// دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Elite Killer: SWAT: نابودی سندیکای مخفی

بازی موبایل Elite Killer: SWAT، اثر سرگرم‌کننده‌ای است که در کنار دیگر آثار شوتر این پلتفرم قرار می‌گیرد و مکانیسم جذاب‌تری دارد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Elite Killer: SWAT اثری است که همان فرمول محبوب بازی‌های شوتر این پلتفرم را ارائه کرده است، اما هم‌زمان دارای المان‌های جذابی در گیم‌پلی و جلوه‌های گرافیکی است. این بازی اندروید می‌تواند مراحل سرگرم‌کننده بسیاری داشته باشد و ماموریتش‌هایش به اندازه کافی، هم سرگرم‌کننده است و هم بسیار چالش برانگیز و سخت.

محدودیت‌هایی که پلتفرم موبایل در زمینه بازی‌های شوتر دارد، بر کسی پوشیده نیست؛ اما اخیرا بازی‌های بسیار خوبی در این ژانر عرضه شده است و کنترل‌ها، ریتم روان‌تری را به خودشان گرفته‌اند. بازی Elite Killer: SWAT هم دقیقا یکی از همان آثار است که تنها باید هدف‌گیری و شلیک را به عنوان وظیفه اساسی خود در نظر داشته باشید. داستان از این قرار است که شما به عنوان یکی از نیروهای محرمانه، باید به سندیکای قدرتمندی نفوذ کنید و نیروهای آن را از پا درآورید. درواقع هیچ خبری از حرکت در بازی نیست و شخصیت اصلی بازی، به صورت ساکن در متن ماجرا قرار گرفته است. مطابق انتظار دشمنان‌تان به طور مداوم به سمت شما شلیک می‌کنند و باید بدون فوت وقت، نشانه‌گیری قوی و سریعی را از خود نشان دهید. همین روند ساده و به ظاهر تکراری، به بهترین شکل توسط سازندگان پیاده شده است و حس و حال بهتری نسبت به دیگر آثار می‌دهد. دیگر با کشت و کشتارهای ساده روبه‌رو نیستیم و هر مرحله می‌تواند سختی خاص خود را داشته باشد. تعداد دشمنان بسیار بیش‌تر است و سرعت عمل، حرف اول را برای موفقیت در بازی می‌زند.

	 Elite Killer

گرافیک بازی، به شکل ساده طراحی شده است و جلوه‌های ویژه گرافیکی بارقه‌های بی‌کیفیتی از شلیک‌های معروف سری Sniper Elite را تداعی می‌کند. بازی صرفا حس سرگرم‌کننده بودن دارد و ماموریت‌های آن، به منظور تجربه یک شوتر تمام عیار ارائه شده‌اند. سلاح‌ها تنوع بسیار خوبی دارند و به لطف وجود سیستم سفارشی‌سازی جذاب، بازی می‌تواند تا مدت‌ها بازیکن را سرگرم کند. در واقع با یک FPS سه‌بعدی جذاب طرف هستیم که قدری جلوه‌های گرافیکی به آن اضافه شده است و شکل واقع گرایانه‌تری را نسبت به آثار مشابه ارائه می‌کند. بازیکن کنترل خوبی روی شخصیت بازی دارد و وجود گزینه‌های مختلف نظیر پرتاب نارنجک و استفاده از سیستم نشانه‌روی دقیق، باعث می‌شود که انتخاب‌های بازیکنان، تنوع بالاتری داشته باشد.

گیم‌پلی بازی و جزئیات شلیک گلوله‌ها، نسبت به آثار دیگر بسیار روان تر احساس می‌شود

علاوه بر ماموریت‌های تک‌نفره بازی که کل بازی روی آن استوار شده است، حالت PvP آنلاین، تجربه جذابی است که می‌توانید با دوستان خود تجربه کنید و دقت، تمرکز و سرعت‌عمل خود را به رخ آنان بکشید. در این زمینه، می‌توانید با بازیکنان واقعی بازی کنید و چالش به مراتب سخت‌تری را تجربه کنید. از بسته‌های سلامتی خود استفاده کنید و زمانی که دشمنان زیادی را دیدید، استفاده کردن از نارنجک و تعویض سنگرهای مداوم را فراموش نکنید. جت‌های پشتیبان، می‌توانند به صورت محدود کمک‌کننده شما در شرایط بحرانی باشند. همه سلاح‌های بازی، از سیستم نشانه روی تبعیت می‌کنند و ابتدا باید نشانه‌روی دقیقی داشته باشید. اما این بخش واقعا جذابیت زیادی دارد و جزئیات شلیک‌ها و اصابت گلوله‌ها، در حد حرفه‌ای کار شده است.

	 Elite Killer

تاکتیک‌های نبرد در بازی اهمیت بالایی دارند و در صورت توجه‌نکردن به آن، مورد هجوم شدید دشمنان واقع می‌شوید

استفاده از تاکتیک نبرد در بازی Elite Killer اهمیت بسیار بالایی دارد و باید اهداف خود را با برنامه‌ریزی دقیق به قتل برسانید. جلوه‌های ویژه کشته شدن افراد، با زیبایی گرافیکی نمایش داده می‌شوند و آدرنالین خون بازیکنان را بالا می‌برند. جهان در راه صلح قرار دارد و این شما هستید که باید سندیکای جنایتکار را از روی زمین محو کنید. در این راه شما طبق معمول تنها هستید و باید به عنوان یک مامور مخفی کارکشته، نقش جیمزباند چنین دنیایی را داشته باشید. ماموریت‌های شما طوری است که تنها قهرمان آن شما هستید و باید کشتار را در سطح حرفه‌ای ادامه دهید. سیستم پرداخت درون برنامه‌ای، در بازی وجود دارد و برخی از آیتم‌های ویژه همچون نارنجک‌ها را باید خریداری کنید که کمی آزاردهنده است. سوییچ‌کردن بین حالت‌های مختلف بازی کار راحت‌تری است و سازندگان سعی کرده‌اند که کنترل بازی، به تجربه سریع آن لطمه‌ای وارد نکند.

بازی Elite Killer: SWAT اثری است که گرچه تغییرات انقلابی در سبک شوتر پلتفرم موبایل ارائه نکرده است، اما شامل بهبودهایی در زمینه گیم‌پلی است و گرافیک ناب و جذاب، این اثر را به یکی از سرگرم‌کننده‌ترین آثار FPS تبدیل می‌کند. خلاصه این‌که بازی هم‌چنان موارد جدیدی برای عرضه‌کردن دارد و تجربه ماموریت‌های بازی حس و حال تکراری دیگر آثار این سبک را ندارد. آن‌چه که مهم‌تر از همه دیده می‌شود، جزپیات بالای سیستم مبارزات بازی و گیم‌پلی باکیفیت آن است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم‌عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Elite Killer: SWAT


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده