// یکشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Meow Wars: Card Battle؛ گربه‌های جنگجو

بازی موبایل Meow Wars: Card Battle با گرافیک زیبا و گیم‌پلی آسان و ساده خود می‌تواند سرگرمی کوتاه‌مدت خوبی برای گیمرهای موبایل باشد.

این روزها اکثر بازی‌های کارتی که در استورهای گوشی‌های هوشمند پیدا می‌شوند، المان‌های زیادی از سبک نقش‌آفرینی را هم وارد گیم‌پلی خود کرده‌اند که اگرچه به گستردگی و تنوع بازی کمک زیادی می‌کند، اما برای افرادی که طرفدار پروپاقرص این سبک از بازی‌ها نیستند، شاید کمی گیج‌کننده، پیچیده و سخت به نظر برسد. اما اگر کمی دقیق‌تر بازی‌های این ژانر را جستجو کنید، آثاری مثل بازی اندروید و آیفون Meow Wars هم خواهید یافت که با گیم‌پلی سریع و روانی که دارند، برای افرادی که در زمینه بازی‌های کارتی مبتدی محسوب می‌شوند، یکی از بهترین گزینه‌ها است. اثر جدید استودیو تاکوتراک گیمز علاوه بر گیم‌پلی ساده و عامه‌پسندش، از لحاظ طراحی‌های گرافیکی نیز بسیار درخشان ظاهر می‌شود تا کمتر کسی بتواند پیشنهاد تجربه بازی را برای یک‌بار هم که شده، رد کند.

Meow Wars

بازی Meow Wars گیم‌پلی آسانی دارد، به شرطی که بدانید کدام کارت را باید در چه زمانی باید استفاده کنید

همان‌طور که از اسم بازی هم مشخص است، در Meow Wars قرار است نبردهای دنیای مملو از گربه‌ها را دنبال کنیم و شما به عنوان یک مامور جاسوسی کاربلد به مکان‌های مختلفی ارسال می‌شوید تا با گربه‌هایی که در مقابل شما ایستادگی می‌کنند، مبارزه کنید. گیم‌پلی بازی اصلا سخت نیست، به شرطی که با دقت کافی کارت‌های خود را انتخاب کنید و در موقع مناسب آن‌ها را به کار ببرید. هر کدام از کارت‌هایی که در اختیار دارید دو مشخصه اصلی دارند. یکی میزان سلامتی کارت شما را نمایان می‌کند و دیگری قدرت کارت را در حین هجوم به دشمن نشان می‌دهد. مهم‌ترین نکته‌ای که همیشه باید به‌خاطر داشته باشید، این است که هر کارتی قدرت بالاتری داشته باشد، بر کارت مقابل خود چیره خواهد شد و به اندازه قدرتش از سلامتی کارت مقابل کم خواهد کرد. با اتکا به همین نکته ساده، شما باید استراتژی‌های خودتان را ترتیب دهید و مثلا برای از بین بردن کارتی که میزان سلامتی پایینی دارند، از قوی‌ترین کارت خود استفاده نکنید. یکی از ویژگی‌های بازی این است وقتی نوبت به حریف می‌رسد، کارتی که شما در نوبت خود استفاده کرده‌اید به نوعی غیرفعال می‌شود و قدرتش به عدد صفر نزول می‌کند. در چنین حالتی بازیکن مقابل این توانایی را دارد که با هر گزینه‌ای که در اختیار دارد، به کارت شما آسیب برساند.

علاوه بر بخش داستانی، بازی بخش آنلاین چندنفره هم دارد

یکی از نکات خوب بازی که تنوع قابل‌قبولی هم به آن می‌دهد، این است که بعضی کارت‌ها در کنار حمله به دشمن، کارایی دیگری هم دارند. برای مثال اگر در میان سه کارت شما، یک کارت پنیر وجود داشته باشد، سلامتی تمام کارت‌ها ۲ واحد افزایش پیدا می‌کند یا مثلا اگر کارت اسلحه آب‌پاش در اختیار داشته باشید، قدرت کارت‌های بازیکن مقابل ۲ واحد کم خواهد شد. در کنار این‌ها، دیگر موردی که باید همیشه حواستان به آن باشد، تعداد کل کارت‌هایتان است که برنده یا بازنده بازی را مشخص خواهد کرد. هر بازیکنی که زودتر کارت‌هایش تمام شود بازنده خواهد بود، اما گیم‌پلی و استراتژی‌هایی که شما یا طرف مقابل استفاده می‌کنید، می‌تواند بارها شما یا حریف را در معرض شکست قرار دهد و همین موضوع هیجان بالایی به گیم‌پلی می‌بخشد. با اینکه بخش تک‌نفره بازی مراحل زیادی ندارد، اما بازی Meow Wars دارای یک بخش آنلاین هم هست که به شما اجازه می‌دهد مقابل دوستان خود یا دیگر بازیکنان جهان به مبارزه بپردازید.

Meow Wars

از لحاظ گرافیکی همان‌طور که پیش‌تر هم گفتم، شاهد طراحی‌های زیبایی هستیم که جهان بازی و هرکدام از کاراکتر‌ها را به بهترین نحو به تصویر می‌کشد. طراحی کارت‌ها و اصطلاحات و نام‌هایی که برای هرکدام انتخاب شده و با دنیای گربه‌ها هم بی‌ربط نیست، اتمسفر بازی را جذاب‌تر می‌کند. موسیقی‌های Meow Wars نیز تنوع خوبی دارند و با فضای بازی کاملا هماهنگ هستند. برای دانلود این اثر می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی Meow Wars: Card Battle


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده