// چهار شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Spin Spearman؛ جنگو نیزه به دست

بازی موبایل Spin Spearman بازیکنان را در نقش یک مبارز قرار می‌دهد که برای دفاع از قبیله‌اش، وارد ماجراجویی سختی می‌شود. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی این نسخه از بازی موبایل به سراغ یک بازی خلاقانه دیگر رفته‌ایم. بازی‌ای که نمونه‌ی آن بدین شکل مشاهده نشده است و با اینکه محتوای بسیار کمی دارد، اما به واسطه چالش‌ها و تنوع‌اش، می‌تواند شما را برای چند ساعت سرگرم کند. بازی اندروید و آیفون Spin Spearman، ساخته استودیو Yugeon Song، یک بازی اکشن و تا حدی ماجراجویی است که سبک جدید از ماجراجویی و حل معما را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. داستان بازی موبایل Spin Spearman از این قرار است که در سرزمین اسپین‌لند، پنج قبیله مختلف سالیان سال است که در کنار یکدیگر به خوبی و خوشی زندگی می‌کنند و متحد هستند. در این میان قبیله شخصیت اصلی، قوی‌ترین قبیله به حساب می‌آید. روزی از روزها چهار قبیله دیگر با هم متحد می‌شوند تا یک جنگ بزرگ را علیه قبیله شما راه بیاندازند و حال، شخصیت اصلی داستان که جنگجویی بزرگ است، تنها امید برای پیروزی به حساب می‌آید.

سرعت عمل و دقت، مهم‌ترین مواردی هستند که باید در طول بازی کردن به آن‌ها توجه کنید

با شروع بازی اندروید و آیفون Spin Spearman، چهار بخش مختلف را مشاهده می‌کنید. در واقع هر بخش نماینده یکی از قبایل بازی است؛ به عبارتی در بازی موبایل Spin Spearman برای خاتمه دادن به جنگی که رخ داده است، باید چهار مرحله داستانی را تمام کنید که هر مرحله از چند قسمت تشکیل شده است. نکته‌ی جالب بازی اندروید و آیفون Spin Spearman این است که هر مرحله و قسمت‌هایش به نحوی تشکیل شده‌اند که شما در آن تجربه‌ی یک بازی معمایی، یک بازی مخفی‌کاری و یک بازی اکشن را کسب خواهید کرد. اولین قسمت هر مرحله، مربوط به انجام یک مرحله‌ی مخفی‌کاری می‌شود؛ جایی که برج‌های دیده‌بانی مختلفی تعبیه شده‌اند و شما باید بدون دیده شدن، وارد قبیله‌ی مورد نظر شوید. قسمت دوم مربوط به جمع‌آوری کاغذهایی می‌شود تا اطلاعات بیشتری کسب کنید و قسمت سوم، یک مرحله باز کردن قفل است که با انجام آن، به بخش نبرد می‌رسیم. در آخرین قسمت که حکم یک باس فایت را دارد، شما هستید و یک نیزه‌دار از قبیله‌ی حریف که در محیط بازی باید با هم نبرد کنید. حال در این راه چه چالش‌هایی و چه مواردی تعبیه شده است تا بازیکنان با انجام مراحل یکسال، تنوع را حس کنند؟ چهار قسمت اول بازی با اینکه شبیه به یکدیگر هستند، اما در هر کدام یک سری مانع قرار داده شده است تا بازیکنان با چالش‌های مختلفی روبه‌رو شوند. به عنوان نمونه در یکی از قسمت‌ها از بوته‌هایی استفاده شده است که روند حرکتی شما را کند می‌کند یا در قسمتی دیگری، شاهد تیغه‌هایی هستیم که مانع از عبور شما می‌شوند.

یکی دیگر از چالش‌های بازی اندروید و آیفون Spin Spearman مربوط به نوار سلامت بازیکنان می‌شود. در طول بازی و انجام چهار مراحل، نوار سلامت شما یکسان است؛ از این رو اگر در انجام قسمت‌های هر مرحله ناکام بمانید (برای مثال توسط برج‌های دیده‌بانی رویت شوید)، از نوار سلامت شما کاسته می‌شود. حال هرچقدر بی‌دقت‌تر باشید، در نبرد آخر هر مرحله سختی بیش‌تری را باید تحمل کنید. در این میان اشاره کنم که با کامل کردن هر مرحله، نوار سلامت شما افزایش پیدا می‌کند. حال نحوه انجام مراحل و شیوه کنترل شخصیت بازی به این صورت است که با شروع هر مرحله خود را در صفحه‌ای شطرنجی پیدا می‌کنید که در هر خانه موانع و سایر موارد قرار گرفته‌اند؛ حال شخصیت بازی مدام در حالت چرخش است و زمانی که نوک نیزه به سمت محیط مورد نظر قرار گرفت باید سریعا صفحه نمایش را لمس کنید تا نیزه‌دار به آن جهت حرکت کند. از این رو اصلی‌ترین چالش بازی موبایل Spin Spearman را می‌توان نحوه حرکت و مبارزه کردن، آن هم در حالتی که مدام در چرخش هستید دانست.

با تمام این تفاسیر تیم سازنده بازی اندروید و آیفون Spin Spearman با الهام گرفتن از سبک‌های مختلف و اضافه کردن موارد تازه و جدید، سعی کرده است اثری جذاب و سرگرم کننده را خلق کند. با اینکه Spin Spearman در کمترین زمان ممکن به اتمام می‌رسد؛ اما ارزش بالایی دارد. اگر علاقه‌مند به بازی‌های خلاقانه هستید که در مدت زمان کوتاهی بتوانید آن‌ را انجام دهید، Spin Spearman می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Spin Spearman


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده