// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Music Racer؛ مسابقه‌ای به ریتم موسیقی

بازی موبایل Music Racer اثری است که از ابتدا تا انتها از آن لذت خواهید برد، همانطور که از لحظه به لحظه موسیقی محبوب‌تان لذت می‌برید.

بازی‌های ریسینگ همواره رابطه تنگاتنگی با موسیقی دارند. با اینکه شاید هیچوقت تاثیر موسیقی در چنین بازی‌هایی به چشم نیاید، اما امکان ندارد که یک موسیقی خوب و هماهنگ نتواند لذت یک بازی مسابقه‌ای را چندین برابر کند. به همین دلیل هم معمولا کمپانی‌های بزرگ حین ساخت بازی‌های خود، به خصوص ریسینگ‌های آرکید، توجه ویژه‌ای به آهنگ‌هایی که در بازی خود قرار می‌دهند، دارند. با این حال، هر چقدر هم که این مسئله با دقت و ظرافت کار شود، گاهی اوقات ما دوست داریم تا با آهنگ‌های محبوب و دلخواه خودمان رانندگی کنیم و خب این چیزی است که شاید دست و بال سازندگان در قبالش کمی بسته باشد، اما اگر به دنبال اثری هستید که محیط و فضای خود را با آهنگ موردعلاقه شما وفق دهد، بازی اندروید Music Racer را به هیچ عنوان از دست ندهید.

Music Racer

موسیقی دخالت و تاثیر مستقیمی در گیم‌پلی و فضاهای بازی دارد

در بازی Music Racer که اول از همه طراحی عالی فضای آن برق چشمان‌تان را می‌گیرد، وظیفه شما این است که تا پایان موسیقی انتخابی‌تان، خودرو را در مسیر مسابقه نگه‌دارید و با مانعی برخورد نکنید. طراحی نئونی و چشم نواز مسیرها و موانع، فضای زیبایی را در بازی ایجاد می‌کند و مهم‌تر از همه تغییر رنگ‌ها و نورپردازی عالی بازی است که همگام با موسیقی انتخابی شما تغییر می‌کند. هر چقدر ضرب‌آهنگ موسیقی بالاتر برود، مسیر مسابقه نیز رنگ‌های گرم و تندی مثل قرمز و زرد را به نمایش می‌گذارد و وقتی که با موسیقی آرامی به تجربه بازی بپردازید، رنگ‌های آبی و بنفش بیشتر به چشم می‌خورند. مهم‌تر از این تغییر رنگ‌ها، سرعت حرکت خودروی شما است که بازهم وابسته به ضرب‌آهنگ موسیقی است و به شدت بازی را هیجان‌انگیز می‌کند. برای مثال شاید در موسیقی‌های تند و پرسروصدایی چون متال به سرعت‌هایی دست یابید که در موسیقی‌ها دیگر قابل دسترسی نباشند. خوشبختانه بازی قبل از ورود به مسابقه تمام آهنگ‌های گوشی‌تان را شناسایی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد که یکی از آن‌ها را انتخاب و بازی را آغاز کنید.

با هر بار پایان مسابقه، شما بر اساس امتیازهای سفیدرنگی که در مسیر جمع‌کرده‌اید، پولی دریافت خواهید کرد که به کمک آن می‌توانید نقشه‌های جدیدتری را باز کنید یا خودروهای جدیدی بخرید. حتی امکانات محدودی برای تیونینگ ماشین مثل تعویض رنگ و تغییر رینگ‌ها هم فراهم شده است. تعداد نقشه‌ها و تعداد خودروهای بازی هم تنوع قابل‌قبولی دارند. حالت‌های بازی در Music Racer نیز متنوع هستند و شما این اختیار را دارید تا مسیرهای دلخواه خود را بدون مانع طی کنید و فقط از رانندگی خود لذت ببرید یا اینکه حالت Hard را انتخاب کنید و چالش عبور از میان موانع پرتعداد را به جان بخرید.

Music Racer

در مجموع اگر به دنبال بازی موبایلی هستید که از تجربه‌اش به معنای واقعی کلمه لذت ببرید و لحظه لحظه‌اش برای‌تان جذاب و پرهیجان باشد، Music Racer انتخاب فوق‌العاده‌‌ای است که جدا از بخش موسیقی که در واقع سلیقه خودتان است، از لحاظ بصری خیره‌کننده ظاهر می‌شود و بعید است که کسی از تماشای این تابلوی نقاشی نئونی چشم‌نواز به این زودی‌ها خسته شود. برای دانلود این بازی می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود بازی Music Racer


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده