// جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل CrossFire: Legends: یک بتل رویال باکیفیت

بازی موبایل CrossFire: Legends دومین بتل رویالی است که ناشر بازی پابجی برای موبایل ارائه کرده و دربردارنده تمام ویژگی‌های این سبک هیجان‌انگیز است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل CrossFire: Legends یک اثر بسیار باکیفیت است که سبک بتل رویال همیشگی را به بازیکن ارایه می‌‌کند. نکته جذاب ماجرا این است که استودیو Tencent Games که ناشر بازی تحسین شده PUBG Mobile هم است، با ارائه بازی اندروید و آیفون CrossFire: Legends، رسما دومین بازی بزرگ خودش در این سبک را ارائه کرده است. بازی تفاوت‌های چندانی با پابجی ندارد ولی در عین حال اثری بسیار باکیفیت و در خور شان ارایه می‌دهد

پس از این‌که مراحل آموزشی بازی را طی می‌کنید، شخصیت خود را می‌سازید و وارد دنیای نبردهای هیجان انگیز CrossFire: Legends می‌شوید. مطابق معمول با جزیره بسیار بزرگی روبرو هستیم که پس از پرش از هواپیما، این بار با کایت، خودتان را به نقطه موردنظر می‌رسانید و با هیجان بسیار، به دنبال تجهیزات لازم می‌گردید. باید گفت که همه ویژگی‌های یک بازی بتل رویال حسابی در این اثر وجود دارد و اتفاقا نسبت به دیگر آثار این سبک، کیفیت بالاتری را مشاهده می‌کنیم. ساختمان‌های بسیاری در محیط وجود دارد که تمامی‌سلاح‌ها را می‌توانید در آن پیدا کنید و پک‌های سلامتی و خشاب‌ها را برای دوام آوردن تا انتهای مراحل جمع‌آوری کنید. سیستم کنترلی بازی بسیار روان و سرراست است و پس از تجربه چند ساعته بازی، کاملا به آن مسط خواهید شد. نکته بارز این اثر، راندن وسایل نقلیه است که واقعا عالی کار شده است و جزئیات بسیار بیش‌تری را می‌توانید مشاهده کنید. حتی امکان سوار کردن هم تیمی‌های‌تان هم وجود دارد و می‌توانید به اتفاق هم یک همکاری همه جانبه را صورت دهید. شناکردن در دریاچه این جزیره، حس و حال بسیار خوبی دارد و به طور کلی، تنسنت توجه زیادی به جزئیات بازی داشته است.

CrossFire: Legends

گرافیک بازی بسیار چشم نواز است و به لطف استفاده از موتور نسل دوم، کیفیت گرافیکی تضمین شده است و شاهد صحنه‌های HD در بازی هستیم. محیط‌ها حالت زنده و پویایی بهتری دارند و گستردگی نقشه بازی، لطمه چندانی به گرافیک نمی‌زند. بازیکنان از فواصل دور قابل شناسایی هستند و می‌توانید با دقت در محیط، آن‌ها را براحتی پیدا کنید. موسیقی نیز جز جدانشدنی بازی است و می‌توانید با داشتن یک هدفون، از طریق صوتی با بازی ارتباط برقرار کنید. قرارگیری تسلیحات و وسایل نقلیه، کاملا عادلانه است و سعی شده است که سیستم کنترلی جوی‌استیک دوگانه، بهترین آزادی عمل را به بازیکنان بدهد. نوآوری‌های فراوانی در بازی به کار گرفته شده است و جلوه‌های ویژه حرکتی به خوبی از CrossFire: Legends یک اثر لایق تحسین ایجاد کرده است. بازی دارای یک نقشه به نام Grassland است و فعلا نبود یک نقشه کویری در بازی احساس می‌شود.

کیفیت گرافیکی بسیار بالا، مهم ترین مشخصه بازی CrossFire: Legends است

جزئیات به وضوح در صحه نمایش این بازی بتل رویال دیده می‌شود و المان‌های حرکتی بیش‌تری، برای راحتی بازیکن ارائه شده است. وجود بات در سطوح ابتدایی بازی احساس می‌شود و شاید کمی‌اذیت کننده باشد. بخشی از بازی به نام PvP، امکان رقابت حرفه‌ای بین بازیکنان را فراهم کرده است و می‌توانید با کسب مهارت در بخش بتل رویال، وارد این بخش شوید و یک نبرد همه جانبه با اعضای محدود را تجربه کنید. سلاح‌ها تنوع بسیار خوبی دارند و می‌توانید در جای‌جای محیط بازی، بگردید و سلاح‌های جدید کشف کنید. مطابق انتظار بازی حاله نورانی دارد که بازیکنان را به سمتی از نقشه بازی جذب می‌کند و به رقابت سرعت بیش‌تری می‌بخشد. بمباران بخشی از نقشه، در طی دوره‌های زمانی انجام می‌شود و باید حواس‌تان به مسیری که طی می‌کنید، باشد. بازهم کیفیت بالای گرافیکی در چنین حالاتی دیده می‌شود و به نوعی شکوه عجیبی در عرض چند ثانیه به بازی تزریق می‌کند.

CrossFire: Legends

بازی نشان می‌دهد که چه پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد و تنسنت با درس گرفتن از اشتباهات گذشته، بتل رویال بهتری را تحویل بازیکنان داده است

CrossFire: Legends نشان می‌دهد که پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد و به واسطه حالت چندنفره عالی خودش، می‌تواند همواره بازیکنان را به سمت خدش جذب کند. اگر ناملایمات بازی به خصوص در بخش کنترلی، در آپدیت‌های بعدی مرتفع شوند، بقیه بخش‌ها ارزش خودشان را بیش‌تر نشان می‌دهند و این اثر حتی می‌تواند جا پای بازی بزرگی همچون PUBG Mobile بگذارد. بالاخره این اثر، دومین ساخته تنسنت پس از پابجی است و انتظار می‌رود که اشتباهات گذشته تکرار نشود و شاهد کیفیت بالاتری باشیم. بخش‌های فرعی بازی همچون سفارشی‌سازی و چالش‌های روزانه، تفاوت چندانی با دیگر آثار ندارند. هیجان رقابت و کارگروهی به همراه بیش از ۳۰۰ میلیون نفری که این اثر را تجربه می‌کنند واقعا ارزشمند است. CrossFire: Legends نشان داد که تجربه یک نبرد کلاسیک در گرافیکی مسحور کننده، چقدر می‌تواند ارزشمند باشد.

بازی CrossFire: Legends یکی از همان آثار پرتعداد سبک بتل رویال است که طرفداران زیادی کسب کرده است. بازی تمام ویژگی‌های یک بازی خوب در این سبک را دارد و می‌تواند بازیکنان را باری دیگر وارد رقابت‌های چندنفره و هیجان انگیز کند. مهم‌ترین خصلت این اثر در کیفیت بالای محیط‌ها و ریتم بهتر در کنترل وسایل نقلیه بازی است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون CrossFire: Legends


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده