// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Hello Neighbor: سلام همسایه

بازی موبایل Hello Neighbor یک اثر ماجراجویانه و ترسناک است که می‌تواند طرفداران سبک دلهره‌آور را راضی کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Hello Neighbor اثری است که tinyBuild وظیفه بازسازی آن روی پلتفرم موبایل را بر عهده داشت و تجربه‌ای جذاب از ترس و ماجراجویی را فراهم کرده است. وظیفه شما کشف و بررسی زیرزمین مخوف همسایه است و قرار است در این راه، دچار مشکلاتی شوید و همسایه عصبانی را به دنبال خود بکشانید. این بازی اندروید و آیفون برای چند ساعت هم که شده می‌تواند ترس جزئی را به شما ارائه کند.

بازی Hello Neighbor در ژانر ماجراجویانه ارائه شده و قصد سازندگان از ساخت آن، یک اثر هنری با تم ترسناک و سیستم «فرار از اتاق» بوده است. ساخت این موضوع، ایده بسیار جذابی به نظر می‌رسد و تمام تلاش سازندگان نیز برای ارائه هر چه بهتر این ایده بوده است. حال شما در این اثر، نسخه موبایل بازی را در اختیار دارید و می‌توانید تجربه‌ای نزدیک‌تر را داشته باشید. داستان بازی از این قرار است که روزی با توپ خود در خیابان بازی می‌کنید و بر اثر اتفاقاتی سر خانه همسایه درمی‌آورید. از قضا این همسایه مرموز، عملیات عجیبی را در زیرزمین خانه خودش انجام می‌دهد و شما در پس پرده‌برداری از رازهای این زیرزمین برمی‌آیید. این ایده با یک گیم‌پلی جذاب همراه شده است و می‌توانید با یک سیستم کنترلی پویا، پا به دنیای هیجان انگیز و دلهره‌آور بازی بگذارید. بازی اصلا و ابدا آن‌چیزی که باید می‌شد، از آب درنیامده است و با ارفاق زیاد می‌توان بازی را به عنوان اثری سرگرم‌کننده توصیف کرد.

hello neighbor

مخفی‌کاری و توجه به عناصری که در محیط در اختیار دارید، نکات بسیار مهمی هستند که باید به آن‌ها توجه کنید و تا می‌توانید سروصدای خود را پایین بیاورید. البته این همسایه بسیار زرنگ است و راه‌های مخفی شما را می‌شناسد. روبرو شدن با این همسایه بسیار سخت و دلهره‌آور است و می‌تواند بسیار استرس‌زا باشد. چنین چیزی یک روح ماجراجویانه جذاب در بازی دمیده است و اگر از بازیکنانی هستید که مشکلات یک اثر را نمی‌بینید، یا دوست ندارید که ببینید، می‌تواند برای شما جذاب و تاثیرگذار باشد. طراحی شخصیت‌ها بسیار جذاب صورت گرفته است و شاهد ترکیب رنگی خوب و استفاده از چهره‌های کاریکاتور مانند در بازی هستیم. این چهره نشان از جنبه هنری جذاب بازی می‌دهند و ای‌کاش که این تجربه در بخش‌های دیگر هم به همین صورت بود. در واقع بازی به وضوح نشان می‌دهد که از نظر گرافیکی و هنری تمام زمینه‌های لازم برای تبدیل شدن به یک بازی جذاب را دارد و اگر مکانیسم ژانری که بازی در آن حضور دارد، توسط سازندگان درک می‌شد، شاهد اثر بهتری بودیم.

طراحی هنری و گرافیکی شخصیت‌ها و محیط، نمود بیش‌تری در بازی دارند

گرفتن و پرتاب کردن اشیا، نکته مهمی‌ در این اثر است و باید بدین صورت اقدام به پیداکردن اشیا پنهان باشید. شما وقت چندانی برای این کار ندارید و تسریع در کارها و پنهان شدن‌های درست و منطقی، می‌تواند شما را به پیروزی نزدیک‌تر سازد. سیستم کنترلی بازی، امکان انجام هر کاری را به شما می‌دهد و امکان قرارگرفتن در متن ماجرا را فراهم می‌کند. یک بازی ترسناک، به چنین مکانیسمی نیاز دارد و هرچه قدر که دل‌هره بیش‌تری به بازیکن القا پیدا کند، یک اثر موفق‌تر است. همسایه مدام در خانه می‌چرخد و اگر حواس‌تان سرجایش نباشد، شما گیر خواهد انداخت. می‌توانید اشیای زیادی را در دست خود نگه دارید و برای حل معماها، از آن‌ها استفاده کنید.

hello neighbor

بازی روی سبک مخفی‌کاری بنا نهاده شده است و شامل صحنه های استرس‌زا و دلهره‌آور است

سیستم معمایی بازی نقش بزرگی در بازی اندروید و آیفون Hello Neighbor دارد و باید باهوش عمل کنید. برخی از معما در ارتباط با همدیگر هستند و باید به صورت لایه‌ای آن‌ها را زیرنظر بگیرید. معمولا پیدا کردن کلید و دیگر اشیای پنهان، کلیت این معماها هستند و بازی در این زمینه چندان چالش‌برانگیز ظاهر نمیشود. هوش مصنوعی بازی به خوبی کار شده است و همسایه ترفندهای شما را برای فرار از دست وی، یاد می‌گیرد و همواره باید به دنیای راه‌های جدیدی باشید. جذابیت گرافیکی بازی در این بخش هم به خوبی نمایان است و تفاوت بین داخل و بیرون حس خوبی به بازیکنان ارائه می‌کند. طراحی اشیا، به خوبی جذابیت دارند و می‌توانید روی همه آن‌ها کنترل داشته باشید و از آن‌ها برای حل معماها استفاده کنید.

بازی Hello Neighbor یکی از آثار شاخص است که قرار بود بسیار بهتر از این‌ها ظاهر شود. بازی سیستم هنری بسیار جذابی دارد و شاهد ترکیب رنگی بسیار زنده‌ای در بازی هستیم. اگر نگاه نقد به بازی‌ها ندارید و دوست دارید که قدری ماجراجویی کنید و یک اثر ترسناک را نجربه کنید، Hello Neighbor می‌تواند تاحدودی شما را راضی کند. مخفی‌کاری و تجربه آرام گیم‌پلی بازی، نکته بسیار مهمی است که برای موفقیت در این اثر نیاز دارید. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Hello Neighbor


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده