// چهار شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل رستاخیز؛ نبرد ضحاک و فریدون با طعم مبارزات آنلاین

بازی ایرانی رستاخیز، یک بازی موبایل آنلاین است که در جریان آن شاهد نبردهای آنلاین در قالب مبارزات نوبتی هستیم. با معرفی بازی موبایل رستاخیز همراه زومجی باشید.

چند سالی است که استودیوهای بازیسازی ایرانی توانسته‌اند در جریان رویدادهای مختلف بازی‌های قابل قبولی بسازند. برخلاف گذشته که استودیوهای بازیسازی بیشتر سمت پلتفرم کامپیوتر می‌رفتند، حال به سمت بازار موبایل متمرکز شده‌اند تا بتوانند جایگاه‌شان را پیدا کنند. در معرفی بازی موبایل این بار به سراغ یک بازی ایرانی رفته‌ایم. بازی اندروید رستاخیز، ساخته استودیو آناشید، اثری مبارزه‌ای است که روی یکی از داستان‌های اساطیری ایران دست گذاشته است. رستاخیز سومین ساخته استودیو آناشید به حساب می‌آید که این بار این استودیو خلاق به سراغ سبک نقش آفرینی و المان‌های آنلاین رقابتی رفته است. داستان بازی روایت‌گر داستان ضحاک و فریدون است. البته در اینجا از نبرد تاریخی این دو شخص سالیان سال می‌گذرد و ضحاک به واسطه نیروهای پلید توانسته است خود را نجات دهد و این بار قدرتمندتر از گذشته به سراغ فریدون آمده است. در جریان نبرد آغازین بازی ضحاک موفق به پیروزی و شکست فریدون می‌شود و وی نگهبان‌های باستانی را آزاد می‌کند.

بازی موبایل رستاخیز

پس از هر نبرد باید چند دقیقه صبر کنید تا شخصیت‌های شما Cooldown شوند تا بتوانید مجددا از آن‌ها استفاده کنید

تیم سازنده سعی کرده است با یک پیش درآمد مخاطب را با حال و هوای بازی آشنا کند. نبرد آغازین و پیش درآمد داستانی در واقع بخش راهنمای بازی موبایل رستاخیز به حساب می‌آید. در جریان بخش آموزشی یک فرشته، نحوه مبارزه کردن را به شما یاد می‌دهد. سیستم مبارزات بازی رستاخیز همانند بازی‌های نوبتی که است که هر تیم یک سری نفرات دارد و با یکدیگر مبارزه می‌کنند. در این میان رستاخیز به واسطه نوآوری‌های منحصربه‌فردش تغییراتی را در این سیستم پیاده کرده است که موجب سرگرمی بازیکنان می‌شود. در جریان بازی اندروید رستاخیز شما باید یک قهرمان برای خود انتخاب و شخصی سازی کنید. سیستم قهرمان‌های بازی به نحوی تعبیه شده است که می‌توانید با توجه به شیوه بازی و مبارزات خود، یکی از قهرمان‌ها را انتخاب کنید؛ به عبارتی قهرمان‌های در نظر گرفته شده همان کلاس‌هایی مثل Warrior یا Wizzard هستند که در اینجا در قالب شخصیت‌های اساطیری در دل بازی قرار داده شده‌اند. سپس باید تیم خود را مشخص کنید که هر تیم شامل یک قهرمان و چهار همراه می‌شود. همراهان شما نیز شخصیت‌هایی هستند که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. از این رو باید تیم خود را به نحوی بچینید که از تمامی جوانب تامین باشید؛ برای مثال حتما در تیم‌تان حداقل یک پشتیبان قرار بدهید تا در مواقعی که نوار سلامت یکی از اعضا یا کل تیم کم شد، آن را به راحتی بازیابی کند. همانطور که گفته شد هر شخصیت تعدادی مهارت دارد که در طول بازی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. نکته‌ای که باعث خاص شدن رستاخیز شده، همین مهارت‌های بازی است.

بازی موبایل رستاخیز

مهارت‌ها بدین شکل هستند که برای استفاده‌شان نیازمند المانی به نام خشم هستید. در بازی‌های موبایل کارتی شما برای استفاده از کارت‌های مبارزه‌ای خود نیاز به انرژی دارید. هرچقدر انرژی بیشتر باشد کارت قوی‌تری را می‌توانید استفاده کنید. در بازی رستاخیز و سیستم مهارت‌های شخصیت‌هایش از همین مورد استفاده شده است اما به جای انرژی، از خشم استفاده می‌شود و نحوه دریافت خشم متفاوت است. در اینجا هر شخصیت با ضربه خوردن خشم دریافت می‌کند و زمانی که خشم شما به رقم مورد نظر رسید، می‌توانید از مهارت‌های قوی‌تری استفاده کنید. از این رو مدیریت خشم برای هرکدام از شخصیت‌ها یکی از نکات مهم بازی به حساب می‌آید. جدا از این مورد بعضی از شخصیت‌ها و قهرمان بازی زیر نوار سلامت‌شان یک نوار زرد رنگ دارند که در واقع نقش سپر را ایفا می‌کند. سپر برای هم تیمی‌ها حکم یک فرصت را دارد تا زمان بیشتری زنده بمانند. این در حالی است که برای قهرمان‌ها با تمام شدن سپر یا همان نوار زرد رنگ، وارد حالت ویژه‌ای می‌شوید. با توجه به هر شخصیت یک حالت حیوانی در نظر گرفته شده است که به عبارتی شکل واقعی‌شان به حساب می‌آید؛ در این ظاهر قدرت بیشتری دارند و مهارت‌های‌شان نیز متفاوت خواهد بود.

البته در این میان به این مورد هم اشاره کنم که می‌توانید زودتر از زمان مورد نظر خود را به حالت واقعی‌تان تبدیل کنید. به عبارتی با توجه به موقعیتی که در میدان نبرد دارید، باید شیوه مبارزه‌تان را تغییر دهید و استراتژی خاص خودتان را داشته باشید. از آن جایی که رستاخیز یک بازی کاملا آنلاین است، استراتژی مبارزه و استفاده مناسب از شخصیت‌ها می‌تواند باخت شما را به برد تبدیل کند. همچنین بازی دارای یک سیستم ارتقای شخصیت است که با باز کردن صندوق‌ها، می‌توانید کارت شخصیت‌های بازی را به دست بیاورید. حال اگر یک شخصیت تعداد کارت‌های مورد نظرش را کسب کردید، می‌توانید او را ارتقا دهید. در انتها اگر به دنبال یک بازی آنلین ایرانی اندروید هستید که بتواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند، بازی موبایل رستاخیز می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی رستاخیز

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده