// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۳

معرفی بازی موبایل Fusion Heroes: ربات‌های قهرمان

Fusion Heroes یک بازی خاص برای گوشی‌های هوشمند است که با گیم پلی ساده و روان خود در کنار گرافیک نوستالژیک، رقابت هیجان‌انگیزی را بین بازیکنان به وجود می‌آورد.

Fusion Heroes، یکی از ساخته‌های جدید استودیوی پرکار Tapinator، یک بازی اکشن است که برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. این بازی اندروید و آیفون توانسته از بین حدود ۱۲۰۰ رای در اپ‌استور نمره‌ی ۴.۴ ستاره از ۵ را کسب کند که برای یک بازی رایگان نمره‌ی خوبی به حساب می‌آید. البته مانند اکثر بازی‌های جدید، Fusion Heroes هم از پرداخت‌‌های درون برنامه‌ای بهره می‌برد که به نوعی به منبع درآمد اصلی سازندگان بازی‌ها تبدیل شده است. هدف بازی به طور کلی بسیار ساده است، اما پیشرفت در بازی و تنوع محیط‌ها و سخت‌تر شدن گیم‌پلی همین ایده ساده را جذاب می‌کند.

fusion heroes

هسته‌ی گیم‌پلی بازی Fusion Heroes به نبرد دو ربات خلاصه می‌شود که با داشتن گزینه‌های متفاوت برای حمله و در اختیار داشتن تعدادی مینیون می‌توانند به ربات حریف ضربه بزنند و تنوع نوع حمله‌ها در بازی بسیار بالا است. هر بازیکن با پیشرفت در بازی می‌تواند بر حسب سلیقه خود و بنا به آیتم‌هایی که پس از بردن نبرد‌ها به دست می‌آورد، یکی از چند نوع حمله‌ی متفاوت را برای ربات خود انتخاب کند. در بازی پنج ماموریت کلی وجود دارد که هرکدام از آنها شامل چندین مرحله می‌شوند. بازیکنان باید با در نظر گرفتن درجه سختی هر ماموریت به انجام آن بپردازند. البته جوایز و پاداش هر مرحله با میزان سختی آن متناسب است و به خوبی به تلاش بازیکنان پاداش داده می‌شود؛ گرچه در بعضی موارد بازی به حد زیادی سخت می‌شود و به نوعی بازیکنان را به سمت پرداخت‌های درون برنامه‌ای هدایت می‌کند که این مورد از نقاط ضعف بازی به حساب می‌آید.

گیم‌پلی هیجان انگیز و گرافیک رنگارنگ و رترو بازی از عوامل جذابیت Fusion  Heroes به شمار می‌آید

بازی Fusion Heroes شامل پنج ماموریت می‌شود که هرکدام در محیط خاص و البته با سختی خاص خود انجام می‌شود. سه ماموریت اول بازی به طور نسبی آسان به حساب می‌آیند، اما از ماموریت چهارم، بازی به میزان زیادی سخت می‌شود؛ به طوری که برای رد کردن مراحل باید آماده خرج کردن الماس‌های جمع شده در بازی شوید. البته اگر از آن دست گیمر‌هایی هستید که به خرج کردن پول برای آیتم‌های داخل بازی علاقه‌ای ندارید، مجبور به تکرار مراحل بازی هستید که در این صورت بازی کمی تکراری و خسته کننده می‌شود. بازی برای گوشی‌های میان رده و پایین رده نیز به خوبی بهینه‌‌سازی شده و اجرای آن در این دستگاه‌ها با مشکل خاصی مواجه نمی‌شود.

Fusion Heroes

کنترل‌های بازی بسیار ساده‌اند و پیچیدگی خاصی در آنها دیده نمی‌شود. البته این سادگی گاهی باعث می‌شود تا نکات ریزی که برای عبور از یک مرحله لازم‌اند، نادیده گرفته شوند؛ برای مثال در طول مبارزات در نقاط مختلف بدن حریف هدف‌های کوچکی به عنوان نقطه ضعف ربات حریف نشان داده می‌شوند که ضربه زدن به آنها میزان Damage بیشتر به حریف وارد می‌کند.

گرافیک بازی Fusion Heroes بسیار رنگارنگ و فانتزی است و به نوعی نوستالژیک و قدیمی به حساب می‌آید. البته قدیمی بودن به معنای تکراری بودن و بد بودن نیست؛ زیرا در بازی طراحی محیط‌ها و دشمنان بازی بسیار متنوع است. افکت‌های تصویری برای حمله‌های مختلف به خوبی انجام شده و در کل بازی از این لحاظ در سطح خوبی قرار دارد.

صداگذاری بازی نیز با توجه به سبک شلوغ و اکشن آن انجام شده که به جذب بازیکنان کمک بسیاری می‌کند. طراحی و صداگذاری رابط کاربری بازی و منوهای آن هم خوب و روان است و لگ و اشکالی در آن دیده نمی‌شود.

Fusion Heroes

بازی Fusion Heroes یک بازی اکشن سراسر هیجان است که با صدا و گرافیک رترو و نوستالژیک خاص خود می‌تواند بازیکنان را به چالش بکشد. آیا آماده رقابت با سر سخت‌ترین ربات‌های کهکشان هستید؟

دانلود بازی اندروید و آیفون Fusion Heroes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده