزی رفته‌ایم؛ اثری که قصد دارد مخاطبان بازی‌های تاکتیکی و مبارزات نوبتی را به خود جذب کند. بازی اندروید و آیفون Warhammer Quest 2: The End Times، ساخته استودیو Perchang، یک بازی ماجراجویی با المان‌های بازی‌های تاکتیکی و مبارزات نوبتی است که به‌واسطه‌ی داستان فانتزی خود سعی دارد کاربران بازی‌های موبایل را سرگرم کند. داستان بازی در مورد سرزمینی قدیمی است. شاه سه‌چشم عزم خود را جزم کرده است تا به‌واسطه‌ی ارتش تاریکی‌اش به سرزمین قدیمی حمله کند و تمامی مردم را از بین ببرد. حال جنگجوها و سربازان تمامی نژادها نظیر الف‌ها، دورف‌ها و جادوگران گرد یکدیگر جمع شده‌اند تا شاه سه‌چشم را از میان بردارند. در بازی موبایل Warhammer Quest 2: The End Times بازیکنان هدایت تیمی از مبارزان نژادهای مختلف را در دست می‌گیرند تا در این ماجراجویی، پیروز میدان باشند.

بازی موبایل Warhammer Quest 2

تاکتیک و استراتژی نبرد در بازی Warhammer Quest 2 بدین شکل است که باید در هر مرحله، از شیوه‌های مخصوصی استفاده کنید که شاید در مراحل دیگر برای شما جوابگو نباشند

با شروع بازی اندروید و آیفون Warhammer Quest 2: The End Times یک بخش تمرینی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. بخش تمرینی بازی Warhammer Quest 2: The End Times حالت نوشتاری و عکس دارد که از طریق آن‌ها نحوه‌ی بازی کردن به بازیکنان بازی یاد داده می‌شود. نحوه‌ی بازی کردن در بازی موبایل Warhammer Quest 2: The End Times بدین شکل است که شاهد یک دوربین بالا به پایین هستیم و بازیکنان در صفحه‌ی بازی همانند مهره‌های شطرنج می‌مانند؛ مهره‌هایی که انتخاب‌های محدودی برای حرکت کردن و ضربه‌زدن دارند. Warhammer Quest 2: The End Times یک بازی تاکتیکی با مبارزات نوبتی است؛ از این رو هر شخصیت تیم شما می‌تواند تعداد حرکات مخصوص به خودش را داشته باشد و زمانی که تمامی حرکات کاراکترهای تیم شما تمام شد، نوبت دشمنان بازی می‌رسد تا به حرکات شما واکنش نشان دهند. حرکات بازیکنان می‌تواند نزدیک یا دور شدن به حریف، ضربه‌زدن و آسیب رساندن و استفاده از معجون جهت بازیابی نوار سلامت باشد. به‌عبارتی بازیکنان باید با توجه به موقعیتی که در آن هستند و مکان سایر دشمنان، حرکات مختلفی را از خود نشان دهند و بهترین تصمیم را برای مقابله با دشمنان بگیرند. در ابتدا شاید نحوه‌ی بازی کردن و انتخاب بهترین راه برای بازیکنان سخت باشد؛ اما هرقدر که جلوتر می‌روید، می‌توانید به این سیستم بیش از پیش عادت کنید و به یک مبارز حرفه‌ای تبدیل شوید. در این میان اشاره کنم که یک سری پیش نیاز دیگر را باید رعایت کنید که به‌قوی شدن هم‌تیمی‌های شما کمک می‌کنند.

بازی Warhammer Quest 2 را می‌توان جزو آن دسته از بازی‌های موبایل دانست که طراحی‌ها و گرافیک سطح بالایی دارند

شخصیت‌های بازی Warhammer Quest 2: The End Times در میدان نبرد دو سلاح مختلف دارند که هر کدام از آن‌ها، با توجه به نژاد شخصیت مورد نظر، متفاوت است؛ برای مثال الف‌ها یک شمشیر و یک کمان دارند که با توجه به‌موقعیتی که در آن هستید، می‌توانید از دور یا نزدیک به دشمنان بازی آسیب وارد کنید؛ به عبارتی باید بدانید که سلاح‌های بازی به کدام یک از گونه‌های دشمنان، آسیب بیشتری را وارد می‌کنند. پشتیبانی از هم‌تیمی‌ها هم مورد مهمی است که باید آن را در نظر بگیرید. شخصیت‌هایی که در تیم‌تان قرار دارند، دارای معجون بازیابی نوار سلامت هستند. شاید با خود بگویید که با تمامی بازیکنان می‌توان این کار را انجام داد، اما نکته این است که در بعضی از نبردها، قدرت‌ تاثیرگذاری شخصیت‌ها متفاوت خواهد بود و باید عمل پشتیبانی را از طریق شخصیتی انجام دهید که کمترین تاثیر را در تیم دارد. از این‌ رو می‌توانید تعداد حرکات شخصیت قوی‌تر را برای آسیب رساندن استفاده کنید. تیم سازنده برای به‌چالش کشیدن بازیکنان، از المان‌های بازی‌های Dungeons & Dragons استفاده کرده است؛ به‌عبارتی شاهد مراحل و طراحی‌هایی هستیم که بازیکنان حس و حال حضور در سیاه‌چال‌های مختلفی را تجربه خواهند کرد.

بازی موبایل Warhammer Quest 2

بازیکنان قبل از شروع هر مرحله می‌توانند وارد بخش‌های مختلفی شوند تا هم‌تیمی‌های خود را ارتقا دهند یا کاراکترهای جدیدی را خریداری کنند و در تیم خود قرار بدهند. همچنین می‌توانید سلاح‌های جدیدی را خریداری کنید تا قدرت‌تان افزایش پیدا کند. در کنار تمامی این موارد بد نیست به گرافیک فوق العاده‌ی Warhammer Quest 2: The End Times اشاره کرد که نسبت به حجم یک گیگابایتی بازی، انتظار چنین طراحی و گرافیکی از بازی مورد خاصی نیست. متاسفانه بازی اندروید و آیفون Warhammer Quest 2: The End Times یک مشکل بزرگ دارد و آن هم داغ شدن گوشی موبایل پس از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه تجربه‌ی بازی است. از این رو اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که به‌صورت مداوم یک بازی موبایل را انجام می‌دهند، باید بگویم که مراقب داغ شدن گوشی موبایل خودتان باشید. با این حال بازی موبایل Warhammer Quest 2: The End Times می‌تواند تجربه‌ای ناب در زمینه‌ی بازی‌های تاکتیکی را ارائه دهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Warhammer Quest 2: The End Times


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده