نویسنده: پیمان مرادی
// دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل .Line؛ جلوگیری از ریزش برگ‌های پاییزی

.Line، یک بازی رایگان سرگرم کننده است که با وجود گیم پلی ساده‌ای که دارد، به راحتی بازیکنان را به خود معتاد می‌کند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

یکی از تفاوت‌های عمده‌ی بازی‌های موبایل و بازی‌های کنسولی، سادگی بازی‌های پلتفرم موبایل در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها است؛ البته با پیشرفت چشمگیر سخت‌افزاری در گوشی‌های هوشمند، مرز میان بازی‌های کنسولی و موبایلی روز به روز باریک‌تر می‌شود اما هنوز هم محدودیت‌های بسیاری برای پلفترم موبایل وجود دارند که موجب شده‌اند تا بازی‌های پلتفرم موبایل در مقایسه با دیگر پلتفرم‌ها، سبک‌تر و ساده‌تر باشند. البته این موضوع باعث شده تا نقش خلاقیت در موفقیت بازی‌های پلتفرم موبایل پررنگ‌تر شود. کافی است تا نگاهی به بازی‌های موفق این پلتفرم بیاندازید؛ بازی‌هایی همچون Angry Birds، Fruit Ninja، Candy Crush و ... که در عین سادگی موفق شدند تا میلیون‌ها بازیکن را در سراسر جهان برای ساعت‌ها پای گوشی موبایل نگه دارند. بازی آیفون و آیپد .Line یکی از همین بازی‌های ساده و کم حجم است که اگر چه شاید هرگز به موفقیت بازی‌های نام برده شده دست پیدا نکند، اما حداقل می‌تواند برای مدتی بازیکنانش را به گیم پلی اعتیادآور خود مشغول سازد.

شما به عنوان بازیکن در بازی .Line، صاحب یک باغچه هستید که باید از آن در برابر ریزش برگ‌های پاییزی، محافظت کنید و آن را تمیز نگه دارید. برای انجام این کار یک ماشین کوچک شبیه به ماشین چمن زنی در اختیارتان قرار داده شده است که به کمک آن می‌توانید برگ‌ها را قبل از این که به سطح زمین برسند، هدف بگیرید و نابود کنید. برای انجام این کار باید با انگشت خود یک نقطه دلخواه از صفحه نمایش گوشی را لمس و با کشیدن این انگشت روی صفحه، ماشین را به دو جهت چپ و راست هدایت کنید. برای شلیک کردن نیز کافی است تا انگشت خود را از روی صفحه بردارید تا به صورت خودکار گلوله‌ای از دهانه‌ی سلاح ماشین رها شود و با برخورد با برگی که در مسیرش قرار دارد، آن را نابود سازد. در صورت رسیدن حتی یک برگ به سطح زمین، بلافاصله بازی را خواهید باخت و رکوردتان را از دست می‌دهید.

.Line یک بازی رکوردی است و گیم‌پلی آن پایان خاصی ندارد

همانطور که گفته شد .Line یک بازی رکوردی است و گیم پلی آن پایان مشخصی ندارد. حرکت برگ‌ها از بالا به پایین و در قالب یک سری امواج صورت می‌گیرد. با هر بار پاکسازی یک موج، موج بعدی برگ‌ها، پراکنده‌تر و با سرعت بیشتری رو به پایین فرود می‌آیند بنابراین هر چه مدت زمان طولانی‌تری خود را در بازی نگه دارید، درجه‌ی سختی بازی نیز بیشتر می‌شود. طبیعتاً در این گونه بازی‌ها، سرعت عمل حرف اول و آخر را می‌زند؛ هر چه سرعت‌تان در هدف گیری و نابودی برگ‌ها بیشتر باشد، مدت زمان بیشتری هم در بازی باقی می‌مانید و به تبع آن رکورد بهتری را از خود بر جای می‌گذارید.

.Line یک بازی تفننی سرگرم‌کننده است که به واسطه‌ی گیم پلی اعتیادآورش می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای افرادی باشد که می‌خواهند اوقات خالی خود در طول روز را به کمک یک بازی موبایل ساده و کم حجم پر کنند. این بازی فعلا تنها برای سیستم عامل iOS منتشر شده است. برای دریافت .Line کافی است تا از طریق لینک زیر به اپ استور وارد شوید و آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی آیفون و آیپد .Line


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده