// چهار شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Football Star 18: رقابت ضربات ایستگاهی

بازی موبایل Football Star 18 برای علاقمندان ضربات ایستگاهی در فوتبال ارائه شده است و چالش سختی را در این سبک ارائه می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Football Star 18 اثری است که Hybrid Humans ارائه کرده است و علاقه‌مندان به ضربات ایستگاهی می‌توانند با تم گرافیکی پیکسلی، چنین چالشی را تجربه کنند و مهارت‌های خود را به بوته آزمایش بکشند. بازی صرفا روی همین بخش از فوتبال تمرکز کرده است و اتفاقا در دو‌ حالت عمده، چنین ضرباتی را در این بازی اندروید شبیه‌سازی کرده است.

بازی Football Star 18 به ساده‌ترین شکل ممکن می‌تواند شبیه‌سازی ضربات ایستگاهی را برای بازیکنان ارائه کند و البته گیم‌پلی سخت این اثر می‌تواند قدری به تجربه آن ضربه بزند؛ سختی از این نظر که گل کردن ضربات ایستگاهی به‌هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست و یادگیری چنین روندی هم قدری زمان‌بر است. شاید در ابتدا احساس کنید که گیم‌پلی بازی ایراد دارد و حرکت توپ آن‌طور که باید توسط بازیکن تعیین نمی‌شود؛ چنین چیزی حقیقت ندارد و شما تنها باید با پیش‌روی بیش‌تر در بازی، گیم‌پلی طاقت‌فرسای بازی را متوجه شوید و بتوانید تکنیک و مهارت لازم را در این زمینه کسب کنید. بالاخره گرافیک پیسکلی بازی نیز، در این ماجرا بی‌تقصیر نیست و قدری سرعت عمل و اختیار را از بازیکن سلب کرده است.

Football Star 18
Football Star 18
Football Star 18

گرافیک بازی همان‌طور که ذکر شد، به صورت پیکسلی، همراه با رنگ‌های روشن ارائه شده و بیش‌تر حالت کارتونی پیدا کرده است. شاید بتوان گفت که بازی قشر کودک را نشانه رفته و سعی در ارائه گیم‌پلی ساده و نه‌چندان حرفه‌ای داشته است. بالاخره بازی تنها در دو بخش Quick Mode و Endless Mode خلاصه شده و هر دوی آنها نیز ضربات ایستگاهی را ارائه می‌کنند. در اولین حالت بازی، بازیکن باید ضربات ایستگاهی را با حضور دیواره دفاعی متحرک یا ثابت، بزند و به دور از دست‌های دروازه‌بان، درون دروازه جای دهد. بدین منظور، به ازای هر گل پاداش سکه‌ای دریافت می‌کنید و می‌توانید از آن‌ها برای ارتقا قابلیت‌های بازیکنان و شرکت در رقابت‌های دیگر استفاده کنید. در حالت دوم که Endless Mode نام دارد، می‌توانید همان چالش قبلی را به صورت زمان‌دار تجربه کنید و استرس بیش‌تری را تجربه کنید. با هر بار گل کردن ضربات خود، می‌توانید زمان را افزایش دهید و تا می‌توانید از زدن ضربات ایستگاهی لذت ببرید. بدین ترتیب، اگر مهارت کافی داشته باشید، می‌توانید زدن ضربات را تا حد بی‌نهایت ادامه‌ دهید و امتیاز بالایی کسب کنید. قطع به یقین، میزان پرداخت سکه در این حالت بیش‌تر است و باید تمرکز خود را روی زمان نیز داشته باشید. این بخش ایراد بزرگی به نام رایگان نبودن دارد و باید به ازای هر بار تجربه بخش‌ها، ۱۵ و ۲۰ سکه پرداخت کنید و چالش را تجربه کنید. چنین چیزی باعث می‌شود که بازیکن بسیار محدود شود و امکان تجربه بیش‌تر را نداشته باشد.

گیم‌پلی این اثر شاید در ابتدا مشکل باشد، اما رفته‌رفته قلق کار دست‌تان می‌آید

بخش سفارشی‌سازی در این بازی فوتبال قرار داده شده است تا بتوانید از توپ‌های متنوعی استفاده کنید و به بازیکن خود، نام و شماره اختصاص دهید. توپ‌ها از تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال گرفته شده‌اند و طراحی و رنگ‌بندی مشخصی، مناسب با این تیم‌ها دارند. شما می‌توانید با پرداخت سکه، از آن‌ها استفاده کنید و قدری تنوع را در بازی تجربه کنید. در تجربه گیم‌پلی بازی، هنگامی‌ که دیواره دفاعی در مقابل‌تان قرار گرفته است، می‌توانید از ضربات کات‌دار استفاده کنید و توپ را به دروازه نزدیک کنید. البته باید دقت ظریفی در این بخش داشته باشید و تا می‌توانید صفحه نمایش را به دقت لمس کنید. در ابتدا شاید ده‌ها توپ را به بیرون بفرستید، اما رفته‌رفته ریتم سخت بازی دست‌تان می‌آید و می‌توانید به موفقیت برسید.

Football Star 18
Football Star 18
Football Star 18
گیم‌پلی بازی Football Star 18، جلوه منحصربه‌فردی در گرافیک پیسکلی دارد

شبیه سازی در Football Star 18 تنها به همین بخش‌ها خلاصه نمی‌شود و خواهید دید که حتی باد، روی روند ضربات شما تاثیر می‌گذارد. دیواره دفاعی پویا، شانس بهتری برای گل شدن توپ‌هایتان فراهم می‌کند و بارها پیش می‌آید که توپ پس از برخورد به دیواره دفاعی وارد دروازه می‌شود. با گرافیک پیکسلی، انتظار جلوه‌های ویژه خاصی را نداشته باشید و دروازه‌بان و زننده توپ، از المان‌های گرافیکی و صوتی خاصی برخوردار نیستند. بازی تنها یک آزمون ساده مهارتی در زمینه ضربان ایستگاهی است و تمرکز چالش‌ها، روی همین بخش به‌خصوص قرار گرفته است. می‌توانید در تیم‌های موردعلاقه خود حضور داشته باشید و برای کشور خاصی امتیاز کسب کنید. رنگ‌بندی خاصی را در بازی شاهد هستیم که مناسب زمین سبز فوتبال است و سازندگان از روشنایی بسیاری در این زمینه استفاده کرده‌اند.

بازی Football Star 18 اثر ساده‌ای است که آزمون ضربات ایستگاهی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. اگر از علاقه‌مندان چنین ضرباتی هستید و دوست دارید خود را امتحان کنید، این اثر در حالت بسیار جمع و جور مبتدیانه‌ای، این چالش را فراهم کرده است و شما نیز می‌توانید یکی از تجربه‌کنندگان این اثر باشید. بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Football Star 18


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده