// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Luca: The Dreamer: تحقق رویای یک توپ فوتبال

بازی موبایل Luca: The Dreamer اثری است که ماجراجویی توپ فوتبال ژولیده داستان را در کوچه پس کوچه‌های شهر روایت می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Luca: The Dreamer اثری است که با یک روایت داستانی لذت بخش ارائه شده است و علاوه بر آن، Creasaur توانسته است گیم‌پلی بسیار جذابی را برای لذت بردن بیش‌تر از بازی ارائه کند. بازی دارای سبک جذاب و مشخصی است و با ارائه یک پازل پلتفرمر جذاب، بازی اندروید و آیفون Luca The Dreamer را به اثری ارزشمند تبدیل کرده است.

از همان ابتدا که بازی Luca: The Dreamer را شروع می‌کنید، داستان بازی کلید می‌خورد و یک کلیپ سینماتیک جذاب از سرآغاز داستان را مشاهده خواهید کرد. لوکا، توپی ژولیده است و توسط بچه‌هایی که در محل بازی می‌کنند، به این‌طرف و آن‌طرف شوت می‌شود. ناگهان در یکی از روزها، یکی از بچه‌ها توپ را به سمت شیشه یکی از خانه‌ها روانه می‌کند و آن را می‌شکند. لوکا در این حین از تلویزیون خانه، رقابت‌های جام جهانی فوتبال را می‌بیند و در همان حال رویاهای بسیار جذابی در ذهنش مجسم می‌شود. حال لوکا می‌خواهد، به جام جهانی بزریل برسد و به بزرگ‌ترین افتخار خود، یعنی فینال جام جهانی دست یابد. در این حین ماجراها شروع می‌شود و لوکا با فرار و عبور از کوچه پس کوچه‌ها، قصد دارد که به محل برگزاری رقابت‌ها وارد شود. در این حین گیم‌پلی بازی شروع می‌شود و شما باید او را از بین موانعی که در شهر وجود دارد، عبور دهید.

Luca: The Dreamer

گرافیک بازی جذابیت خاصی دارد و شاهد کیفیت خوبی هستیم. صداگزاری و موسیقی نیز حالت مینیمال دارند و بسیار آرامش‌بخش و زیبا هستند. قطعات زیبا و منحصربه‌فرد موسیقی در این اثر، کمک می‌کند که روایت داستان بازی سرعت بیش‌تری بگیرد و همراهی ریتمیک عالی را شاهد باشیم. موانع بازی جزئیات خوبی دارند و با هدایت توپ فوتبال، به خوبی این زیبایی و جزئیات بالا را درک خواهید کرد. شما باید به وی کمک کنید که به رویاهای خود دست یابد و از کم ارزش‌ترین زمین‌های فوتبال، به قله فینال جام جهانی فوتبال برسد. روایت‌کردن چنین داستانی، واقعا جذاب است. شاید دیگر آثار هم سبک با این اثر، اصلا نیازی به داشتن چنین روایتی نداشته باشند، اما یقینا بودن آن می‌تواند مارا بیش‌تر با بازی همراه و لوکا را به یک شخصیت دوست داشتنی بدل کند. شهرهای مشهور جهان طراحی جذابی دارند و این شما هستید که باید تا می‌توانید، راهی برای عبور از دیوارها، سطل‌ها و پرش از مرتفع‌ترین ساختمان‌ها پیدا کنید. 

Luca: The Dreamer به ما یادآوری می‌کند که رویاپردازی در هر شرایطی ممکن است

کنترلر بازی در ابتدا تنها شامل حرکت رو به جلو و عقب و پرش از موانع است. بعدا و با پیشرفت در مراحل المان‌های دیگری از گیم‌پلی بازی فعال خواهند شد. به طور مثال شما توانایی پرش دوگانه و عقب و جلو کردن دوربین بازی را خواهید داشت. وجود چنین قابلیتی باعث می‌شود که رفته‌رفته علاقه‌تان به بازی بیش‌تر شود و هرگز حس تکراری بودن به شما دست ندهد. چالش پیچیده به واسطه آزادی عمل عالی بازی در زمینه کنترلر، در محیط‌های مختلف قرار داده شده است و می‌توانید تجربه کننده آنان باشید. Luca: The Dreamer اثری است که بلندپروازی را برای روح کودکان فراهم می‌کند و به آن‌ها می‌آموزد که چقدر برای رسیدن به رویاهای‌مان باید سخت‌کوش باشیم و هیچ چیز جلودار ما نباشد. این اثر این حقیقت را یادآور می‌شود که در هر سطحی از جامعه که باشیم، می‌توانیم رویاهای‌مان را دنبال کنیم و حتی توپ ژولیده و بی‌ارزش نیز می‌تواند خودش را به اوج جهان فوتبال برساند.

Luca: The Dreamer

این اثر پازل پلتفرمر در کنار گیم‌پلی جذاب، داستان و ماجرای جالبی را روایت می‌کند

طراحی سطوح بازی اندروید و آیفون Luca: The Dreamer، بسیار خلاقانه هستند و همگی توسط سازندگان ساخته و پرداخته شده‌اند. بازی دارای مسیرهایی است که به مانند پازل هستند و باید حتما راه خود را درست انتخاب کنید و در کسب سکه‌های بازی نیز کوشا باشید. با این سکه‌ها، می‌توانید قابلیت‌های خود را فعال و در پیشروی مسیرها عالی عمل کنید. برخی از مسیرها سرعت توپ را بالا می‌برند و سرعت عمل و تمرکز گیمر، باید بسیار بالا باشد. کنترلر به اندازه کافی، روان و جذاب طراحی شده است تا مشکلی از بابت پرت شدن حواس در برخی از سطوح نداشته باشید. مکانیک گیم‌پلی بازی، برای تمام شهرهای بازی عالی طراحی شده است و شما در هر مکان با هر معماری که باشید، می‌توانید با توپ حرکت کنید و به رویای روکا رنگ حقیقت ببخشید. پاریس، مکزیکوسیتی و ریودوژانیرو، تنها گوشه‌ای از شهرهایی هستند که قرار است در آن به ماجراجویی بپردازید.

بازی Luca: The Dreamer اثری ارزشمند است که در کنار یک گیم‌پلی جذاب و پلتفرمر، یک داستان و ماجراجویی جذاب را ارائه کرده است. رویاپردازی در این اثر حرف اول را می‌زند و همه عناصر بازی، تکمیل کننده این موضوع هستند. محیط و طراحی عالی بازی به همراه قطعات موسیقی منحصربه‌فرد، از Luca: The Dreamer اثری ساخته است که هرگز نباید آن را از دست بدهید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Luca: The Dreamer


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده