// دوشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل FRACTER: کشف جهان تاریک

بازی موبایل FRACTER اثر ناب و هنری است که پازل‌های منحصربفردی را در دنیای تاریکی ارائه می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل FRACTER ساخته 4L GAMES LTD.، اثری ارزشمند است که دنیای تاریک و بسیار هنری را ارائه می‌کند. سبک بازی برگرفته از معماهای منحصربفرد است که برای اولین بار خواهید دید و اتمسفر بازی، یادآور آثار شاهکاری همچون لیمبو و اینساید است. وظیفه بازیکن، بازگرداندن نور به دنیای تاریکی است و در این بازی اندروید و آیفون، پازل‌ها و هیولاهای جذاب و ترسناک، انتظار شما را می‌کشند.

تجربه بازی یادآور آثار مستقل و هنری بسیاری است که تاکنون تجربه کرده‌ایم و بازی با الهام‌گرفتن از آن‌ها، تجربه‌ای جذاب را چه در زمینه گیم‌پلی و چه در زمینه طراحی محیط، به بازیکن ارائه می‌کند. سبک پازل این اثر، بدین‌گونه است که باید شخصیت خود را مدام در راهروها و محیط ترسناک و تاریک بازی حرکت دهید و تا می‌توانید از نور و بازتاب آن، برای حل‌کردن پازل‌ها استفاده کنید. در واقع نور تنها چیزی است که اهمیت دارد و تنها امید شما در فضای تاریک و ترسناک بازی است. هیولاهای منحصربفرد بازی، عملکردی نظیر هیولاهای بازی Inside دارند و با مشاهده شما، سریع حمله می‌کنند و مجال فرار کردن نمی‌دهند. اما این هیولاها از نور وحشت دارند و به‌سرعت توسط آن نابود می‌شوند. معماهای بازی طراحی خاصی دارند و در هر مرحله خواهید دید که باریکه‌های نور، تنها راه برای حل کردن آن‌ها هستند؛ باریکه‌هایی که معمولا از باز کردن دریچه‌های خاص به سمت روشنایی به‌وجود می‌آیند. 

FRACTER

گرافیک بازی اتمسفر هنری ناب و جذابی ارائه می‌کند و طراحی اجزا، تماما با پس‌زمینه تاریکی همراه شده است. بازتاب نور بسیار جذاب دیده می‌شود و چنان فضایی را ایجاد می‌کند که گویی یکی از شاهکارهای کامپیوتر را بازی می‌کنید. قطعا با تجربه بازی، متوجه می‌شوید که سازندگان از آثار برتر الهام گرفته‌اند. به‌هم‌پیوستگی چنین فضاهایی با تم معمایی، همیشه اثبات شده است و FRACTER نیز چیز جدیدی نیست و یکی از بازی‌های برتر این ژانر را برای شما ارائه داده است. موسیقی خاص و دلهره‌آوری در بازی حکم‌فرما است که در لحظات اکشنی همچون حمله هیولاها، خودش را نشان می‌دهد. نورپردازی سایه‌ها و تاثیراتی که اجزای محیط روی روند حرکت شما می‌گذارند، بسیار عالی کار شده است. بازی اتمسفر ترس و معما را به‌یک اندازه در بازی رعایت کرده است و به‌هیچ عنوان زیاده‌روی نکرده است. پازل‌ها واقعا چالش‌برانگیز هستند و باید در بین محیط‌ها مداوم حرکت کنید تا روش حل‌کردن ‌آن‌ها را کشف کنید. 

فضای ترسناک و معماهای چالش‌برانگیز بازی، تعادل بسیار خوبی دارند

بازی اندروید و آیفون FRACTER شما را وارد فضای خفه‌کننده و بسیار حساسی می‌کند که باید تمام تلاش خود را برای خروج از این فضا انجام دهید و نور را به محیط گسترده تاریکی وارد کنید. پازل‌ها در ابتدا ریتم ساده‌ای دارند اما رفته‌رفته کار شما سخت‌تر می‌شود و باید با تمرکز بیش‌تری، روی آن‌ها کار کنید. آن‌چیزی که مشخص است، استفاده از نور برای حل کردن آن‌ها است و این واقعیت تا آخر بازی حفظ می‌شود. جلوه‌های ویژه سیاه و سفید، در بازی غوغا می‌کنند و هر از گاهی لحظات به‌یادماندنی و زیبایی را خلق می‌کنند. این لحظات هنر بازی‌سازی را به یادمان می‌آورند. یک تیم هنرمند روی طراحی این بازی کار کرده و فضای دلهره‌آوری را خلق کرده‌اند. چنین مناظری، علاوه بر نفس‌گیر بودن، بسیار چشم‌نواز هستند و تلفیق بارقه‌های نور در تاریکی مطلق، همیشه و همه‌جا چشم‌انداز بسیار نابی را ارائه می‌کند.

FRACTER

جلوه‌های خاصی را با تلفیق نور و تاریکی شاهد هستیم که بیادماندنی ظاهر می‌شوند

صداهای هیجان انگیز FRACTER، در دو حالت ارائه شده است و خبر از دنیای قدیم و جدید می‌دهند. آینده‌ای که قرار است نور بر تاریکی غلبه پیدا کند و زمان قدیم، که یادآور سختی‌های بسیار شخصیت اصلی بازی است. چینش کنترل‌های بازی هم بسیار عالی و مناسب این اثر است. این کنترلر از یک جوی‌استیک مجازی تشکیل شده است که می‌توانید با آن شخصیت را حرکت بدهید و به‌دویدن و راه‌رفتن سنگین، بپردازید. اشیای محیط نیز جز گیم‌پلی بازی محسوب می‌شوند و می‌توانید همواره با لمس کردن و کشیدن این اجزا، پازل‌ها را حل کنید، اسرار مخفی درون سایه‌ها را کشف کنید و با موجودات شگفت انگیزی که رفته‌رفته وارد ماجرا می‌شوند، آشنا شوید. این موجودات گاها دوست شما و گاها هیولاهای ترسناک بازی هستند.

بازی FRACTER، یکی دیگر از همان آثاری است که سبک هنری و معمایی را به بهترین شکل ممکن ترکیب کرده است و فضایی تاریک را ارائه می‌کند. موجودات شگفت‌انگیز به همراه طراحی بی‌نظیر محیط، فاکتورهای مهمی هستند که FRACTER را تبدیل به یکی از مهم‌ترین بازی‌های ماه می‌کنند. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون FRACTER


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده