// شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Aqua Moto Racing 2

بازی موبایل Aqua Moto Racing 2 می‌تواند تنوع خوبی در میان بازی‌های ریسینگ باشد و تجربه نسبتا متفاوتی را به بازیکنانش القا کند.

در میان بازی‌های ریسینگ مختلفی که این روزها برای پلتفرم موبایل عرضه می‌شود و نمی‌توان منکر تکراری بودن بسیاری از آن‌ها شد، شاید پیدا کردن اثری در این سبک که حداقل از لحاظ ظاهری کمی متفاوت‌ باشد نیز بتواند توجه‌ها را به سمت خود جلب کند. اگر مسابقات ماشین سواری را از دید یک ورزش نگاه کنیم، رشته‌های بسیار زیادی هستند که از ماهیت مسابقات خودروها پیروی می‌کنند و سازندگان بازی اندروید و آیفون Aqua Moto Racing 2 نیز تصمیم گرفته‌اند تا در اثر خود رقابت‌های موتورهای جت اسکی را به نمایش بگذارند و با ارائه یک گیم‌پلی ساده و روان در کنار مراحل متنوع، تا حدودی در کار خود موفق بوده‌اند.

Aqua Moto Racing 2

گیم‌پلی بازی ساده و روان است و با المان‌های متفاوتی که در مسیرها تعبیه شده است، تجربه‌ای سرگرم‌کننده را برای‌تان فراهم می‌کند

در بازی Aqua Moto Racing 2 مثل هر اثر ریسینگ دیگری شما وظیفه دارید تا در مسیری از پیش تعیین شده با دیگر شرکت‌کننده‌ها به رقابت بپردازید و در نهایت به مدال طلا دست یابید. وقتی صحبت از رقابت در دریا و با جت‌اسکی می‌شود، قطعا انتظار داریم که نحوه حرکت جت‌اسکی‌ها و هندلینگ آن‌ها تفاوت قابل لمسی با خودروها داشته باشد و خوشبختانه استودیو سازنده نیز در این امر موفق بوده و کنترل جت‌اسکی‌ها به شکل رضایت‌بخشی سرگرم‌کننده و متفاوت است. از طرفی سازندگان با قرار دادن موانعی در مسیر شما را مجبور می‌کنند که از سمت مشخصی از موانع عبور کنید و این خود به چالشی‌تر شدن بازی کمک می‌کند، اما در مجموع بازی جدید استودیو Zordix چندان اثر سختی نیست و می‌توان آن را یک ریسینگ عامه‌پسند با یک گیم‌پلی روان و راحت قلمداد کرد. استفاده از آیتم‌های ویژه در مسیر مسابقه نیز از دیگر ویژگی‌های این بازی است که به شما این فرصت را می‌دهد تا در صورت عقب افتادن از رقبای خود، سریع‌تر اشتباه خود را جبران کنید. علاوه بر این، برای اینکه امتیاز بیشتری جمع کنید، می‌توانید هنگام پرش از سکوهای مخصوص حرکات نمایشی نیز انجام دهید که البته ممکن است با ریسک افتادن از جت‌اسکی و عقب ماندن از رقبای خود روبه‌رو شوید.

بازی مسیرهای مسابقه مختلفی را پیش روی شما می‌گذارد و با پیشرفت بیشتر به‌تان اجازه می‌دهد تا جت‌اسکی‌های جدیدتری در اختیار بگیرید. از طرفی درجه سختی بازی‌ هم رفته رفته با شیبی ملایم افزایش پیدا می‌کند و به جذابیت‌های بازی می‌افزاید. تعداد مراحل بازی نیز کم نیست و در سه فصل مختلف و سه لوکیشن متفاوت جریان دارد که به تنوع آن کمک می‌کند. از طرفی هم سازندگان اچیومنت‌های متعددی را فراهم کرده‌اند تا گیمرهای سرسخت‌تر را به چالش بیشتری دعوت کنند.

Aqua Moto Racing 2

از لحاظ گرافیکی، بازی آیفون و اندروید Aqua Moto Racing 2 شاید به اندازه بازی‌های بزرگ موبایل، پرزرق و برق و چشم‌نواز ظاهر نشود، اما با این حال به اندازه کافی در به تصویر کشیدن محیط و المان‌های مختلف عملکرد خوبی دارد که نتوان خرده‌ای بر آن گرفت. از طرفی هم بازی کاملا روان بدون هیچ اشکال فنی اجرا می‌شود که برای یک اثر ریسینگ کاملا حیاتی است. از نظر موسیقی نیز آهنگ‌های الکترونیک بازی با ریتم تند بازی کاملا همخوانی دارد و هیجان خوبی را به بازیکن القا می‌کند. در مجموع، اگر به دنبال یک ریسینگ متفاوت، عامه‌پسند و البته سرگرم‌کننده هستید، بد نیست که سری به بازی Aqua Moto Racing 2 بزنید و رقابت‌های آبی را تجربه کنید. برای دانلود بازی می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

دانلود بازی Aqua Moto Racing 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده