// یکشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Horizon

بازی موبایل Horizon یکی از با کیفیت‌‌ترین بازی‌های رکوردی استودیو کچاپ است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Horizon اثر جدیدی از استودیو کچاپ است که محیط پویاتری را ارائه داده است و بازیکن بیش‌تر می‌تواند حس حضور و چالش بیش‌تر در بازی را داشته باشد. گیم‌پلی کلی بازی برگرفته از بازی‌های قبلی کچاپ است و می‌توان بدون مشکل آن را تجربه کرد. این بازی اندروید و آیفون با استفاده از آیتم‌های متنوع در همه بخش‌ها، سعی کرده است که تجربه ساعت‌ها بازی را به بازیکنان ارائه کند.

بخش اصلی بازی را رکوردزنی و کسب امتیاز بالا تشکیل داده است و بازیکن باید با عبور از موانع مختلفی که در بازی وجود دارد، بتواند دوام بیش‌تری در بازی داشته باشد. کشتی فضایی خود را باید در دنیایی به حرکت درآورید که اصلا قابل پیش بینی نیست و هر لحظه ممکن است به موانع برخورد کنید. برخی از موانع ثابت هستند اما برخی نیز حالت پویا و حرکتی دارند و می‌توانند به یکباره به شما برخورد کنند. برخی از موانع به یک‌باره از حالت ثابت خارج می‌شوند و شما به هیچ عنوان نمی‌توانید پیش بینی این اتفاق را داشته باشید. در حالت کلی می‌توانید با چندین بار تجربه، روند حرکتی موانع را درک کنید و عملکرد بهتری در زمینه عبور بهتر از آن‌ها داشته باشید. محیط‌ها یک به یک تغییر می‌کنند و تنوع بسیار خوبی را در این زمینه ایجاد کرده‌اند. هر محیط موانع خاص خودش را دارد و باعث شده است که هیچ‌گاه بازی تکراری نشود.

Horizon
Horizon
Horizon

گرافیک بازی به بهترین شکل طراحی شده است و دنیایی را مشاهده می‌کنیم که آرامش خاصی به بازیکنان می‌دهد و چشم نواز است. موسیقی نیز با ریتم بازی همراه است و می‌تواند هیجان زیادی را به تجربه شما ترزیق کند. رنگ‌های پس زمینه بازی به خوبی در شرایط مختلف تغییر می‌کند و شاهد سردی و گرمی‌ خاصی در برخی از لحظات بازی هستیم. سفری که شما شروع کرده‌اید، هیجان زیادی دارد و بازیکنان می‌توانند تجربه‌ای فراموش نشدنی را در بازی شاهد باشند. شاید در ابتدا این طور به نظر برسد که این بازی هم مشابه بسیاری از آثار کچاپ است و قبلا تجربه آن را داشته‌اید؛ اما توصیه می‌کنیم که چنین اشتباهی را مرتکب نشوید و حتما تجربه این اثر شگفت انگیز را از دست ندهید. این تجربه به قدری جذاب است که قشنگ یه سر و گردن از دیگر بازی‌های کچاپ بالاتر است و مهم‌ترین دلیل موفقیت آن هم، ارائه محیطی پویا و غیرقابل پیش‌بینی در بازی است.

مهم‌ترین دلیل موفقیت بازی، محیط پویا و غیرقابل پیش‌بینی است

جدا ار مواردی که برای این بازی آیفون ذکر شد، بازی همان روند رکوردزنی و اعتیادآور بودن خودش را دارد و هر بازیکن با داشتن مهارت‌های زیاد، می‌تواند XPها و الماس‌های بازی را نیز کسب کند. XPها برای لول آپ شدن کاربرد دارkد و از الماس‌ها نیز برای خرید آیتم‌های اضافی بازی می‌توانید استفاده کنید. آیتم‌های اضافی بازی واقعا جذاب هستند و کشتی‌های بسیار متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهند. حتی می‌توانید‌ هاله نورانی که از پشت کشتی نمایان می‌شود نیز خریداری کنید و جلوه‌های خاصی را به حرکت خود اضافه کنید. بازی دارای چالش‌های فرعی زیادی هم است که در کنار مرحله آزاد ارائه شده است و می‌توانید برای جمع آوری الماس‌های بیش‌تر از آن استفاده کنید.

Horizon
Horizon
Horizon
بازی Horizon یک سر و گردن از دیگر آثار رکوردی کچاپ بالاتر است

۲۵ مسیر متنوع در بازی وجود دارد که باید در سطوح بعدی، آنها را باز کنید و تجربه‌ای شیرین‌تر داشته باشید. توجه داشته باشید که هر کدام از این مسیرها دنیایی وسیع است و می‌توانید موانع متنوعی را در آنها شاهد باشید. قطعا با این اوصاف باز کردن هر کدام از این مسیرها ارزشمند است و می‌توانید برای کشف دنیاهای بیش‌تر، بازی را ادامه دهید و به رکوردزنی بپردازید. می‌توانید با دوستان خود رقابت داشته باشید و بهترین رکوردهای خود را به رخ آنان بکشید. پاداش‌های روزانه نیز برای جذب بازیکنان بیش‌تر به صورت مداوم، ارائه شده است و می‌توانید از کشتی‌های بیش‌تری بهره مند شوید. بازی تا زمانی که شما ادامه می‌دهید در جریان خواهد بود و امتیاز شما محاسبه می‌شود. الماس‌ها معمولا در مکان‌هایی وجود دارند که عبور از آنها مشکل است و باید مهارت زیادی در بازی کسب کنید. همین که محیط بازی انتخاب‌های زیادی را برای عبور از موانع در اختیار شما قرار می‌دهد، نشان از پیشرفت بازی و قرار گرفتن در زمره یکی از بهترین بازی‌های این استودیو است.

بازی Horizon اثری به مراتب چالش برانگیزتر و پویاتر از استودیو نام آشنای Ketchapp است که مهمترین ویژگی آن مربوط به دنیای پویا و موانع جذاب آن می‌شود. اگر از علاقه مندان به رکوردزنی هستید، می‌توانید یکی از بهترین‌های این عرصه را تجربه کنید و در کنار کسب امتیازات بالا، دنیایی چشم‌نواز و غیرقابل پیش بینی را داشته باشید. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Horizon


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده