// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

معرفی بازی موبایل Fire Egg

بازی موبایل Fire Egg اثر جذابی است که المان‌های سرگرم‌کننده‌ای دارد و سبک جدیدی از گیم‌پلی را به بازیکنان ارائه می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Fire Egg توسط استودیو 111% و در سبک آرکید عرضه شده است. بازی المان‌های جذابی برای سرگرم کردن دارد و یقینا برای اولین بار خواهد بود که چنین گیم‌پلی نابی را تجربه می‌کنید. شما باید در بازی رکورد بزنید و رفته رفته مهارت خود را در زمینه رکوردزنی بهبود بخشید. این بازی اندروید پتانسیل بالایی برای تجربه شدن در طولانی مدت دارد.

بازی اندروید Fire Egg گیم‌پلی بسیار آسان و خلاقانه‌ای دارد. شما تنها باید مرغی را که در اختیار دارید در صفحه حرکت دهید و تخم‌هایش را شلیک کنید. داخل هر جعبه یک جوجه زندانی است و شما با نجات دادن آن می‌توانید امتیاز خود را بیش‌تر کنید. شمارشگرهایی روی هر کدام از این جعبه‌ها وجود دارد که تعداد ضربه‌های موردنیاز برای آزاد شدن جوجه‌ها را نشان می‌دهد. رفته رفته می‌توانید مرغ خود را ارتقا دهید و تاثیر ضربات تخم‌مرغ‌ها را بیش‌تر کنید. قدرت‌های ویژه در حین بازی به شما داده می‌شود و می‌توانید در یک لحظه، جوجه‌های بیش‌تری را آزاد کنید. هر کدام از این قدرت‌ها به صورت تصادفی روی صفحه نقش می‌بندند و شما با رفتن روی آن‌ها، می‌توانید قدرت را آزاد کنید. برای موفقیت در بازی، حتما باید مسیر حرکت خود را تعیین کنید و از استراتژی خلاقانه‌ای استفاده کنید تا در دام جعبه‌ها گرفتار نشوید. هر قدر که آزادی عمل بیش‌تری در حرکت داشته باشید، دوام‌تان بیش‌تر است و می‌توانید رکوردهای بهتری ثبت کنید. سرعت در بازی نقش بزرگی دارد و باید جعبه‌ها را به سمتی بکشید و سپس با رفتن به سمت دیگر، آن‌ها را نابود کنید.

Fire Egg
Fire Egg
Fire Egg

در بازی اندروید Fire Egg سه آیتم برای ارتقا در اختیار دارید و می‌توانید سرعت تخم‌های پرتابی، سرعت چرخش و همچنین تعداد جوجه‌هایی را که به شما کمک می‌کنند ارتقا دهید. این عناصر در تشویق بازیکنان بسیار تاثیر دارند و می‌توانید رفته رفته سرعت تجربه بازی را بیش‌تر کنید. هر قدر که مهارت بیش‌تری پیدا کنید، می‌توانید دوام بیش‌تری در بازی داشته باشید و روند کسب امتیازات را به صورت نمایی بیش‌تر کنید. چنین موردی را در اکثر بازی‌های کژوال شاهد هستیم و سازندگان از این روش استفاده می‌کنند تا بازی‌شان ماندگاری بیش‌تری برای بازیکنان داشته باشد. با ارتقای بیش‌تر آیتم‌ها، روند تخریب جعبه‌ها بسیار سریع‌تر می‌شود و هیجان بازی را چندین برابر می‌کند. برخی از جعبه‌ها بزرگ‌تر هستند و رنگ متفاوتی دارند که می‌توانید با تمرکز روی آن‌ها رکوردهای بهتری ثبت کنید. تعداد جوجه‌هایی که در واحد زمان آزاد می‌کنید، اهمیت بسیاری دارد؛ اگر تعلل کنید، تعداد جعبه‌ها خیلی زیاد می‌شود و جایی برای حرکت شما باقی نمی‌ماند. برای جبران می‌توانید از قدرت‌های ویژه استفاده کنید و به یک‌باره ورق را برگردانید.

Fire Egg
Fire Egg
Fire Egg
المان‌های سرگرم کننده جذابی در بازی وجود دارد که ارزش آن را چندین برابر می‌کند

گرافیک بازی بسیار زیبا و جذاب است و جلوه‌های صوتی، لذت تجربه بازی را دوچندان می‌کند. تنها کاری که شما باید بکنید، برخورد نکردن با جعبه‌ها است. مرغ دور سرش می‌چرخد و تخم‌هایش را به صورت ۳۶۰ درجه پرتاب می‌کند. البته جهت آن دست شما نیست و تنها می‌توانید نشانه‌گیری خوبی انجام دهید. مرغ‌های متنوعی در بازی وجود دارند که قدرت پرتاب مشخصی دارند. المان‌های بازی واقعا جالب هستند و می‌توانید از آن‌ها برای تخریب تعداد بیش‌تری از جعبه‌ها بهره ببرید. بازی Fire Egg اثر فوق‌العاده سرگرم‌کننده‌ای است و بسیار سریع دنبال می‌شود. شما باید مهارت عبور از روزنه‌های باریک را داشته باشید و به سرعت جابه‌جا شوید. اگر بتوانید جعبه‌ها را در یک جا جمع کنید و به یکباره آن‌ها را درهم بشکنید، موفقیت از آن شما است. برخی از جعبه‌ها بزرگ هستند و امتیاز بیش‌تری محسوب می‌شوند. از امتیازات خود می‌توانید برای ارتقا قابلیت‌های مرغ استفاده کنید و به رکوردهای بالاتری برسید.

بازی Fire Egg یک اثر سرگرم‌کننده و جدید است که تاکنون شبیه آن را تجربه نکرده‌اید. گیم‌پلی بازی به خوبی در جذب بازیکنان بیش‌تر موفق است و جذابیت لازم را دارد. اگر از طرفداران بازی‌های رکوردی هستید، Fire Egg می‌تواند کشش بیش‌تری برای شما داشته باشد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Fire Egg


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده