// یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۵

معرفی بازی موبایل Rip ‘Em A New One؛ کماندو بزن بهادر

بازی موبایل Rip ‘Em A New One به واسطه دوربین ایزومتریک و طراحی‌ای که دارد، حس و حال بازی‌های قدیمی را در مخاطب به وجود می‌آورد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

بازی‌های با دوربین ایزومتریک و طراحی‌های پیکسلی، همیشه مورد استقبال مخاطبان، مخصوصا مخاطبان پلتفرم موبایل، قرار گرفته‌اند. این دسته از بازی‌ها به دلیل مکانیزم گیم‌پلی و طراحی، به سادگی قابل تجربه هستند و کاربران موبایل نیز همیشه به دنبال بازی‌هایی هستند که به راحتی هرچه تمام‌تر بتوان آن‌ها را تجربه کرد. در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ بازی موبایلی رفته‌ایم که به واسطه طراحی و گیم‌پلی خود، می‌تواند مخاطبان را ساعت‌ها سرگرم کند. بازی اندروید Rip ‘Em A New One، ساخته استودیو Anarchy Enterprise، یک بازی موبایل با سبک و سیاق قدیمی است که آن‌چنان داستان خاصی ندارد و از همان ابتدا مخاطبان را وارد دنیای خونین بازی می‌کند. داستان بازی موبایل Rip ‘Em A New One از این قرار است که شما یک کماندو حرفه‌ای هستید و باید به سازمان و محیط‌هایی که دشمنان در آنجا حضور دارند حمله کنید و آن‌ها را یکی پس از دیگری بکشید.

بازی موبایل Rip ‘Em A New One

ارتقای اسلحه و ویژگی‌های شخصیت بازی نیز در نوع خود کمک می‌کند تا در هر مرحله سختی کمتری را تحمل کنید

با شروع بازی اندروید Rip ‘Em A New One و ورود به منوی بازی، بخش داستانی بازی را مشاهده می‌کنید. بخش داستانی بازی موبایل Rip ‘Em A New One شامل تعدادی مرحله (کمپین) متفاوت می‌شود که هر مرحله از چند سطح مختلف تشکیل شده است. اولین سطح از کمپین اول بازی Rip ‘Em A New One بخش تمرینی بازی است. در بخش تمرینی نحوه بازی کردن و اینکه چگونه دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید، به شما آموزش داده می‌شود. با ورود به اولین سطح متوجه می‌شوید که برای هدایت شخصیت بازی، یک دکمه در سمت چپ صفحه نمایش قرار داده شده است و از آن‌جایی که دوربین بازی Rip ‘Em A New One ایزومتریک است، دکمه‌ی تغییر زاویه دید شخصیت تعبیه نشده است؛ این در حالی است که در صفحه نمایش، یک دکمه قرمز رنگ را مشاهده می‌کنیم که بازیکنان از آن می‌توانند برای شلیک کردن به جهت‌های مختلف استفاده کنند. به عبارتی برای پیشروی در بازی و کشتن دشمنان باید به صورت همزمان از دو دکمه‌ی تعبیه شده استفاده کنید و در این میان یک نکته‌ی بسیار مهم وجود دارد و آن هم این است که به هنگام استفاده از دکمه شلیک کردن و حرکت شخصیت بازی، تمرکز داشته باشید. تمرکز نداشتن شما باعث می‌شود نتوانید به خوبی دشمنان را از بین ببرید و در همان ابتدا خواهید مرد. در طول هر مرحله و سطح، باید اعضای گروه کماندویی خود را نجات بدهید. زمانی که آن‌ها را نجات دادید، به شما ملحق می‌شوند و کنترل شخصیت‌های بیشتری را در دست خواهید گرفت. از طرفی هر شخصیت نوار سلامت مخصوص به خودش را دارد که باید به این مورد نیز توجه داشته باشید. البته آن‌چنان جای نگرانی‌ای وجود ندارد؛ زیرا در طول هر سطح جعبه‌های کمک‌های اولیه بی‌شماری را مشاهده خواهید کرد که با برداشتن آن‌ها، نوار سلامت شما و تعدادی از هم‌تیمی‌های‌تان افزایش پیدا می‌کند.

بازی موبایل Rip ‘Em A New One

حال چه موردی بازی اندروید Rip ‘Em A New One را به یک اثر خاص و هیجان‌انگیز تبدیل کرده است؟ جدا از طراحی پیکسلی Rip ‘Em A New One و دوربین ایزومتریک که حس و حال یک بازی اکشن رترو را در مخاطب القا می‌کند، نوع جنگیدن با دشمنان نیز موردی است که جذابیت و ارزش بازی را بیش از پیش افزایش داده است. دشمنان Rip ‘Em A New One همانند دیوانه‌هایی که امیدی به زندگی ندارند، به سمت شما حمله و شلیک می‌کنند و شما نیز، همانند دیوانه‌ای بی‌اعصاب باید به سمت آن‌ها شلیک کنید و دریایی از خون راه بیندازید. به عبارتی شاهد Waveهایی از دشمنان هستیم که بازیکن را یاد حالت Horde بازی‌های مختلف می‌اندازد. همچنین در طول بازی پاور‌آپ‌ها و سلاح‌های مختلفی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که بتوانند موانع و دشمنان هر مرحله را به شکلی ساده‌تر از قبل از بین ببرند. در این میان بد نیست به طراحی باس‌های بازی اندروید Rip ‘Em A New One نیز اشاره‌ای داشته باشیم که به زیبایی هرچه تمام‌تر طراحی شده‌اند و هرکدام از آن‌ها ویژگی خاص خودشان را دارند و به طرق مختلفی، بازیکن را به چالش می‌کشند. در انتها، به این مورد اشاره کنم که قبل از شروع هر مرحله، می‌توانید از آیتم‌هایی کمکی، نظیر یک یار همراه نیز استفاده کنید که آن‌ها را قبلا در مراحل مختلف آزاد کرده‌اید. تنها ایرادی که می‌توان به بازی گرفت، ویدیوهای تبلیغاتی‌ای است که پس از انجام هر سطح به نمایش در می‌آید. با این حال بازی اندروید Rip ‘Em A New One تجربه‌ای متفاوت و خاطره‌انگیز است که می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها به خود سرگرم کند.

دانلود بازی اندروید Rip ‘Em A New One


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده