// شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Age of Magic؛ عصر جادوگران

بازی موبایل Age of Magic روایت‌گر داستانی حماسی و اساطیری است؛ جایی که رولند برای نابودی اهریمن، عازم برج تاریک می‌شود. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ یک بازی نقش آفرینی جذاب رفته‌ایم؛ اثری که به واسطه‌ی ویژگی‌های گیم‌پلی و طراحی‌هایش تجربه‌ای متفاوت را ارائه خواهد کرد. بازی اندروید و آیفون Age of Magic، ساخته استودیو Playkot LTD، یک بازی نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی است که جدا از یک بخش داستانی جذاب، گیم‌پلی و محتویات سرگرم‌کننده‌ای دارد. داستان بازی موبایل Age of Magic، روایت‌گر داستان شخصی به نام رولند است که با ورود به دهکده‌اش، متوجه نابودی آن می‌شود. حال رولند از طریق قدرت جادوگری‌اش، عزم خود را جزم می‌کند تا تمامی اهریمن‌ها را از میان بردارد. از این رو رولند عازم ماجراجویی جدید و خطرناکی می‌شود که به برج تاریک (Dark Tower) ختم می‌شود. همچنین رفته رفته با پیشروی در خط داستانی، همراهان متفاوتی به او می‌پیوندند تا ماجراجویی وی بیش از پیش هیجان‌انگیز شود.

بازی موبایل Age of Magic

داستان بازی روایت‌گر زندگی شخصیتی است که با ورود به دهکده‌ی خود، شاهد نابودی آن است

در جریان گیم‌پلی بازی نقش‌آفرینی Age of Magic، بازیکنان باید هفت اَکت مختلف را پشت سر بگذارند که هر اکت، شامل مراحل متعددی می‌شود. حال در هر اکت جدا از باس نهایی، یک سری مینی باس فایت هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در واقع این مینی باس‌ها قهرمان‌های بازی هستند که آن‌ها را آزاد خواهید کرد. در جریان بازی موبایل Age of Magic شما هستید و یک تیم چهار نفره که چهار شخص دیگر، همان قهرمان‌هایی هستند که آزادشان می‌کنید. حال نحوه بازی کردن به چه شکل است؟ در ابتدای متن گفته شد که بازی اندروید و آیفون Age of Magic یک بازی نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی است؛ از این رو در نبردها هر شخصیت نوبت مخصوص به خودش را دارد. از طرفی نوع مبارزات تا حدی شبیه به بازی‌های نقش‌آفرینی مدرن است که قهرمان‌های بازی مهارت‌های مختلفی دارند و می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. هر قهرمان در بازی Age of Magic سه مهارت دارد که آن‌ها را در گوشه‌ی سمت راست صفحه نمایش خود مشاهده خواهید کرد. دو عدد از این مهارت‌ها، دارای مدت زمان بازیابی هستد که پس از استفاده از آن‌ها، مدت زمان مورد نظر آغاز می‌شود. مهارت سوم در واقع ضربه‌ی معمولی بازیکنان است. با ورود به هر مرحله، شاهد مبارزات چند بخشی هستیم که پس از پاکسازی دشمنان در تمامی بخش‌ها، آیتم‌های مختلفی را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد. مراحل ابتدایی بازی موبایل Age of Magic شاید آنچنان بازیکنان را به چالش نکشد؛ اما رفته رفته مبارزات و دشمنان قوی‌تری را مشاهده خواهید کرد. از این رو برای نبردهای خود و نحوه صحیح استفاده از ویژگی‌ها و مهارت‌ها، باید استراتژی مناسبی را در دستور کار خود قرار دهید.

بازیکنان در طول مبارزات باید استراتژی‌های مختلفی را پیاده‌ سازی کنند

جدا از بخش داستانی، بازی دارای چند حالت دیگر است. این حالت‌ها شامل حالت سخت‌تر بخش داستانی، نبردهای PvP و سیاه‌چال‌ها است. در بخش سیاه‌چال‌ها بازیکنان می‌توانند با دشمنان سر سخت‌تری روبه‌رو شوند؛ اما آیتم‌های دریافتی‌شان بهتر و قوی‌تر خواهد بود. تمامی قهرمان‌هایی که آزاد می‌کنید، در بخش قهرمانان منوی اصلی قابل مشاهده هستند. بازیکنان می‌توانند قهرمان‌های آزاد شده‌ی خود را تمرین دهند تا سطح‌شان افزایش پیدا کند. البته در این میان یک راه دیگر برای افزایش قدرت بازیکنان هم وجود دارد. بازیکنان با پشت سر گذاشتن مراحل، آیتم‌هایی نظیر لباس، شمشیر و سایر موارد را کسب خواهند کرد که می‌توانند از آن‌ها برای شخصیت مناسب استفاده کنند. همچنین اگر نیاز به آیتمی دارید که هنوز آن را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید مرحله‌ی مربوط به آن‌ را بارها و بارها تکرار کنید تا آیتم مورد نظر را کسب کنید. جدا از آزادسازی قهرمان‌ها از طریق بخش داستانی، تعدادی قهرمان هم وجود دارند که باید در طول انجام سیاه‌چال‌ها یا بخش‌های دیگر بازی، شاردهای (Shards) مربوط به آن‌ها را کسب کنید تا شخصیت مورد نظر آزاد شود.

بازی موبایل Age of Magic

یکی از موارد مثبت بازی اندروید و آیفون Age of Magic، طراحی قهرمان‌ها یا همان شخصیت‌های بازی است. قهرمان‌های بازی هم تعداد بالایی دارند و هم اینکه هر کدام از طراحی و ویژگی‌های منحصربه‌فردی بهره می‌برند. سازنده از این طریق به خوبی توانسته است بازیکنان را تشویق کند تا در کنار بخش داستانی، سایر حالت‌های بازی Age of Magic را تجربه کنند. Age of Magic دارای طراحی و محیط‌های فانتزی است که حس و حال جالبی را به این بازی اساطیری بخشیده است. با تمام این تفاسیر بازی موبایل Age of Magic تجربه‌ای ناب از یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های بازی‌های نوبتی است که محتویات زیادی را در دسترس بازیکنان‌اش قرار داده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Age of Magic


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده