// یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Fit

بازی موبایل Fit اثری است که حوصله و تمرکز بازیکنان را به چالش می‌کشد و شما را به رکورد زدن دعوت می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Fit اثر جدید استودیو کچاپ، در ارائه یک تجربه جذاب دیگر موفق ظاهر شده است و با داشتن المان‌های پازل، می‌تواند بازیکنان را سرگرم کند. این اثر گیم‌پلی ساده‌ای دارد و بیش‌تر باید تمرکز بالایی در شناسایی لبه‌ها داشته باشید و به موقع روی صفحه نمایش ضربه بزنید تا قالب‌ها در جای خودشان قرار بگیرند. تنها چالش بازیکنان در این بازی اندروید و آیفون، انتخاب زمان درست برای ضربه زدن روی صفحه نمایش است و از این نظر می‌تواند راحت و در جاهایی کسل کننده باشد.

این بازی کچاپ، گیم‌پلی ساده و مشخصی دارد و آن هم ضربه زدن روی صفحه نمایش به منظور قرار دادن اشکال مختلف در قالب مخصوص به خودشان است. این روند به صورت رکوردی پیش می‌رود و می‌توانید امتیاز بالایی را برای خود ثبت کنید. اشکالی که برای بازی استفاده شده است، تنوع خاص و جالبی دارد و باید هم سرعت عمل لازم را داشته باشید تا در کمترین زمان ممکن شکل‌ها را فیت کنید و هم تمرکز خوبی روی لبه‌ها داشته باشید تا اشتباهی رخ ندهد. این روند در مراحل بعدی بازی با چالش‌های بیش‌تری روبرو می‌شود و شناسایی زمان درست، قدری با چالش‌های بیش‌تری همراه خواهد بود. اما در حالت کلی بازی برای کسانی مناسب است که تمرکز حواس خوبی دارند و شاید برای بقیه افراد پس از مدتی خسته کننده شود.هر بار که شکل‌ها را فیت می‌کنید، شخصیت‌های جدیدی را به آرشیو خود اضافه می‌کنید و می‌توانید از XP‌های بیش‌تری استفاده کنید. این XP‌ها در باز کردن دنیاهای جدید بازی کاربرد دارند و بنابراین می‌توانند تنوع خوبی محسوب شوند.

Fit
Fit
Fit

گرافیک بازی در سطح خوبی دارد و موسیقی نیز به خوبی با گیم‌پلی بازی همراهی می‌کند. جهان بازی واقعا زیبا طراحی شده است و کچاپ به خوبی هنر خود را در طراحی شخصیت‌های بازی نشان داده است. شکل‌ها طراحی خوبی دارند و می‌توانند زیبایی بصری خود را علاوه بر چالش‌های مخصوص خودش داشته باشد. طراحی کلی بازی و چشم اندازی که از دور شاهد آن هستیم، واقعا عالی جلوه می‌کند و می‌توانیم از آن لذت ببریم. این چشم انداز زیبا با طراحی هنری بخش‌های مختلف بازی همراه شده است. اشکال رفته رفته بزرگ‌تر می‌شوند و شما شخصیت‌های بیش‌تری را می‌توانید جمع آوری کنید. هر کدام از این شخصیت‌ها حکم امتیازات بازی را دارند و می‌توانید با دوستان خود آنها را به اشتراک بگذارید.

بازی Fit در تلاش است که با ارائه اشکال متنوع، قدری هنری ظاهر شود و این حس را به بازیکنان هم انتقال دهد

استفاده از ترکیب‌های رنگی مختلف در بازی، سبب شده است که بازیکن بهتر بتواند حواس خود را روی اشکال مرتبط جمع کند و با تمرین بسیار، مهارت خود را بالا ببرد. چنین روندی سبب می‌شود که رکوردها جا به جا شده و امکان اشتراک گذاری و رقابت با دوستان فراهم شود. شما با امتیازات خود می‌توانید دنیاهای جدیدی را خریداری کنید و در ترکیب‌های مختلف، همان چالش‌ها را تجربه کنید. این دنیاها معمولا در رنگ بندی شکل‌ها و تصویر زمینه فرق دارند و تفاوت چندانی در آن دیده نمی‌شود.

Fit
Fit
Fit

هم شکل‌ها و هم قالب به طور هم‌زمان و در خلاف جهت هم می‌چرخند و باید از این نظر تمرکز بالایی داشته باشید تا اشتباه نکنید. تا سه‌بار می‌توانید دوباره امتحان کنید و با گذشتن از این محدودیت، ‌می‌بازید و رکورد شما تا آن لحظه حساب خواهد شد. جدا از بخش رکوردی بازی، یک بخش چالشی نیز وجود دارد که به طور ساده باید تعدادی شکل را در جای خود قرار دهید و امتیاز آن مرحله را از آن خود کنید. هر چه قدر که شکل بزرگ‌تر می‌شوند، تشخیص لبه آنها سخت‌تر می‌شود و البته شاهد افزایش سرعت حرکت‌شان هم هستیم. بنابراین لزوم تمرکز اهمیت بالایی دارد و اگر مهارت بالایی داشته باشید، می‌توانید در سریع ترین زمان ممکن و در همان بار اول، شکل‌ها را در قالب فیت کنید؛ اما این روند می‌تواند ریسک کاری شما را بالا ببرد و بهتر است با تمرکز بیش‌تری روی دفعات بعدی کار کنید.

بازی از همان فرمول همیشگی بازی‌های کچاپ پیروی کرده است

بازی Fit اثری است که استودیو کچاپ برای طرفداران خاص ارائه کرده و شاید مخاطبان زیادی باشند که پس از مدتی از انجام دادن آن خسته شوند. اما در حالت کلی بازی از همان فرمول اصلی این استودیو پیروی کرده است و همان گیم‌پلی ساده با قابلیت تکرار بسیار را در خودش دارد. اگر از طرفداران تمرکز حواس و سرعت هستید، بازی به شدت می‌تواند شما را سرگرم کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Fit


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده