// دوشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴

معرفی بازی موبایل Slimeroom؛ یک پلتفرمر سخت و جذاب

بازی موبایل Slimeroom شاید در ظاهر چندان اثر بزرگی به نظر نرسد، اما گیم‌پلی غنی و متنوع آن قطعا می‌تواند ساعات زیادی شما را سرگرم کند.

یکی از ویژگی‌های خوبی که معمولا در بسیاری از بازی‌های پلتفرمر می‌توان پیدا کرد، تمرکز فوق‌العاده سازندگان روی گیم‌پلی بازی است که بیش از هر چیزی سرگرم‌کنندگی آثار این سبک را بالا می‌برد. نه اینکه بازی‌های پلتفرمر داستان خوبی نداشته باشند یا گرافیک پیکسلی آن‌ها زیبا نباشد، اما شاید بتوان گفت رسالت اصلی این سبک در ارائه یک گیم‌پلی لذت‌بخش و غنی است که بتواند شما را ساعت‌ها پای بازی بنشاند. البته نباید این را هم فراموش کنیم که معمولا بازی‌های پلتفرمر به داشتن گیم‌پلی سخت و چالش برانگیز معروف هستند و بازی اندروید و آیفون Slimeroom نیز با اینکه بازی سختی نیست، اما اگر بخواهید حرفه‌ای‌تر بازی کنید، شما را با دشواری‌های متعددی روبه‌رو خواهد کرد.

Slimeroom
Slimeroom
Slimeroom
مراحل متنوع، موانع مختلف، کاراکترهای متفاوت با توانایی‌های بالاتر و زیبایی‌های بصری همگی دست به دست هم داده‌اند تا با یک گیم‌پلی سرگرم‌کننده همراه باشیم

در بازی Slimeroom اصلی‌ترین وظیفه شما رسیدن به پرچمی است که در یکی از بخش‌های اتاقکی که در آن قرار دارید جای گرفته است و برای رسیدن به آن باید از موانع و سکوهای زیادی بپرید و حواستان باشد که به تیغه و اشیای متحرکی که باعث مرگ شما می‌شوند برخورد نکنید. تا این جای کار بازی چندان سخت نیست، اما اگر بخواهید ستاره‌های موجود در هر اتاق را نیز به‌دست آورید، کم کم دردسرهای‌تان شروع می‌شود و باید دو مسیر متفاوت را طی کنید. در واقع اولین راهی که بازی برای چالشی‌تر کردن گیم‌پلی خود انتخاب کرده است، قرار گرفتن پرچم و ستاره در جهت‌هایی عکس هم است که هیچ‌گاه روی یک مسیر قرار ندارند. حالا موانع مختلف را به این شرایط اضافه کنید که جدا از سخت‌تر کردن کار، تنوع به‌شدت خوبی را به بازی افزوده‌اند.

بهترین ویژگی بازی تفاوت‌هایی زیادی است که مراحل مختلف آن از نظر چینش سکوها و محل قرارگیری موانع با یکدیگر دارند که نه‌تنها بازی را خسته‌کننده نمی‌کند، بلکه دائم شما را با چالش‌های جدیدتری روبه‌رو می‌سازد که تجربه‌اش بسیار لذت‌بخش است. علاوه بر این، گاهی اوقات المان‌هایی مثل پرنده‌ها یا موارد دیگر هم در مراحل قرار می‌گیرند که به شما کمک می‌کنند تا برخی از مسیرها را که عبور از آن‌ها غیرممکن است، با سهولت بیشتری پشت سر بگذارید.

از دیگر موارد جالبی که در بازی وجود دارد، تغییر رنگ اتاقک‌ها و همزمان با آن، تغییر شکل ظاهری موانع است که زیبایی بصری قابل‌توجهی را به بازی آیفون و اندروید Slimeroom اضافه می‌کند. نکته مهم‌تر اما خود شخصیت بازی است که هر قدر بیشتر پیش بروید، می‌توانید کاراکترهای جدیدتری را هم آزاد کنید و چیزی که این مسئله را مهم می‌کند، توانایی‌های کاراکترها است که رفته رفته بیشتر می‌شود و با سختی بازی کاملا متناسب است. برای مثال کاراکترهای جدیدتر سرعت بالاتری دارند یا اینکه می‌توانند پرش‌های بلندتری انجام دهند که در برخی از مراحل کاملا به دردتان خواهد خورد.

Slimeroom
Slimeroom
Slimeroom

در نهایت، اگر به دنبال یک اثر سرگرم‌کننده و کم‌حجم با گیم‌پلی لذت‌بخش و گسترده هستید، قطعا بازی Slimeroom شما را با مراحل زیاد و متنوع خود شگفت‌زده خواهد کرد و می‌تواند ساعات زیادی از اوقات فراغت‌تان را به خودش اختصاص دهد. برای دانلود این اثر می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

دانلود بازی Slimeroom


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده