// دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Super Spell Heroes: نبرد با کارت‌های قدرت

بازی موبایل Super Spell Heroes نبردهای حماسی جادوگران را در قالب یک گیم‌ پلی کاملا جدید به بازیکنان ارائه می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Super Spell Heroes اثری است که گیم‌پلی جدیدی را در سبک استراتژیک ارائه کرده است و در آن، رقابت‌هایی نوآورانه را به صورت زمان واقعی نظاره می‌کنیم. SVIPER در این زمینه عالی عمل کرده است و شاهد قهرمانان حماسی زیادی در این بازی اندروید و آیفون هستیم. یقینا با تجربه گیم‌پلی بازی، عاشق آن خواهید شد و درصدد کشف حقایق جدید آن بر خواهید آمد.

شاید با دیدن اولین صحنه از بازی Super Spell Heroes متوجه شباهت بازی، با دیگر آثار سبک پازل و استراتژیک شده باشید؛ اما نکته مهم این است که گیم‌پلی بازی بسیار منحصربه‌فرد است و سازندگان تلاش زیادی در ارائه یک بازی جدید کرده‌اند. نبردهای بازی به صورت تطبیقی دنبال می‌شود و باید به صورت چندنفره، با دیگر بازیکنان دوئل داشته باشید. این دوئل‌ها توسط کارت‌های قدرت صورت می‌گیرد و رفته رفته با آن اخت خواهید شد. نبردها با بازیکنان واقعی است و هر کدام می‌تواند چالش سختی محسوب شود. شخصیت‌های متنوعی در اختیار شما قرار داده می‌شود و جادوگران و قهرمانان حماسی، کلیت این شخصیت‌ها را تشکیل می‌دهند. هر کدام از قهرمانان بازی، قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند و سازندگان برای آن‌ها سیستم‌های ارتقا مخصوصی تدارک دیده‌اند. همه شخصیت‌های بازی را جادوگران تشکیل می‌دهند و به همین دلیل هر کدام از آن‌ها می‌توانند قدرت‌های منحصربه‌فرد خودشان را داشته باشند.

Super Spell Heroes
Super Spell Heroes
Super Spell Heroes

گرافیک بازی بسیار چشم‌نواز است و شاهد جلوه‌های صوتی جذابی هستیم. این گرافیک بیش‌تر در زمینه جلوه‌های ویژه نمود پیدا کرده است و سطح جذابیت نبردها را با پیشرفت اساسی روبه‌رو می‌کند. تمام تلاش شما باید روی نبردها باشد و بتوانید به لیگ کریستال صعود کنید. در این لیگ، بازیکنان حرفه‌ای حضور دارند و می‌توانید سختی و چالش اساسی را تجربه کنید. گنجینه‌های پنهان در بازی حضور دارند و می‌توانید در دنیای عرفانی سیر کنید. کارت‌های قدرت، شاکله اصلی مهارت‌های شخصیت‌ها را تشکیل می‌دهد و با توجه به خانه‌هایی که در اختیار دارید، باید آن‌ها را روی هم بکشید و حمله و دفاع را صورت دهید. این بخش از بازی، به سبک پازل پیاده‌سازی شده است و باید در انتخاب و ترکیب خانه‌ها، دقت کافی را داشته باشید. هر قدر که بتوانید تعداد بیش‌تری از کارت‌ها را روی هم بکشید، تاثیرات ضربات واردشده بالاتر خواهد بود. البته نوع کارت‌ها و شروعی که دارید نیز اهمیت دارد و نوع ضربات و قدرت‌شان را تعیین می‌کند. کارت‌های قرمز برای حمله و کارت‌های سبز برای بازگردانی سلامتی کاربرد دارند.

بازی سبک جدیدی از گیم‌پلی استراتژیک ارائه می‌کند و با سبک پازل ترکیب شده است

یکی از بهترین بخش‌های بازی اندروید و آیفون Super Spell Heroes، همکاری با دیگر بازیکنان برای کسب امتیازات بیش‌تر است. این همکاری می‌تواند بسیار جذاب باشد و به انتخاب خود بازیکنان صورت می‌گیرد. هر کدام از کارت‌های بازی، قابل ارتقا است و در ترکیب با دیگر کارت‌ها، تاثیر چندبرابری پیدا می‌کند. ماموریت‌های زیادی در بازی وجود دارند و می‌توانید برای دریافت اچیومنت‌ها از آن‌ها استفاده کنید. با پیشرفت بازی می‌توانید اسپل‌های جدیدی را خریداری کنید که هر کدام سیستم جدیدی از حمله‌ها را تعریف می‌کنند. تنوع این اسپل‌ها بسیار بالا است و تعدادشان از ۱۰۰ بالاتر می‌رود.

Super Spell Heroes
Super Spell Heroes
Super Spell Heroes
وجود جلوه‌های ویژه در حین دوئل‌ها، سطح رقابت‌ها را با پیشرفت قابل توجهی روبه‌رو می‌سازد

محیط‌ها در این اثر بسیار جذاب هستند و شاهد شرایط آب و هوایی متنوعی هستیم. بازی روی سیستم نوبتی استوار نیست و بدین‌ترتیب باید حواس‌تان به زمان‌بندی حمله و دفاع حریف‌تان باشد. چنین چیزی باعث می شود که سرعت عمل و تمرکز روی کارت‌های قدرت، اهمیت بالایی داشته باشد و بتوانید با مهارت نسبت به حریفان خود عمل کنید. شما با جمع‌آوری تیم قدرتمندی از قهرمانان، می‌توانید رقابت خود را تنگاتنگ کنید و از مجموعه‌ای از قدرت‌ها بهره ببرید. سیستم سلامت هر کدام از بازیکنان، مشخص کننده شانس آن‌ها برای پیروزی است و مدام تغییر می‌کند. این اثر یکی از بهترین بازی‌های موبایل است و می‌تواند علاقه‌مندان به چنین سبکی از رقابت‌ها را به شکلی اعتیادآور به خودش مشغول کند. خوشبختانه سرورهای بازی کیفیت بسیار بالایی دارند و می‌توانید هر زمان که خواستید بازیکنان دیگر را به چالش بکشید.

بازی Super Spell Heroes در ارائه یک تجربه جدید و منحصربه‌فرد عالی ظاهر می‌شود و می‌تواند تا مدت‌ها بازیکنان پلتفرم موبایل را سرگرم کند. وجود جلوه‌های ویژه جذاب و باکیفیت، نکته‌ مهمی است که باعث می‌شود سلایق زیادی به سمت این اثر کشیده شوند. دوئل‌ها به صورت آنلاین و در زمان واقعی صورت می‌گیرد و همین موضوع به ایجاد چالش‌های سخت بین بازیکنان کمک شایانی می‌کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Super Spell Heroes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده