// چهار شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Arcade Mayhem Juanito؛ نجات بازی های ویدیویی

بازی موبایل Arcade Mayhem Juanito، یک بازی ساید اسکرولینگ دو بعدی است که بازیکنان در آن باید جلوی نابودی بازی‌های ویدیویی را بگیرند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل به سراغ یک بازی خلاق و جذاب رفته‌ایم. بازی اندروید و آیفون Arcade Mayhem Juanito، ساخته استودیو Game Ever Studio، جزو آن دسته از بازی‌هایی است که با الهام گرفتن از سبک‌های مختلف، سعی کرده است یک بازی جدید و کاملا جذاب را در دسترس مخاطب قرار بدهد. از نظر داستانی نیز بازی موبایل Arcade Mayhem Juanito از یک پیش زمینه داستانی استفاده می‌کند که در نوع خود جذاب است؛ خوانیتو (Juanito) و گلوک، دوست عجیب و غریبش، در حال بحث و گفت‌وگو هستند که ناگهان متوجه یک حمله از سمت بیگانه‌ها می‌شوند. مدتی بعد متوجه می‌شوند که بیگانه‌ها، قصد نابودی جهان بازی‌های ویدیویی را دارند و حال این دو دوست وظیفه دارند که جلوی نابودی بازی‌های ویدیویی رترو را بگیرند. Arcade Mayhem Juanito از همان ابتدا می‌فهماند که یک ایده ابر قهرمانی دارد و هدف اصلی‌اش، مخاطبین کم سن و سال و نوجوان است. اشخاصی که شاید در بچگی رویای قهرمان بودن و نجات شخص یا محیطی را در سر داشته‌اند. با این حال پس از روایت اولیه داستان، بازی شما را وارد گیم‌پلی می‌کند که مهم‌ترین نقش در جذابی Arcade Mayhem Juanito را ایفا کرده است.

بازی موبایل Arcade Mayhem Juanito

سازنده برای چالشی‌تر شدن بازی از یک سری موانع استفاده کرده است که همان سازه‌های بازی Tetris هستند

با شروع گیم‌پلی بازی اندروید و آیفون Arcade Mayhem Juanito، وارد بخش تمرینی می‌شوید؛ جایی که بازی از طریق چند مرحله آموزشی، نحوه بازی کردن را به شما یاد می‌دهد. Arcade Mayhem Juanito یک بازی اکشن ساید اسکرولینگ دو بعدی است که البته تفاوت‌هایی با بازی‌های این سبک دارد. در این جا شما نمی‌توانید به هر نقطه از محیط که خواستید بروید، بلکه بخشی از محیط برای شما در نظر گرفته شده است و تنها می‌توانید به انتها و ابتدای صفحه نمایش، حرکت کنید. دشمنان بازی نیز از سمت بالا به شما حمله می‌کنند و خوانیتو با اسلحه فضایی‌اش، مدام به سمت بالا نگاه می‌کند. نحوه بازی کردن بدین شکل است که باید با چپ و راست کردن شخصیت بازی، دشمنان را از بین ببرید. در سمت راست صفحه نمایش،‌ یک دکمه‌ی شلیک قرار داده شده است و در کنار آن، یک دکمه تکل رفتن قرار دارد که خوانیتو می‌تواند موانع بازی را جاخالی دهد یا دشمنان را بهتر از بین ببرد. پس از پشت سر گذاشتن مراحل آموزشی، با هشت دنیای بازی اندروید و آیفون Arcade Mayhem Juanito روبه‌رو می‌شوید. چهان بازی شامل هشت مرحله می‌شود که هر مرحله از چندین سطح یا لول تشکیل شده است که بازیکنان با انجام‌شان ستاره دریافت می‌کنند. زمانی که خواستید مراحل بعد را خریداری کنید، باید تعداد ستاره‌های شما به حد نصاب رسیده باشد.

طراحی باس فایت‌های بازی به شکلی است که برای نابودی هرکدام نیاز به استراتژی متفاوتی دارید

حال چه مواردی باعث چالش برانگیز شدن بازی شده است؟ در واقع سازنده برای چالشی‌تر کردن بازی، از موانعی استفاده کرده است که در نوع خود جالب هستند. بازی Tetris، یکی از بازی‌های جذاب در صنعت بازی‌های ویدیویی است که اکثر مخاطبان با آن خاطره دارند. در بازی Tetris سازه‌هایی را می‌بینیم که باید آن‌ها را روی صفحه نمایش با یکدیگر ترکیب کنید تا امتیاز کسب کنید. حال در بازی Arcade Mayhem Juanito تیم سازنده از سازه‌های Tetris به عنوان یک چالش استفاده کرده است تا بازیکنان، جدا از دشمنان بازی حواس‌شان به سازه‌های Tetris نیز باشد. از این رو هم باید دشمنان را از بین ببرید و هم سازه‌ها را نابود کنید. در این میان به این نکته اشاره کنم که خوانیتو در هر سطح می‌تواند از پاورآپ‌های مختلفی استفاده کند که به صورت تصادفی در محیط قرار داده می‌شوند. همچنین نوار سلامت شما شکل و شمایل قدیمی دارد و خبری از نوار سلامت با بازیابی خود کار نیست. این مورد سبب شده است تا بازیکنان روی مراحل تمرکز کنند تا بازنده از میدان خارج نشوند. در کنار موارد ذکر شده، بازی موبایل Arcade Mayhem Juanito دارای سیستم ارتقا و خرید اسلحه است که بازیکنان می‌توانند اسلحه‌های خود را قوی‌تر کنند یا لباس‌های جدیدی را برای خود خریداری کنند.

بازی موبایل Arcade Mayhem Juanito

از نظر طراحی نیز بازی اندروید و آیفون Arcade Mayhem Juanito با محیط‌های خود یادآور بازی‌های رترو است و استفاده از ایده Tetris نیز بیش از پیش خاطرات بازی‌های رترو را زنده می‌کند. پس از تمام کردن سطوح هر یک از مراحل بازی Arcade Mayhem Juanito با یک باس فایت مواجه می‌شوید؛ به‌ عبارتی Arcade Mayhem Juanito دارای هشت باس فایت مختلف است که هرکدام طراحی‌های منحصربه‌فردی دارند و بازیکن را به چالش می‌کشند. پس از این هشت باس، یک باس فایت نهایی برای بازیکنان تعبیه شده است تا سطح مهارت نهایی مخاطب سنجیده شود. از آن جایی که با یک بازی رایگان طرف هستیم، پرداخت‌های درون برنامه‌ای بخشی از بازی Arcade Mayhem Juanito است که در پایین صفحه نمایش شما نمایش داده می‌شوند. البته این نمایش تبلیغات به نحوی نیست که در طول بازی اذیت شوید. در انتها بازی Arcade Mayhem Juanito دارای ۱۵ ساندترک اختصاصی است که در طول مراحل و منوی بازی حسابی شما را سرگرم خواهند کرد. اگر به دنبال یک بازی رترو استایل جذاب هستید، بازی اندروید و آیفون Arcade Mayhem Juanito می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Arcade Mayhem Juanito


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده