// چهار شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Euro Truck Driver 2018

بازی موبایل Euro Truck Driver 2018 شبیه سازی فراتر از انتظار را برای دوست‌داران کامیون رانی ارائه کرده است. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Euro Truck Driver 2018 ساخته Ovidiu Pop، اثری است که کیفیت بالایی از یک شبیه ساز را ارائه داده است و دوستداران کامیون رانی را بسیار راضی کرده است. بازی المان‌ها و ویژگی‌های زیادی را دارا است و حتی چندین قابلیت جدید نظیر پیاده شدن راننده کامیون را در بازی قرار داده است. نتیجه این است که بازی اندروید و آیفون Euro Truck Driver 2018 از همه لحاظ می‌تواند شما را سرگرم کند و دنیای وسیعی را به بازیکنان ارائه دهد.

تجربه‌ای که این بازی در اختیار علاقه‌مندان به آثار شبیه ساز می‌گذارد، بسیار شبیه به نسخه‌های قبلی این بازی و همچنین دیگر شبیه‌سازهای موبایل است؛ اما قطعا این نسخه بسیار کامل‌تر و بسیار با کیفیت‌تر ارائه شده است و هر بازیکنی را به سمت خود می‌کشد. در بخش گیم‌پلی بازی، بازیکن گزینه‌های بیش‌تری برای کنترل واقع گرایانه کامیون در اختیار دارد و می‌تواند تا کوچک‌ترین مسائل هدایت کامیون را در اختیار داشته باشد. حتی می‌توانید از کامیون پیاده شوید و کارهای مربوط به حمل بار و خرید را انجام دهید. می‌توانید گیربکس را به صورت دستی کنترل کنید و دسته‌های کلاچ دستی را نیز در اختیار داشته باشید. زاویه دید دوربین از داخل ماشین نیز وجود دارد و حس و حال جالبی را با چرخش به سمت و سوی مختلف می‌توانید داشته باشید. همه این موارد در واقع صحه‌ای بر این مورد است که چقدر در طراحی این بازی سنگ تمام گذاشته شده است و سازندگان سعی کردند اثری لایق طرفداران را عرضه کنند.

euro Truck Driver 2018

گرافیک این بازی عالی و نسل بعدی است و هر بازیکنی را شگفت‌زده می‌کند. شرایط آب و هوایی کاملا پویا در نظر گرفته شده است و می‌توانید شب و روز و روزهای آفتابی و بارانی را در بازی تجربه کنید. چنین تجربه‌ای وقتی که نام یک اثر شبیه‌ساز در میان باشد، بسیار ارزشمند است و بازیکن را در خودش غرق می‌کند. بازی از چنان مسیرهای زیبایی تشکیل شده است که شامل جنگل‌های بارانی و کویرهای گرم و سوزان است. حتی می‌توانید در برف و مسیرهای کوهستانی نیز این تجربه را صورت دهید و سفری حرفه‌ای در دل مسیرهای اروپایی داشته باشید. نقشه بازی بسیار گسترده است و گستردگی بزرگی از شهرهای اروپایی نظیر بارسلونا، وین، لندن و دیگر شهرها را شامل می‌شود. این نقشه بزرگ تجربه رانندگی در سرتاسر اروپا و در مسیرهای متنوع را برای بازیکن فراهم می‌کند و می‌تواند تا ماه‌ها ارزش این بازی را حفظ کند. نقشه‌های جدیدتری نیز در بازی وجود دارد که می‌توانید تجربه آن را در ماموریت‌های خود داشته باشید. در زمینه صداگذاری باید گفت که بازی مارک‌های مختلف کامیون را به بازی اضافه کرده است و صدای موتور و صدای داخلی تمام آنها را به صورت دقیق شبیه‌سازی کرده است. اگر شما به حوزه کامیون و مارک‌های این شاخه آشنایی داشته باشید، می‌توانید این تفاوت را به خوبی درک کنید.

رانندگی در سرتاسر اروپا همراه با آب و هوای پویا در انتظار علاقه‌مندان به کامیون‌رانی است

شما در بازی می‌توانید ماموریت‌های حمل بار را قبول کنید و با بستن تریلر به پشت کامیون خود، این ماموریت‌ها را در سرتاسر اروپا انجام دهید. حتی بعضی از این حمل بارها، برای شهرهای دور دست است و شما در یک سفر ماجراجویانه بسیار هیجان‌انگیز، باید اعزام شوید و بار را به سلامت به مقصد تعیین شده برسانید. کامیون وقتی که به موانع و دیوارها برخورد می‌کند، آسیب‌های فیزیکی شدیدی به آن وارد می‌شود که در عملکرد کامیون نیز تاثیر می‌گذارد. این تاثیر هم به صورت بصری دیده می‌شود و هم اینکه عملکرد و سرعت کامیون در مسیر دچار تحلیل می‌شود و حتما باید تعمیرات اساسی را با پرداخت پول انجام دهید. همه این نکات باعث می‌شوند که واقع گرایی در این شبیه‌ساز، تا حد زیادی وجود داشته باشد و بازیکن هرچه بیش‌تر بتواند تجربه‌ای حرفه‌ای را داشته باشد. بخش چند نفره نیز در این بازی قرار داده شده است و بازیکنان می‌توانند با دوستان و آشنایان بازی کنند. این بخش هیجان زیادی دارد و چاش‌های سخت‌تری را نصیب بازیکنان می‌کند.

euro Truck Driver 2018

صدای موتور و کابین داخلی به صورت دقیق در مارک‌های مختلف کامیون شبیه سازی شده است

سازندگان به بخش حمل و نقل بازی اهمیت زیادی داده‌ و سعی کرده‌اند که سناریوهای واقعی در آن به کار برده شود. این سناریوها چه در زمینه قیمت‌ها و چه نوع حمل بار دیده می‌شود. در واقع شهرهای مختلف هر کدام مشهور به دریافت چیزهای خاصی هستند و این موضوع در واقعیت نیز دیده می‌شود. بنابراین شما بسته به انتخاب خود می‌توانید به درآمدزایی مشغول شوید و با انتخاب مسیرهای طولانی و طاقت فرسا، پول خوبی را به جیب بزنید. این پول‌ها می‌توانند برای خرید کامیون‌های جدیدتر کاربرد داشته باشند و امکان شخصی سازی بیش‌تری را برای شما فراهم کنند. این بخش جذابیت خاص خودش را دارد و می‌توانید بهترین و زیباترین کامیون‌ها را که سرعت و عملکرد بالاتری هم دارند خریداری کنید و لذت بیش‌تری از رانندگی در مسیرهای اروپا داشته باشید.

بازی Euro Truck Driver 2018 ساخته ارزشمندی است که سناریوهای واقعی را برای دوستداران کامیون‌رانی عرضه کرده است. بخش چند نفره هیجان انگیز و سیستم بهبود یافته و جدید بازی، فاکتورهایی هستند که ساخته Ovidiu Pop را بسیار حرفه‌ای و ارزشمند جلوه می‌دهند. تجربه رانندگی در سرتاسر اروپا در یک اثر شبیه ساز به خودی خود جذاب است و وقتی که آب و هوای پویا و شرایط مختلف نیز به آن اضافه شود، ارزش دوچندانی پیدا می‌کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Euro Truck Driver 2018


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده