// سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Mayhem Combat - Fighting Game

بازی اندروید و آیفون Mayhem Combat - Fighting Game، یک بازی مبارزه‌ای است که به واسطه بخش تک نفره‌اش ساعت‌ها مخاطب را سرگرم خواهد کرد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ اثری مبارزه‌ای خواهیم رفت. بازی Mayhem Combat – Fighting Game ساخته استودیو Vivid Games S.A است که در نگاه اول با خود می‌گویید که این بازی نیز همانند سایر بازی‌های سبک مبارزه‌ای است و مورد جدیدی برای ارائه دادن ندارد. با این حال بازی اندروید و آیفون Mayhem Combat با اینکه یک بازی مبارزه‌ای است اما از نظر طراحی و ساختار گیم پلی با نمونه‌های مشابه خود کاملا متفاوت است و می‌تواند مخاطب را ساعت‌ها سرگرم کند.

بازی موبایل Mayhem Fighting Game

Mayhem Combat فاقد بخش داستانی است، اما بخش تک‌نفره طولانی و سرگرم کننده‌ای دارد

معمولا در بازی‌های مبارزه‌ای یک بخش داستانی در نظر گرفته می‌شود و در کنار آن بخش چندنفره به بازیکن معرفی می‌شود تا بتواند قدرت و مهارت خود را محک بزند. بازی موبایل Mayhem Combat فاقد بخش داستانی است اما این گفته بدین معنا نیست که بازی بخش تک‌نفره هم ندارد. بخش تک‌نفره بازی اندروید و آیفون Mayhem Combat شامل تعدادی مرحله است که هر مرحله از چند استیج مبارزه‌ای تشکیل شده است. حال در جریان هر استیج شما می‌بایست با یک نفر مبارزه کنید و با شکست دادن شخص مورد نظر، آیتم‌های متفاوتی دریافت می‌کنید. نحوه مبارزات و در کل هسته گیم پلی Mayhem Combat دقیقا موردی است که باعث متفاوت شدن این بازی شده است. با شروع Mayhem Combat، خود را در یک بخش تمرینی پیدا می‌کنید که نحوه کنترل شخصیت، نحوه پریدن و استفاده از مبارزات و در نهایت ضربه ویژه‌تان به شما آموزش داده می‌شود. همچنین در طول بازی نیز بخش تمرینی رفته رفته کامل‌تر می‌شود تا تمامی نکات بازی به شما آموزش داده شود. دنیای بازی Mayhem Combat پر شده است از شخصیت‌های متنوع که با پشت سر گذاشتن مراحل کارت آن‌ها را دریافت می‌کنید و شخصیت‌های بازی به کلاس‌های متفاوتی تقسیم‌بندی می‌شوند. برای مثال بعضی از شخصیت‌ها از سلاح‌های انفجاری استفاده می‌کنند و بعضی دیگر از سلاح‌های Melee نظیر چوب بیسبال و گیتار! در این میان یک سوال مهم به وجود می‌آید و آن هم این است که آیا شخصیت‌ها به واسطه اسلحه و ویژگی‌هایی که دارند، تعادل بازی را برهم می‌زنند؟

استفاده از ویژگی‌های بامزه مثل کوسه در محیط، سبب شده است Mayhem Combat به یک بازی متفاوت در میان آثار مبارزه‌ای تبدیل شود

نکته اینجا است که شخصیت‌ها و اسلحه‌ای که در دست دارند، به واسطه مکانیزمی که تیم سازنده در طراحی‌ها انجام داده است، یک سری نقاط قوت و در مقابل یک سری نقاط ضعف دارند. برای مثال سلاح‌های انفجاری میزان آسیب رسانی بالایی دارند، اما سرعت ضربه زدن‌شان کم است و اگر حریف شما یک اسلحه سرعتی مثل چوب بیسبال داشته باشد، می‌تواند شما را از پیش روی بردارد. به عبارتی در طول مبارزه خود و مشاهده حریف‌تان باید استراتژی‌های مختلفی را پیاده سازی کنید و از امتیازات خود بهترین استفاده را ببرید. در کنار شیوه مبارزه کردن در بازی Mayhem Combat، محیط و طراحی‌های آن نیز به شکلی است که می‌توانید از آن علیه حریف خود استفاده کنید. برای مثال اشخاصی که از سلاح‌هایی با سرعت عمل پایین استفاده می‌کنند، می‌توانند با پرش و استفاده از دیوار محیط، حریف خود را گول بزنند و یک ضربه کارآمد را اعمال کنند. همچنین در هر محیط یک Medic قرار داده شده است که در صورت لزوم و زیرکی می‌توانید از آن استفاده کنید. ضمنا هر محیط یک سری ویژگی دارد که اگر از آن استفاده کنید، به نفع شما خواهد بود. البته باید مراقب باشید که خودتان گرفتار این ویژگی‌ها نشوید؛ برای مثال در اولین محیط بازی شاهد آب و هوای بارانی هستیم که به دنبال آن یک صاعقه به زمین نبرد شما برخورد می‌کند. حال می‌توانید از این صاعقه استفاده کنید و به حریف‌تان ضربه وارد کنید.

بازی موبایل Mayhem Fighting Game

جدا از بخش تک‌نفره، بازی Mayhem Combat دارای یک بخش چندنفره است که سه حالت مختلف را برای بازیکنان در نظر گرفته است. اولین حالت، Free for All نام دارد که در یک محیط تمامی بازیکنان با یکدیگر مبارزه می‌کنند و حال و هوای بازی‌های مبارزه‌ای قدیمی مثل Street Rage را به بازیکن القا می‌کند. دومین حالت، نبردهای یک به یک است که می‌توان آن را اصلی‌ترین بخش بازی Mayhem Combat دانست و اگر فکر می‌کنید قهرمان شما قدرت زیادی دارد و به خوبی می‌توانید با آن بازی کنید، بهتر است به سراغ نبردهای یک به یک آنلاین بروید تا قدرت خود را بسنجید. در کنار تمامی این موارد، طراحی فانتزی و استفاده از موارد بامزه، چیزی است که حس و حال جدیدی به بازی اندروید و آیفون Mayhem Combat بخشیده است و محیط‌های بخش تک‌نفره آن‌قدر زیاد و متنوع است که به هیچ وچه احساس یکنواختی به شما دست ندهد. در آخر اگر قصد تجربه یک بازی مبارزه‌ای فانتزی را دارید، Mayhem Combat می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Mayhem Combat


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده