// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴

معرفی بازی موبایل Cubriko

بازی موبایل Cubriko اثری است که گیم پلی نام آشنا و تکراری دیگر آثار کچاپ را ارائه می‌دهد، اما همچنان جذابیت خاص خودش را هم دارد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

وقتی بازی موبایل Cubriko، اثر جدید استودیو کچاپ را دانلود کردم، انتظار ارائه همان سبک و سیاق همیشگی گیم‌پلی بازی‌های این استودیو را داشتم و اتفاقا همین اتفاق هم افتاد. در واقع شما وقتی سراغ بازی‌های کچاپ می‌روید، تعدد بالای بازی‌ها نباید گولتان بزند؛ چرا که بازی‌های این استودیو در یک سبک خاص از گیم‌پلی، آنقدر حال‌وهوای مشابه دارند که می‌توانید با هر کدام که عشقتان می‌کشد، بازی کنید. بازی اندروید و آیفون Cubriko هم دقیقا همین حالت را دارد و اگر بازی‌های کچاپ را بازی کرده باشید، احتمالا همان ابتدای کار بی خیال آن می‌شوید.

گیم‌پلی این بازی شامل مکعبی است که روی یک مسیر پویا حرکت می‌کند و بازیکن باید با ضربه زدن به طرفین صفحه نمایش، از برخورد مکعب به موانع جلوگیری کند و بتواند الماس‌های بازی را کسب کند. همانطور که می‌دانید این الماس‌ها برای خرید آیتم‌های متنوعی به کار می‌رود که می‌تواند روی تجربه بازی تاثیر بگذارد و بازیکنان انتخاب‌های آزادانه‌ای برای ادامه دادن داشته باشند. این مسیر پر پیچ و خم به خوبی با چالش‌های زیادی همراه شده است و شاهد پرش‌های خودکار توسط مکعب هنگام جدا شدن مسیر در مواقع مختلف هستیم. رنگ‌ها به قدری به هم نزدیک هستند که باید تمرکز بالایی روی موانع داشته باشید و مسیر را به خوبی بشناسید. گاهی اوقات پیش می‌آید که اشتباهی ذهنی رخ می‌دهد و موانع آن‌طور که هستند به نظر نمی‌آیند و موجب سوختن شما می‌شوند. از این نظر می‌توان به سازندگان آفرین گفت که توانسته‌اند از محیط فانتزی بازی، چنین چالشی را استخراج کنند و بازیکنان را قدری با مشکل روبه‌رو سازند.

Cubriko
Cubriko
Cubriko

گرافیک زیبایی را در کلیت این بازی کچاپ شاهد هستیم و بازیکن هر دم می‌تواند زیبایی‌های بصری را همراه با موسیقی جذاب بازی تجربه کند. بازی تماما در مورد رکوردزنی است و شما هر قدر که بتوانید از موانع بهتر فرار کنید، رکورد بهتری را می‌توانید داشته باشید. این رکوردها قابل اشتراک گذاری هستند و هر بازیکن می‌تواند با رقبا و دوستان خودش از این نظر کل کل داشته باشد. استفاده از رنگ‌های مختلف و بسیار نزدیک به هم، باعث شده است که بیش‌تر تمرکز بازیکن روی مسیر باشد و بتواند دیواره‌هایی را که مدام رنگ عوض می‌کنند تشخیص دهد. چنین روندی بسیار هیجان انگیز است و با توجه به اینکه سطح مقطع مسیر به صورت یک چندضلعی است که با هر بار ضربه زدن به دور آن می‌چرخید، می‌تواند سخت‌ترین چالش‌ها را برای بازیکنان ایجاد کند.

بازی بیش‌تر از این‌که گیم‌پلی جذابی داشته باشد، محیط فانتزی و سه‌بعدی جالبی را ارائه داده است

بازی علاوه بر بخش رکوردی، دارای یک بخش ماموریت‌های روزانه و بخش ویژه است که می‌توانید آنها را نیز تجربه کنید و الماس‌های زیادی را برای خود داشته باشید. این الماس‌ها برای خرید مکعب‌های بیش‌تر و مسیرهای زیباتر کاربرد دارند و می‌توانید رفته رفته این آیتم‌ها را خریداری کنید. بیش‌تر جوایز بازی روی همین ماموریت‌های ویژه استوار شده است و اگر هدف‌تان تنوع بیش‌تر در هر بار پرداختن به بازی است، می‌توانید بخش رکوردی را بیخیال شوید و مسیرهای کوتاه و هدفمندی را در بخش ویژه تجربه کنید. با پشت سر گذاشتن این مراحل، مهارت شما بالاتر می‌رود و می‌توانید از تجربه این مراحل برای ثبت رکوردهای بهتر استفاده کنید. پوسته‌های زیبایی برای زمینه بازی در نظر گرفته شده است که می‌توانید خریداری کنید و چشمان خود را نوازش دهید. ۸۰ چالش منحصربه‌فرد در بازی وجود دارد که هر کدام وظیفه خاصی را از شما می‌طلبد و بیش‌تر روی تمام کردن مراحل و تست سرعت تصمیم‌گیری شما استوار شده است. ۶۰ کاراکتر نیز در بازی وجود دارند و هر کدام قابل خریداری توسط الماس‌های بازی هستند.

Cubriko
Cubriko
Cubriko
انتظار خلاقیت خاصی را نداشته باشید؛ Cubriko یکی دیگر از همان بازی‌های رکوردی کچاپ با گیم‌پلی مشابه است

در بخشی از تجربه گیم‌پلی بازی، جایگاه‌های پرشی وجود دارد که بیش‌تر حکم پرت کردن حواس بازیکنان را بر عهده دارد و به خوبی می‌تواند در کنار تیرک‌های بلند مسیر، چالش سختی برای بازیکنان محسوب شود. این تیرک‌ها در رنگ‌های مختلف وجود دارند و در تمام مسیر مکعبی و سه بعدی بازی نیز دیده می‌شوند. تاثیر محیط سه‌بعدی بازی، بیشتر از هر بازی دیگری در این اثر مشهود است و همواره باید دید سه‌بعدی خود را نسبت به مسیر بازی داشته باشید. این دید به شما کمک می‌کند که آینده مسیر را نیز پیش‌بینی کنید و مشکلی از بابت غافل‌گیر شدن نداشته باشید. گاهی اوقات فاصله بین تیرک‌ها بسیار کم می‌شود و باید با مهارت کافی بتوانید خود را از بین انبوهی از تیرک‌ها عبور دهید. البته قبل از آن، می‌توانید مسیرهایی را انتخاب کنید که دچار چنین منجلاب‌هایی نشوید و مسیر صاف‌تری را داشته باشید.

بازی Cubriko اثر فوق‌العاده جذابی است که بیش‌تر برای بازیکنانی مناسب است که تاکنون بازی‌های کمی را از کچاپ تجربه کرده‌اند. بازی ریتم مشخص و نام آشنایی از بازی‌های رکوردی کچاپ را دارا است و تنها با اضافه کردن ماموریت‌ها و بخش‌های ویژه، سعی داشته است که تجربه‌ای متنوع‌تر را به بازیکنان خود ارائه کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Cubriko


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده