// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Monster Hunter Stories؛ دوستی با هیولا

بازی موبایل Monster Hunter Stories، برخلاف سایر نسخه‌های مجموعه مانستر هانتر بازیکنان را در نقش رایدرهایی قرار می‌دهد که با هیولاها دوست هستند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

چندی پیش کمپانی کپکام (Capcom) اعلام کرد که بازی اندروید و آیفون Monster Hunter Stories، روی پلتفرم موبایل در دسترس قرار گرفته است و حال، در معرفی بازی موبایل امروز به سراغ بازی Monster Hunter Stories رفته‌ایم که در گذشته برای نینتندو 3DS عرضه شده بود. بازی موبایل Monster Hunter Stories یک بازی نقش آفرینی است که به واسطه‌ی داستان غنی و هیجان‌انگیزش، می‌تواند کاربران را ساعت‌ها سرگرم کند. در گذشته‌های دور، انسان‌ها توانستند به یک قدرت باستانی دست پیدا کنند که از طریق آن، توانایی دوستی و کنترل هیولاها را به دست آوردند. حال بازیکنان در بازی Monster Hunter Stories هدایت نوجوانی را به دست می‌گیرند که آماده شرکت در آزمون رایدرها (اشخاصی که توانایی کنترل و هدایت هیولاها را دارند) است؛ اما اتفاقات ناگواری در دهکده‌ی بازی رخ می‌دهد که هدف و مسیر شخصیت اصلی را تغییر می‌دهد.

بازی موبایل Monster Hunter Stories

Monster Hunter Stories یکی از کامل‌ترین سیستم‌های مبارزه‌ای نوبتی را در اختیار دارد

یکی از ویژگی‌های سری مانستر هانتر، بخش تمرینی و آموزش به بازیکنان است. در بازی اندروید و آیفون Monster Hunter Stories هم این ویژگی در بازی قرار داده شده است و می‌توان گفت یک ساعت ابتدایی بازی، بخش‌های مختلف و نکات جهان Monster Hunter Stories به بازیکنان یاد داده می‌شود. البته در این میان اشاره کنم با آموزش به بازیکنان، شاهد پیشروی آن‌ها در خط داستانی هم هستیم. از این رو بازیکنان هم داستان بازی را پیش می‌برند و هم اینکه نحوه بازی کردن را یاد خواهند گرفت. با شروع بازی اندروید و آیفون Monster Hunter Stories بخش شخصی سازی شخصیت اصلی داستان را مشاهده می‌کنید. در این بخش می‌توانید جنسیت، مدل مو، شکل صورت و سایر موارد را تغییر دهید و شخصیت مورد علاقه‌ی خود را بسازید. در ادامه تیم سازنده بازیکنان را در جهان Monster Hunter Stories قرار می‌دهد؛ جایی که مراحل اصلی و فرعی مختلفی برای شما در نظر گرفته شده است که با کامل کردن‌شان، سکه و آیتم‌های دیگری را دریافت می‌کنید. مخاطب در نگاه اول با خود فکر می‌کند که Monster Hunter Stories مبارزاتی شبیه به بازی‌های نقش‌آفرینی مدرن را در خود جای داده است؛ اما سیستم مبارزات بازی اندروید و آیفون Monster Hunter Stories نوبتی است. در این میان اشاره کنم که سیستم مبارزات Monster Hunter Stories یکی از ویژگی‌های مثبت بازی به حساب می‌آید که دارای نو‌آوری‌های مخصوص به خودش است و شکل کامل‌تری از مبارزات نوبتی را در دسترس بازیکنان قرار داده است. با وارد شدن به میدان نبرد، گزینه‌‌های مختلفی نظیر استفاده از آیتم‌های تدافعی (مثل هرب‌ها برای بازیابی نوار سلامت)، آیتم‌های تهاجمی (نظیر خنجرها جهت آسیب رساندن) و مبارزه از طریق سلاح‌تان را مشاهده می‌کنید.

با پیروزی در مبارزات XP دریافت می‌کنید و سطح‌تان بالا می‌رود که نتیجه‌ی این کار، افزایش قدرت شما در مبارزات است

مبارزه از طریق سلاح اصلی که با گزینه‌ی Fight نمایش داده شده است، دارای سه بخش مختلف است. در واقع بازیکنان می‌توانند با توجه به هیولایی که در مقابل‌شان قرار دارد یکی از ضربات سرعتی، قدرتی و تکنیکی را انتخاب کنند. هر کدام از این ضربات مزیت و معایب مخصوص به خودشان را دارند. از این رو اگر بدون کسب اطلاعات از هیولای مقابل‌تان آن‌ها را انتخاب کنید، امکان دارد به جای آسیب رساندن، آسیب بیشتری ببینید. در این میان اشاره کنم که اگر نوع ضربه‌ی خود را به درستی انتخاب کنید، یک حالت دوئل به وجود می‌آید که شما و هیولای مقابل‌تان، به یکدیگر آسیب وارد می‌کنید. با کشتن هیولاها هم آیتم‌های ارزشمندی را دریافت می‌کنید که می‌توانید آن‌ها را در خانه‌ی خود مدیریت کنید. زمانی که در خانه‌تان قرار دارید، می‌توانید استراحت کنید یا آیتم‌ها و سلاح‌های خود را مدیریت کنید. همچنین در این بخش بازیکنان می‌توانند ظاهر شخصیت خود را تغییر بدهند. جدا از اینکه می‌توانید با هیولاهای بازی Monster Hunter Stories مبارزه کنید، قادر به دوستی و ارتباط با آن‌ها هم خواهید بود. در واقع ساختار اصلی بازی اندروید و آیفون Monster Hunter Stories بر پایه دوستی با هیولاها است. از این رو با پیشروی در بخش داستانی تخم‌های هیولاهایی را پیدا می‌کنید که با شکستن‌شان می‌توانید یک هیولای جدید را در کنار خود قرار بدهید. هیولایی که به عنوان هم‌تیمی شما انتخاب می‌شود، در مبارزات به شما کمک می‌کند و با دریافت XP در مبارزات، قدرت‌اش بیشتر می‌شود.

بازی موبایل Monster Hunter Stories

در کنار تمامی موارد ذکر شده، گرافیک و طراحی‌های Monster Hunter Stories خاص و منحربه‌فرد است. در اینجا شاهد کیفیت بافت‌های بهتر نسبت به نسخه 3DS هستیم. گرافیک بازی اندروید و آیفون Monster Hunter Stories یک حالت فانتزی و نقاشی-شکل دارد که میان پرده‌های انیمه‌ای را در خود جای داده است. تنها ایرادی که می‌توان به بازی گرفت، حجم بسیار بالای بازی در کنار قیمت آن است؛ اما از نظر وسعت جهان بازی، تنوع مراحل و همچنین داستان‌سرایی، Monster Hunter Stories را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی پلتفرم موبایل دانست که تا به امروز عرضه شده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Monster Hunter Stories


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده