// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Dribble Kid: رکوردزنی به‌سبک دریبل

بازی موبایل Dribble Kid یک اثر دریبل‌زنی رکوردی، با گرافیکی پیکسلی جذاب است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Dribble Kid اثری است که استودیو Hugo Raygoza به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی کرده است و یک تجربه رکوردی دیگر را این‌بار با سبک و سیاق فوتبال ارائه می‌کند. بازی بسیار شبیه به آثار دویدنی است که باید بدون‌توقف در مسیر حرکت کنید و سعی کنید به موانع برخورد نکنید. این بازی اندروید هم ساده‌ترین شکل این سبک را ارائه داده‌ است، اما به‌جای موانع باید بازیکنان مدافع را دریبل بزنید.

گیم‌پلی بازی Dribble Kid به این‌ صورت است که باید از سر راه مدافعینی که به سمت شما حرکت می‌کنند کنار بروید و تا می‌توانید آن‌ها را دریبل بزنید. این روند به‌صورت رکوردی ادامه پیدا می‌کند و نقطه پایانی ندارد. شما شخصیت اصلی بازی را به‌همراه توپی که جلوی پایش است، در اختیار دارید و باتوجه به‌سطحی که در آن قرار گرفته‌اید، باید وی را از بین خیل عظیمی‌ از مدافعین عبور دهید و به‌هیچ عنوان به آن‌ها برخورد نکنید. چندین‌بار فرصت به شما داده می‌شود تا حرکت خود را ادامه دهید و امتیاز بهتری را کسب کنید. اگر از فاصله نزدیک‌تر بتوانید از مدافعین عبور کنید، امتیاز بیش‌تری کسب می‌کنید. مهارت شما در تمرکز و عکس‌العمل سریع، فاکتورهای مهمی‌ هستند که باید به‌یاد داشته باشید و همواره مسیر درستی را برای حرکت انتخاب کنید. برخی از مدافعین ثابت هستند و در هماهنگی با مدافعین کناری عمل می‌کنند تا راه شما را سد کنند؛ در این حالت باید از آن‌ها دور شوید و لاین‌های کناری را برای عبور انتخاب کنید.

Dribble Kid
Dribble Kid
Dribble Kid

گرافیک Dribble Kid به‌صورت پیسکلی طراحی شده‌ است و حس و حال جالبی را ارائه می‌کند. موسیقی دقیقا متناسب با سبک رکوردزنی بازی است و می‌توانید حس نوستالژیک خاصی را در آن حس کنید. تجربه کلی بازی برای صفحه‌های لمسی طراحی شده‌است و تنها باید خطوط چهارگانه‌ای که در آن حرکت می‌کنید را در نظر داشته باشید و به موقع مسیر خود را تغییر دهید. خود این تغییر مسیر، باید حساب‌شده باشد و طوری انجام گیرد که در همگام تغییر مسیر، با مدافعین کناری برخوردی صورت نگیرد. بالاخره ماهیت بازی دریبل‌زنی است و هرچه قدر فاصله خود را با شخص حفظ کنید، شانس موفقیت‌تان بیش‌تر می‌شود. نبردهای باس در بازی وجود دارد و پس از تجربه طولانی یک مرحله، می‌توانید دقایقی به انجام چالش‌های سخت بازی بپردازید. جلوه‌های ویژه خاص و جالبی را در بازی شاهد هستیم که معمولا با تغییر رنگ ناگهانی نمایش داده می‌شود و جلوه‌های متنی نیز عملکرد شما را برروی صفحه نشان می‌دهد.

در Dribble Kid شاهد موسیقی فوق العاده جذاب و نوستالژیک هستیم

این بازی فوتبال اندروید، مکانیک ساده و بسیار جذابی را ارائه می‌دهد که کار زیادی هم از گیمر طلب نمی‌کند. تنها باید رفلکس مناسبی در محیط بازی داشته باشید و آمادگی هجوم سخت مدافعین را داشته باشید. تنظیم دقیق مسیر حرکت بسیار مهم است. به همین خاطر، سازندگان نیز از قبل، لاین‌هایی که مدافعین به سمت شما می‌آیند را نشان می‌دهند. رفتن به لاین‌های کناری، بهترین حالت عبور از مدافعین است، این درحالی است که اگر چند لاین را به یک‌باره عوض کنید، احتمال برخورد به‌مدافعین بالاتر می‌رود؛ به‌همین خاطر باید همواره ریتم حرکتی مدافعین را مشاهده کنید و از امن‌ترین لاین‌ها حرکت کنید. بازی ماهیت کلی و جالبی دارد و هدف بازیکن را روی شکست دادن ستارگان فوتبال و نشان دادن مهارت‌های دریبل زنی قرار داده‌است.

Dribble Kid
Dribble Kid
Dribble Kid
رفلکس سریع به منظور دریبل زدن مدافعین، عامل موفقیت بازیکنان در این اثر است

در بخش دیگر بازی Dribble Kid باید به‌موقع ضربه‌هایی که تعیین می‌شود را وارد کنید و از آن عبور کنید. این ضربه‌ها نوعی تنوع کوچک در خلال رکوردزنی محسوب می‌شوند که هرزگاهی ظاهر می‌شوند، اما کلیت بازی را همان دریبل‌زنی و نشان دادن مهارت‌های رفلکس سریع بازیکنان، تشکیل می‌دهد. در اوایل شاهد سادگی مفرطی در بازی هستیم، اما رفته‌رفته چالش‌ها بسیار سخت می‌شود و در کسری از ثانیه باید چندین دریبل موفق انجام دهید. تعداد مدافعین شدیدا بالا می‌رود و باید هرچه قدر که می‌توانید، بهترین لاین را برای تغییر انتخاب کنید. در مراحل بالاتر، دیگر نباید انتظار فاصله‌های طولانی را داشته باشید و خواهید دید که به صورت میلیمتری از مدافعین عبور خواهید کرد. حس و حال بازی، دقیقا مطابق با بازی‌های خاطره انگیز دهه‌های قبل است و گرافیک، موسیقی و تجربه کلی گیم‌پلی بازی، تایید محکمی‌ برای این حقیقت است.

بازی Dribble Kid اثر ساده و ارزشمندی است که می‌تواند برای ساعاتی بازیکن را به ثبت رکورد مشغول کند. گیم‌پلی ساده و استفاده از گرافیک هنری و پیکسلی، نکاتی هستند که لذت بازی را چند برابر می‌کنند. اگر از علاقه مندان دریبل‌زنی هستید، حتما باید این اثر را تجربه کنید تا ببینید چقدر می‌توانید در مقابل مدافعین دوام بیاورید و توپ را از دست ندهید. بازی را می‌توانید از گوگلی پلی برای سیستم عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Dribble Kid: Road to the World Cup


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده