// یکشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Alphabear 2: English Word Puzzle؛ آموزش زبان انگلیسی با حل پازل

بازی موبایل Alphabear 2: English word puzzle یکی از بهترین بازی‌های پازل کلمات است که می‌تواند مهارت زبان شما را بهبود بخشد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Alphabear 2: English word puzzle توسط Spry Fox LLC ساخته شده است و با هدف بهبود مهارت زبان بازیکنان، المان‌های جذابی را ارائه می‌کند. بازی یک پازل کلمات است که باید کلمات انگلیسی را با شیوه بازی حدس بزنید و فکر خود را به کار بیاندازید. این بازی اندروید و آیفون مورد تحسین گوگل‌پلی واقع شده است و می‌تواند هیجان بالایی با داشتن بار آموزشی جذاب داشته باشد.

یکی از بهترین شیوه‌های آموزش که مورد توجه جوامع قرار گرفته، استفاده از ابزارهای سرگرم‌کننده است. برای این منظور، هم می‌توان از اسباب بازی‌های فیزیکی استفاده کرد و هم به سراغ بازی‌های الکترونیکی و اپلیکیشن‌های آموزشی رفت. بازی موبایل Alphabear 2 بیش‌تر با تکیه بر همین مورد ساخته شده است و صرفا یک بازی بی‌هدف محسوب نمی‌شود. شما در این بازی، مراحل را طی و پازل کلمات را حل می‌کنید. دایره لغات شما بالاتر می‌رود و برای کسب امتیازات بیش‌تر، تلاش می‌کنید که کلمات هوشمندانه‌ای را از حروف داده شده استخراج کنید. همین عامل باعث می‌شود که آموزش خسته‌کننده نشود و بازیکن با علاقه بیش‌تری به تجربه بازی بپردازد. این بازی برای سنین خاصی عرضه نشده است و همه می‌توانند مهارت زبان خود را با آن بهبود بخشند. شیوه کار شما آسان است؛ تنها باید به حروف داده شده نگاهی بیاندازید و سعی کنید که کلماتی با بیش‌ترین حروف را استخراج کنید. هر حرف امتیاز خاصی دارد و با قرارگرفتن در کلمات، مجموع امتیاز آن‌ها محاسبه می‌شود.

Alphabear 2
Alphabear 2
Alphabear 2

وقتی حروف مجاور هم را در بازی اندروید و آیفون Alphabear 2: English word puzzle انتخاب می‌کنید، به جای آن‌ها خرس ظاهر می‌شود. این خرس‌ها در آینده به درد شما خواهند خورد و یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود. هر چه قدر که حروف مجاور بیش‌تری انتخاب کنید، خرس‌ها بزرگتر می‌شوند و امتیاز بیش‌تری کسب می‌کنید. رمز موفقیت شما در این اثر، انتخاب هوشمندانه کلمات است. کلمات دوتایی یا سه تایی، به وفور پیدا می‌شود و فایده چندانی برای شما ندارد. پس چه بهتر که قدری تفکر کنید و کلماتی با حروف بیش‌تر پیدا کنید. در هر مرحله چندین خرس پیدا می‌کنید و در پایان آن‌ها را به کلکسیون خود اضافه می‌کنید. ذخیره کردن این خرس‌ها دلیل دارد و آن‌هم کاربردی است که در مراحل آینده دارند. با این خرس‌ها می‌توانید چندبرابری امتیاز کسب کنید، ثانیه شمار برخی از مراحل را افزایش دهید و صفحه بازی را تغییر دهید.

رمز موفقیت شما در بازی Alphabear 2 حدس کلمات هوشمندانه است

دایره لغات بازی Alphabear 2 بسیار گسترده است و برخلاف نسخه اول بازی، همه زمینه‌ها را پوشش داده است. این زمینه‌ها حتی به کلمات خنده‌دار کارتون‌ها و فیلم‌ها هم سرایت کرده است و این امکان را به بازیکن می‌دهد که فکرش را به همه جا سوق دهد. تفکر در کلمات، می‌تواند ذهن بازیکن را پویا کند و پیشرفت بزرگی در مهارت‌های زبان وی ایجاد کند. حتی کسانی که به زبان مسلط هستند، می‌توانند از این اثر، بهره‌های لازم را کسب کنند. هر مرحله بازی ماموریت ویژه‌ای برای شما دارد و باید با توجه به آن کلمات خواسته شده را حدس بزنید. در ابتدا بازی مشکل به نظر می رسد؛ چرا که با کلمات انگلیسی سر و کار داریم و عادت کردن به چنین چیزی زمان‌بر است. حروف، داخل مهره‌هایی قرار دارند و یک شمارشگر داخل آن قرار دارد. هر بار که از حروف برای کلمه جدید خود استفاده نمی‌کنید، این شمارشگر کم می‌شود. دررصورتی که تا انتهای شمارشگر از آن حرف استفاده نکنید، مهره یخ می‌زند و صفحه بازی شما را اشغال می‌کند. تا حد امکان نباید اجازه چنین کاری را بدهید و فضای لازم را برای خرس‌های بزرگ‌تر نگه دارید.

Alphabear 2
Alphabear 2
Alphabear 2
با جمع‌آوری کلکسیون خرس‌ها، می‌تواند امتیازات بیش‌تری در بازی کسب کنید

بازی Alphabear 2: English word puzzle حالت‌های مختلفی برای بازی دارد و همین تنوع، می‌تواند تا روزها شما را سرگرم کند. بخش‌های داستانی و آنلاین، روند سخت‌تری دارند و باید با کسب مهارت‌های حرفه‌ای، وارد آن‌ها شوید. بازی از نظر گرافیکی در شرایط عالی به سر می‌برد و جلوه‌های صوتی نیز کودکانه اما هیجان‌انگیز هستند. کلکسیون خرس‌ها، بخش اصلی بازی را تشکیل می‌دهد و باید تا می‌توانید تنوع آن‌ها را بیش‌تر کنید. قبل از شروع هر مرحله، می‌توانید خرس‌های موردنیاز خود را استفاده کنید و برای خود وقت و امتیاز بیش‌تری بخرید.

بازی Alphabear 2: English word puzzle وظیفه خودش را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد و با داشتن المان‌های سرگرم کننده، یک اپلیکیشن آموزشی جذاب محسوب می‌شود. بازیکنان می‌توانند کلمات را حدس بزنند و مهارت خودشان را بالا ببرند. اگر می‌خواهید که دایره لغات انگلیسی خود را بیش‌تر کنید، این بازی را تجربه کنید و آسان ترین شیوه را تجربه کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Alphabear 2: English word puzzle


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده