// سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵

معرفی بازی موبایل Train: Railway Builder & Conductor Game: مدیریت ایستگاه قطار

بازی موبایل Train: Railway Builder & Conductor Game برای دوست‌داران لوکوموتیورانی عرضه شده است و قرار است مدیریت یک شبکه راه آهن را به‌دست بگیرید. با زومجی همراه شوید.

بازی موبایل Train: Railway Builder & Conductor Game اثر جذابی است که برای عاشقان لوکوموتیورانی ارائه شده است و وظیفه شما در این اثر، هدایت درست لوکوموتیوها و جلوگیری از برخورد آن‌ها در شبکه راه آهن است. بازی گرافیک جذاب و متفاوتی دارد و htmGames روی جلوه‌های صوتی بازی نیز زحمات زیادی کشیده است. این بازی اندروید می‌تواند شدیدا اعتیادآور باشد و ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

همواره یکی از علایق بازیکنان به دست گرفتن کنترل یک مجموعه و مدیریت کامل آن بوده است. سازندگان بازی‌های مختلف، به خوبی این ذائقه را می‌شناسند و از جوانب مختلف به آن می‌پردازند و بازی‌های خودشان را عرضه می‌کنند. درواقع به کنترل گرفتن یک سیستم به‌خصوص، همواره لذت‌بخش است و موضع قدرت انسان را به رخ می‌کشد. حال با یک اثری طرف هستیم که قرار است کنترل یک شبکه راه آهن گسترده را در اختیار داشته باشیم و برای مدیریت صحیح آن برنامه‌ریزی کنیم. بازی Train Railway Builder تمامی عناصر لازم برای قرار گرفتن در زمره آثار مدیریتی را دارد و چالش‌های زیادی برای بازیکنانش به همراه خواهد داشت. شما باید هم بتوانید برنامه‌ریزی صحیحی برای تایم حرکت لوکوموتیوها داشته باشید و هم این‌که ریل‌های قطار را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید. خب، این کار ممکن است در ابتدا ساده به نظر برسد، اما رفته رفته و با گسترده‌تر شدن شبکه راه آهن، بسیار چالش برانگیز می‌شود و تمرکز فکری بالایی را از بازیکنان طلب می‌کند. اگر یک ثانیه در محاسبات خود اشتباه کنید، شکست و برخورد لوکوموتیوها نتیجه کارتان خواهد بود. هر کدام از مراحل بازی، از این ریتم و روند پیروی می‌کنند و اگر بتوانید به میزان درآمدی که برای هر مرحله تعیین شده است برسید، موفقیت از آن شما خواهد بود. یقینا چالشی به مانند این را تا قبل این تجربه نکرده‌اید و برای‌تان جذابیت‌های زیادی به همراه خواهد داشت.

Train Railway Builder

بازی اندروید Train: Railway Builder & Conductor Game از نظر گرافیکی و جلوه‌های بصری در بهترین وضعیت خودش قرار دارد و سازندگان از طراحی مینیمال استفاده کرده‌اند. این گرافیک از نظر بصری بسیار چشم‌نواز است و جلوه‌های ویژه را نیز در خودش جای داده است. اما برای این‌که گرافیک به بهترین شکل ممکن بتواند وظیفه‌اش را انجام دهد، باید موسیقی و بخش صوتی بازی نیز با وی همراهی کند. خب، بازی از این نظر کم ندارد و جلوه‌های صوتی، یکی از بهترین بخش‌های بازی را تشکیل می‌دهد. المان‌های کنترلی این اثر، بسیار روان هستند و مدیریت کامل ایستگاه را به شما می‌دهند. می‌توانید سوئیچ ریل‌های دوطرفه را عوض کنید، ایستگاه را برای جلوگیری از برخورد ببندید و اینکه اجازه عبور را برای قطارها صادر کنید. همه این‌ کارها معمولا با لمس سیگنال‌ها و سوئیچ‌ها امکان پذیر می‌شود و بازیکن می‌تواند به سرعت همه کارهایی را که لازم است انجام دهد.

مهارت و نبوغ شما در مدیریت یک شبکه راه آهن، نشان دهنده میزان تسلط شما به این اثر است

این بازی تنها شما را به مدیریت ایستگاه‌ها محدود نمی‌کند و پس از ۲۵ سطح جذاب و تاثیرگذار، حال نوبت این است که خودتان مراحل را طراحی و شبکه راه آهن منحصربه‌فرد خود را تاسیس کنید. این بخش خلاقیت کامل را به خود بازیکن می‌سپارد و می‌توانید چالش‌های منحصربه‌فردتری را با ذهن خود طراحی کنید. پس از طراحی مراحل جذاب، می‌توانید آن‌ها را انجام دهید و چالش بسیار سخت‌تری برای خود و دیگر بازیکنان ایجاد کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید تعیین دروازه ورود لوکوموتیوها، طراحی شبکه‌های راه آهن و در نهایت قرار دادن محل پیاده شدن مسافرین است. چنین موردی باعث می‌شود که ارزش تجربه بازی چندین برابر شود و رسما ورود بازی را به جمع آثار اعتیادآور جشن بگیریم. مهارت هر بازیکن در هدایت درست لوکوموتیوها، شم مدیریتی وی را آشکا می‌کند و تصمیماتش را به منصه ظهور می‌رساند. گاهی اوقات شرایط بسیار سخت می‌شود و لوکوموتیوهای زیادی در صفحه بازی دیده می‌شوند که هدایت درست آن‌ها، نبوغ بازیکنان را می‌طلبد. شما تنها به سوئیچ‌ها دسترسی دارید و وقتی که لوکوموتیو از محل‌های کنترل خارج شد، دیگر شما کاری از دست‌تان برنمی‌آید. همین موارد باعث می‌شود که وضعیت را زیر نظر بگیرید و به فکر لوکوموتیوهای دیگر که از راه فرا خواهند رسید، باشید.

Train Railway Builder

گرافیک هنری و جلوه‌های صوتی فوق‌العاده، تکمیل کننده جذابیت‌های این بازی است

بازی Train Railway Builder می‌تواند بسیار گیج کننده باشد و چالش‌های زیادی برای‌تان ایجاد کند. همه چالش‌های بازی، در عین این‌که سخت هستند، جذابیت خاصی دارند و موفقیت در به پایان بردن یک مرحله، همواره دلنشین است. قطارها باید در یک آهنگ خاص قرار بگیرند و سیستم زمان‌بندی هر شبکه را به‌دست آورید. در این‌صورت خواهد بود که سفرهایی ایمن را برای مسافرین فراهم می‌کنید و پول زیادی برای کسب و کار خود به چنگ می‌آورید. محیط بازی انگار که روی یک کاغذ جریان دارد و چنین گیم‌پلی جذاب و اعتیادآوری، وقتی که با گرافیک و جلوه‌های صوتی ناب همراه می‌شود، از این بازی شبیه ساز اندروید، یک تجربه کامل و زیبا تحویل بازیکنان می‌دهد و قرار نیست آن‌ها را پشیمان کند.

بازی Train: Railway Builder & Conductor Game اثری است که در کنار آثار مدیریتی جذاب پلتفرم موبایل قرار می‌گیرد و بخش به بخش آن، در بهترین حالت خودش قرار دارد. اگر شم مدیریتی دارید و دل‌تان می‌خواهد که به صورت شبیه ساز، کنترل یک ایستگاه قطار را بر عهده بگیرید، این بازی با همه جذابیت‌های هنری و صوتی خودش، یقینا بهترین انتخاب خواهد بود. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Train: Railway Builder & Conductor Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده