// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Grand Shooter: 3D Gun Game؛ تیراندازی به سبک ریلی

بازی موبایل Grand Shooter: 3D Gun Game یادآور بازی‌های تیراندازی قدیمی است که تنها یک وظیفه داشتید و آن هم شلیک کردن در زمان مناسب و نابودی دشمنان بود. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در گذشته‌ یکی از سبک‌های بازیسازی که امروزه به دست فراموشی سپرده شده است، سبک تیراندازی ریلی بود که در جریان آن شما کنترل شخصیت را بر عهده نداشتید و تنها کاری که در طول بازی کردن‌تان قادر به انجامش بودید، هدف‌گیری و تیراندازی بود که از معروف‌ترین بازی‌های این سبک می‌توان به بازی Virtual Cop و بازی The House of the Dead 2 اشاره کرد. حال در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ بازی‌‌ اندروید و آیفون Grand Shooter: 3D Gun Game، ساخته استودیو Sanca Ventures رفته‌ایم. تیم سازنده با ساخت بازی Grand Shooter: 3D Gun Game نشان داده است که هنوز سبک تیراندازی ریلی نمرده است و می‌توان از این سبک به خوبی هرچه تمام‌تر روی پلتفرم موبایل استفاده کرد و تجربه‌ای متفاوت و نو را در دسترس مخاطب قرار داد.

بازی موبایل Grand Shooter

بازی در بخش داستانی دارای یک سری میان‌پرده سینمایی است که داستان بازی را روایت می‌کنند

از طرفی بازی موبایل Grand Shooter: 3D Gun Game یک اثر داستان محور است که مخاطب را به خوبی سرگرم می‌کند. در جریان داستان بازی اندروید و آیفون Grand Shooter: 3D Gun Game شما در نقش یک مامور عالی رتبه و سرباز کارکشته جنگ ظاهر می‌شوید که در تعطیلات به سر می‌برد. ظاهرا همه چیز مطابق میل شما پیش نمی‌رود؛ یک گروه خلافکار یکی از دوستان شما را گروگان می‌گیرد و حال از همان لحظه شروع داستان تا آخرین نقطه به دنبال اشخاص خلافکار هستید؛ اشخاصی که دوست شما را ربوده‌اند و باید پرده از اسرار این گروه مرموز بردارید. با شروع بازی موبایل Grand Shooter: 3D Gun Game، بازی شما را بدون هیچ مقدمه‌ای وارد بخش آموزشی می‌کند؛ جایی که نحوه شلیک کردن به شما یاد داده می‌شود. همانطور که در ابتدای متن هم اشاره شد، Grand Shooter: 3D Gun Game یک بازی تیراندازی ریلی است که شما هدایت شخصیت بازی را در دست ندارید و صرفا عمل تیراندازی به شما سپرده شده است. زمانی که یکی از دشمنان را در محیط می‌بینید، بازی به صورت خودکار شخص مورد نظر را هدف می‌گیرد و شما باید با ضربه‌زدن روی نقاط بدن به آن شلیک کنید. در این میان یک سری چالش وجود دارد که گیم پلی بازی را هیجان‌انگیز کرده است. اولین مورد این است که اگر به حلقه‌ی نشانگر شلیک دقت کنید، می‌بینید که رنگ آن در حال تغییر است؛ به عبارتی یک مدت زمان خاصی برای شما در نظر گرفته شده است تا به شخص یا اشخاص مورد نظر شلیک کنید و در غیر این صورت آن‌ها به شما شلیک می‌کنند و آسیب می‌بینید. دومین مورد خشاب تیرتان است! شاید عجیب باشد، ولی تا چند مرحله اول حسابی این مورد را پشت گوش می‌اندازید و اصلا اهمیتی به خشاب عوض کردن نخواهید داد.

بازی موبایل Grand Shooter

مورد بعدی پیش نیازی است که برای هر مرحله نیاز دارید. دنیای بازی Grand Shooter: 3D Gun Game به تعدادی مرحله مجزا تقسیم شده است که هر مرحله تعدادی زیر مجموعه دارد. برای اینکه به مراحل بعدی دست پیدا کنید، باید ستاره‌های پیش نیاز را کسب کنید. برای مثال مرحله دوم هفت ستاره می‌خواهد. حال شما باید مرحله اول و زیر مجموعه‌هایش را بازی کنید تا هفت ستاره مورد نظر به دست آید. اگر در سه ستاره کردن زیرمجموعه‌ها ناکام بمانید، به دردسر خواهید افتاد؛ زیرا زیرمجموعه‌ها درجه سختی‌های متفاوتی دارند و پس از درجه سختی Normal، درجه سختی Hard برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در کنار تمامی موارد ذکر شده، برای پشت سر گذاشتن هر زیرمجموعه و مرحله باید از توکن‌هایی که برای‌تان در نظر گرفته شده است، استفاده کنید. در ابتدا پنج توکن به شما داده می‌شود و  هر ۲۰ دقیقه یکی از توکن‌ها بازیابی می‌شود. اگر در یک روز پنج توکن را استفاده کردید که قطعا این اتفاق می‌افتد، باید ۲۰ دقیقه صبر کنید تا یکی از آن‌ها بازیابی شود؛ البته در این میان یک راه فرعی نیز وجود دارد و آن هم رفتن به سراغ ویدیوهای تبلیغاتی است. با مشاهده هر ویدیو ۱۰ الماس به شما هدیه داده می‌شود که می‌توانید از آن‌ها برای خرید پنج توکن استفاده کنید.

بازی اندروید و آیفون Grand Shooter: 3D Gun Game دارای یک سیستم ارتقا و خرید آیتم و اسلحه است. در بخش خرید بازی می‌توانید با پولی که از بازی کردن کسب می‌کنید، سلاح‌های جدیدی را خریداری کنید و در کنار سلاح اصلی‌تان از آن‌ها استفاده کنید. دومین مورد خرید آیتم‌هایی است که در هر مرحله می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و فقط برای یک بار قابل استفاده‌اند و باید بدانید که چه زمانی از آن‌ها استفاده کنید تا پول‌تان الکی به هدر نرود. در انتها نیز Grand Shooter: 3D Gun Game دارای یک موسیقی هیجان‌انگیز است که حسابی آدرنالین خون شما را زیاد می‌کند و همین مورد سبب می‌شود تا ساعت‌ها وقت خود را پای Grand Shooter: 3D Gun Game بگذارید. اگر به دنبال یک بازی تیراندازی متفاوت نسبت به بازی‌های موجود روی پلتفرم موبایل هستید، Grand Shooter: 3D Gun Game می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

 

دانلود بازی اندروید و آیفون Grand Shooter: 3D Gun Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده