// شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Chaos Reborn: Adventures؛ ماجراجویی در جهانی وهم انگیز

بازی موبایل Chaos Reborn: Adventures اثری نقش آفرینی با المان‌های استراتژی است که از نظر مبارزات، به سری بازی X-COM شباهت دارد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

بازی Chaos Reborn را می‌توان یکی از بازی‌های خوب استراتژی و نقش‌آفرینی چند سال اخیر دانست که برای کاربران کامپیوتر عرضه شده است. حال در این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ یک بازی نقش‌آفرینی با المان‌های استراتژی رفته‌ایم. بازی اندروید و آیفون Chaos Reborn: Adventures، جدیدترین نسخه از مجموعه Chaos Reborn است که توسط استودیو Big Blue Bubble در دسترس کاربران موبایل قرار گرفته است. از نظر داستانی بازی موبایل Chaos Reborn: Adventures روایتگر داستان خاصی نیست و صرفا شاهد یک پیش‌زمینه هستیم تا بازیکنان وارد گیم‌پلی شوند؛ بخشی که هسته‌ی بازی Chaos Reborn: Adventures را تشکیل می‌دهد. با این حال در جهان فانتزی و وهم‌انگیز Chaos Reborn: Adventures، تاریکی و نیروهای پلید قدرتمند شده‌اند و حال شما در نقش شخصیت اصلی داستان، وظیفه دارید با اهریمن مبارزه کنید.

بازی Chaos Reborn: Adventures

رفته رفته مبارزات بازی در بخش تک‌نفره چالشی‌تر از گذشته می‌شوند و وجود استراتژی‌های متفاوت، می‌تواند شما را نجات دهد و در صورت شکست، به اول مرحله‌ای که در آن بوده‌اید، باز خواهید گشت

با ورود به بازی، بخش شخصی سازی شخصیت برای شما نمایش داده می‌شود. البته شخصیت‌سازی بازی Chaos Reborn: Adventures آن‌چنان مورد عمیقی نیست و صرفا می‌توانید کلاس شخصیت خود را انتخاب کنید؛ اما مورد جدیدی در این میان قرار داده شده است که در نوع خود جالب است و باعث جذابیت شده است. شخصیت اصلی بازی جدا از ویژگی‌های ظاهری (کلاس‌ها) از یک عصا نیز استفاده می‌کند. درواقع عصای شما عملکردش با کلاسی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است؛ از این رو در بازی سه کلاس متفاوت برای شخصیت و عصای شما در نظر گرفته شده است. حال می‌توانید به صورت ترکیبی عصا و ظاهر مناسب را انتخاب کنید یا عصا و کلاس مشابهی را انتخاب کنید که در این حالت هماهنگی خاصی میان قدرت‌های‌تان در طول بازی به وجود می‌آید. پس از ساخت شخصیت و انتخاب اسم و جنسیت، وارد منوی اصلی می‌شوید. در منوی اصلی بازی اندروید و آیفون Chaos Reborn: Adventures، سه گزینه‌ی مختلف برای بازیکنان در نظر گرفته شده است؛ اولین گزینه، بخش تمرینی است که می‌توانید انواع و اقسام جادوها را آزمایش کنید و انجام دهید. دومین گزینه، بخش داستانی است که شامل چندین مرحله مختلف می‌شود. در انتها نیز بخش چندنفره برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که در ادامه آن‌ها را بیشتر توضیح خواهیم داد.

بخش چندنفره‌ی Chaos Reborn: Adventures جایی است که باید با مبارزانی قوی و باهوش مبارزه کنید و زمانی وارد این بخش شوید که شخصیت قدرتمندی ساخته باشید

شیوه‌ی بازی کردن در بازی Chaos Reborn: Adventures بدین شکل است که بازیکنان، کارت‌های مختلفی از جادوهای متفاوت را در میز کارت خود دارند که هر کارت انرژی مخصوص به خودش را دارد. از طرفی نوع مبارزات و حرکت کردن در میدان نبرد همانند بازی‌هایی نظیر سری X-COM است. به عبارتی سیستم مبارزات، یک سیستم نوبتی و تاکتیکی است؛ بدین صورت که بازیکنان با انتخاب جادوی مورد نظر، آن را در منطقه‌هایی که مجاز هستند، احضار می‌کنند و پس از تمام شدن نوبت‌شان، نوبت به حریف می‌رسد که کارهای مشابه را انجام دهد. جدا از احضار حیوانات و هیولاهای مختلف، می‌توانید آن‌ها را در طول مسیر حرکت دهید و خودتان نیز به مسیرهای متفاوتی بروید؛ البته در این میان اشاره کنم که به دلیل ساختار تاکتیکی و شطرنج-شکل بازی به تمامی نقاط دسترسی ندارید. از این رو برای انجام حرکات مختلف، باید از استراتژی‌های نبرد متفاوتی استفاده کنید؛ زیرا در طول بازی کردن و گشت و گذار در محیط بازی، دشمنان مختلفی را مشاهده خواهید کرد که از همان ابتدا شما را به چالش می‌کشند و اگر نتوانید به درستی کارت‌ها و تیم خود را مدیریت کنید، شکست خواهید خورد. همچنین پس از شکست دادن دشمنان، آیتم‌های مختلفی را دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن‌ها قدرت شخصیت شما افزایش پیدا می‌کند.

بازی Chaos Reborn: Adventures

مبارزات بخش تک‌نفره یک حالت آزمایشی و محک زدن قدرت‌تان را دارد؛ زیرا بخش اصلی بازی، نبردهای آنلاین و PvP است؛ جایی که به جای هوش مصنوعی، مبارزان واقعی با شما نبرد خواهند کرد و با چالشی واقعی روبه‌رو می‌شوید. از این رو برای ورود به بخش چندنفره، زمانی اقدام کنید که شخصیت شما قدرت بالایی داشته باشد؛ زیرا بازیکنان این بخش نیز از نظر شخصیتی، قدرتمند هستند و نوع استراتژی‌ای که پیاده می‌کنند، متفاوت خواهد بود. جد از این موارد، طراحی‌های بازی به شکلی است که بازیکنان را در خود محو خواهد کرد؛ اکثر محیط‌های بازی طراحی‌های خاص و منحصربه‌فرد خودش را دارند و همانند محیط‌های فانتزی و خیالی‌ای هستند که در داستان‌های اساطیری به آن‌ها اشاره می‌شود. در انتها اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی با نبردهای نوبتی و تاکتیکی هستید، بازی اندروید و آیفون Chaos Reborn: Adventures می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Chaos Reborn: Adventures


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده