// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Soccer Hero: فوتبال به‌سبک رانینگ

بازی موبایل Soccer Hero اثری در سبک آرکید است که هیجان فوتبال را در سبک و سیاقی جدید به مذاق بازیکنان می‌چشاند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Soccer Hero اثر جذابی است که استودیو Crazy Labs by TabTale، فوتبال را با گرافیک پیکسلی در آن پیاده‌سازی می‌کند. این بازی اندروید و آیفون چنان گیم‌پلی هیجان‌انگیز و نابی دارد که لیاقت قرار گرفتن در جمع بازی‌های اعتیادآور را پیدا کرده است. بازی دارای یک حالت رکوردی ناب است که باید مراحل تعیین‌شده بازی را مرتبا انجام دهید و تا می‌توانید توپ را وارد دروازه حریف کنید.

انتظار تجربه یک فوتبال واقعی را از Soccer Hero نداشته باشید. بازی صرفا قصد ارائه تجربه جدیدی از این رشته ورزشی را داشته است و سعی کرده آن را با سبک و سیاق بازی‌های رانینگ ادغام کند. باید گفت که سازندگان بهترین ایده را برای این منظور به کار گرفته‌اند و نتیجه یک تجربه چالشی مهیج و بسیار اعتیادآور است. شما باید توپ را از بازیکنی به بازیکن دیگر پاس دهید و تا می‌توانید جلو بروید تا در نهایت شانس خود را برای گلزنی امتحان کنید. اگر توپ‌تان به بیرون برود یا توسط مدافعین و دروازه بان حریف، بلوکه شود، می‌سوزید و باید از اول، همان مرحله بازی را دوباره استارت بزنید. با هربار موفقیت در گل‌زنی به‌ مرحله بعدی صعود می‌کنید و دیگر وضعیت فعلی شما در همان‌جا ذخیره می‌شود. همین را می‌توان به عنوان تفاوت اساسی با سایر آثار سبک رانینگ عنوان کرد. در دیگر آثار همواره بازیکن وقتی در مرحله‌ای از بازی می‌سوخت، از ابتدا کار را شروع می‌کرد، اما دیگر در این بازی هر بار که گل می‌زنید دیگر لزومی‌ به تجربه دوباره آن در صورت شکست خوردن نیست. در گیم‌پلی بازی، شما تنها باید روی صفحه نمایش ضربه بزنید تا عملیات پاس کاری و شوت را انجام دهید. می‌توانید جهت شوت و پاس را نیز توسط کشیدن صفحه به سمت چپ و راست تعیین کنید.

Soccer Hero
Soccer Hero
Soccer Hero

حالت دیگر بازی Soccer Hero مربوط به نگه داشتن توپ است؛ به‌طوری که شما می‌توانید با نگه داشتن انگشت خود روی صفحه‌ نمایش، توپ را در اختیار داشته باشید و به‌سمت جلو حرکت کنید. امکان دریبل‌زنی با رفتن به کناره‌ها وجود دارد و تنها نباید خط راست را در نظر بگیرید. وقتی که توپ در اختیار یکی از بازیکنان شما است، نباید تعلل کنید و ثابت بمانید. حتما باید دست‌تان همواره روی صفحه‌نمایش باشد و به صورت پویا، بازیکن خود را مدام حرکت دهید. دریبل‌زنی در این بازی، واقعا حس و حال خوبی دارد و انگار که در حال تجربه یکی از رقابت‌های حرفه‌ای فوتبال هستید. قطعا منظور ما چالش واقعی فوتبال نیست، اما با نگاهی به داشته‌های بازی، این ریتم از دریبل زنی و شوت و حرکت به‌جلو، واقعا عالی کار شده است. مراقب باشید که انرژی خود را از دست ندهید. هرچه قدر که بیش‌تر توپ را در اختیار بگیرید و به اصطلاح، صفحه‌نمایش را نگه دارید، انرژی بازیکن پا به‌ توپ تحلیل می‌رود و کم‌کم با قرمز شدن صفحه‌نمایش، بازی به شما هشدار می‌دهد که باید سریعا پاس بدهید یا شوت کنید. جلوه‌های ویژه به درستی کار شده‌ و زیبایی خاصی را به بازی ارائه کرده‌اند.

بازیکنان موبایل این‌بار می‌توانند فوتبال را در سبک رانینگ تجربه کنند

بازی اندروید و آیفون Soccer Hero، از گرافیک پیکسلی بهره برده است و همان شکل و شمایل خاص شخصیت‌های این گرافیک را در Soccer Hero هم شاهد هستیم. بازیکنان جزئیات زیادی ندارند، اما به‌خوبی جلوه‌های حرکتی را نشان می‌دهند و می‌توان به وضوح این موضوع را در ریتم پاس‌ها و شوت‌ها و مخصوصا عکس العمل‌های دروازه بان احساس کرد. بازی از سیستم امتیازدهی متریک بهره می‌برد. این سیستم بدین‌صورت است که هر چه قدر با گذر از مراحل پیش‌روی بیش‌تری روی زمین چمن بازی داشته باشید، امتیاز شما محاسبه می‌شود. پس گل زدن، تنها راهی برای تجربه مسافت بیش‌تر است و باید با اطمینان خاطر از این موضوع، تلاش کنید تا بیش‌تر در بازی دوام بیاورید.

Soccer Hero
Soccer Hero
Soccer Hero
گیم‌پلی بازی بسیار چالش‌برانگیز و پر از لحظات حساس و نفس‌گیر است

در مراحل بعدی بازی Soccer Hero خواهید دید که چقدر چالش‌ها سخت‌تر می‌شوند و بازیکن باید از بین انبوهی از مدافعین، راه خود را پیش بگیرد. لزوم بهره گیری از استراتژی درست برای پاس کاری و ارسال دقیق پاس‌های بلند، در مراحل بالاتر از اهمیت بالایی برخوردار می‌شود. دیگر مثل مراحل ابتدایی بازی نیست که با چند پاس ساده بتوانید به گل برسید؛ دیگر باید از گوشه گوشه زمین مستطیلی شکل استفاده کنید و بازیکنان خود را در بهترین موقعیت خود شناسایی کنید. اگر در انجام این کار موفق باشید، نشان از حرفه‌ای بودن شما دارد و می‌توانید امتیازاتی در خور یک گیمر واقعی کسب کنید. در نهایت این اثر، به‌خوبی رسالت خود را در ارائه یک بازی اعتیادآور اثبات می‌کند و می‌تواند تا مدت‌ها جذاب و سرگرم‌کننده باشد. بازی پتانسیل این را دارد که در طولانی مدت خسته‌کننده نباشد و همواره چالش جدیدی برای عاشقان فوتبال پیسکلی ارائه کند.

بازی Soccer Hero برای عاشقان فوتبال ارائه شده است و در بردارنده همه فاکتورهایی است که یک بازی را اعتیادآور و در عین حال بسیار لذت‌بخش می‌کند. این‌بار بازیکنان می‌توانند فوتبال را با حال و هوای گیم‌پلی رانینگ تجربه کنند و از گرافیک پیسکلی لذت ببرند. این‌طور نیست که بازی‌های مختلف را بتوانیم به‌صورت رانینگ تجربه کنیم؛ اما حقیقتا سازندگان این اثر به‌خوبی توانسته‌اند چنین ریسک بزرگی را با موفقیت تمام عرضه کنند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و ‌‌اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Soccer Hero - Endless Football Run


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده