// شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Rush

بازی موبایل Rush اثری بسیار باکیفیت از استودیو کچاپ است که لحظه به لحظه هیجان انگیز است و گرافیک چشم‌نوازی دارد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Rush اثر فوق العاده جذابی از استودیو نام آشنای کچاپ است که این بار هم در سبک آرکید رکوردزنی ارائه شده است. بازی دارای گرافیک بسیار چشم‌نوازی است و تنها سرعت می‌تواند تعریف‌کننده کلیت این بازی باشد. این بازی اندروید و آیفون از مسیر دوطرفه‌ای ساخته شده است که باید با سرعت تمام در آن حرکت کنید و سعی کنید که به موانع برخورد نکنید.

گیم پلی بازی Rush روند ساده‌ای مشابه بازی‌های این استودیو دارد و شما تنها وظیفه ضربه زدن به صفحه نمایش را دارید. توپی در مسیر دوطرفه‌ای در حال حرکت خواهد بود و موانع در دو طرف این مسیر دیده می‌شوند. شما باید هر بار مسیر این توپ را بین طرفین جاده جابه‌جا کنید و سعی کنید که بیش‌ترین مسافتی را که می‌توانید طی کنید. این مسیر آنقدر پر پیچ و خم و سخت طراحی شده که به هیچ عنوان نباید تصویر بکنید که کار ساده‌ای پیش رو دارید. در واقع همین پیچ و تاپ‌های سریع و بسیار متنوع در مسیر است که چالش واقعی را برای بازیکن ایجاد می‌کند و باید بالاترین تمرکز و سرعت انگشتان را در خودش داشته باشد. بازیکن می‌تواند برای تمرکز بیش‌تر با دو دست بازی کند و با ضربه زدن روی طرفین صفحه نمایش توپ را جابه‌جا کند، اما با یک دست هم می‌توان به بازی پرداخت.

Rush
Rush
Rush

گرافیک این بازی کچاپ واقعا چشم‌نواز و در فانتزی‌ترین حالت خودش ارائه شده است. این طراحی بصری بسیار زیبا و رنگارنگ جلوه می‌کند و بازیکن به هیچ عنوان از بازی دل‌زده نمی‌شود. موسیقی مدرن و جالب توجهی نیز برای بازی در نظر گرفته شده است که از هر نظر با گیم‌پلی بازی همراهی می‌کند و بازیکن حس و حال جالبی پیدا می‌کند. اما بهترین ویژگی‌ای که گرافیک بازی دارد، مربوط به محیط سه بعدی و طراحی جالب آن است که بیش‌ترین تاثیر را در گیم‌پلی آن دارد. مسیر سه بعدی بازی مرتبا تغییر پیدا می‌کند و بازیکن باید تمام حواسش به مسافت‌های طولانی باشد و قبل از رسیدن به پیچ و تاب‌های مسیر، آن‌ها را به‌یاد داشته باشد تا بتواند تغییر مسیر سریعی انجام دهد. این موضوع باید یکی از مهارت‌های اصلی بازیکنان باشد و آشنایی به مسیر می‌تواند رکوردهای بهتری را برای آن‌ها به ارمغان داشته باشد. بنابراین توجه به این نکته ضروری می‌تواند نشان از طراحی گرافیکی جالب توجه بازی باشد که حتی یک مسیر ساده دو طرفه نیز تا چه حدی می‌تواند چالش برانگیز باشد.

گرافیک چشم نواز و فوق العاده مدرن بازی، از بهترین نکات تجربه این اثر است

موانع بازی پرچم‌های بازی هستند که در چند سانتی‌متری هم قرار داده شده‌اند و با توجه به سرعت بالای حرکت توپ، بسیار چالش برانگیز هستند. اما همان‌طور که گفته شد، چالش اصلی این موانع نیستند و مسیر سه بعدی و متغیر بازی، بیش‌ترین تاثیر را در سوختن بازیکنان دارد. کلیت بازی روی سرعت بالا بنا نهاده شده است و از همان ابتدا بازیکن باید حواسش به بازی باشد و حتی یک لحظه هم فکرش به جای دیگری نرود. تجربه بازی را می‌توان بسیار به اسکی در مسابقات المپیک شبیه دانست که ورزشکاران باید از پرچم‌ها بدون کوچک‌ترین اشتباه و تعللی عبور کنند و حواس‌شان در عین حال که به عبور از پرچم‌ها هست، مسیر کلی را نیز در ذهنشان داشته باشند. اگر این روند برای بازیکنان تداعی شود، مهارت بهتری روی شبیه سازی مسیر در ذهن خواهند داشت و سرعت عمل حرکت‌ها بسیار بهتر صورت می‌گیرد.

بازی در بخش‌های فرعی چنان عالی ظاهر شده است که سوای بخش رکوردزنی می‌توانید در ۱۰۰ چالش هیجان‌انگیز نیز شرکت داشته باشید و XP‌های زیادی را کسب کنید. این پاداش‌ها برای خرید مسیرهای مسابقه و توپ‌ها کاربرد دارد و حکم تنوع جالبی را می‌تواند برای بازیکنان داشته باشد. توپ‌ها و مسیرها طوری هستند که بی تاثیر با رکوردهای بازیکنان نیستند و هر بازیکن می‌تواند بنا به ارتباطی که با آن‌ها دارد، عملکرد بهتری را در مسیر مسابقه داشته باشد. پس بنابراین می‌توانید خطوط مسیرهایی را انتخاب کنید که با آن‌ها راحت‌تر هستید و آرامش بیش‌تری را می‌توانند به ذهنتان بدهند. هر قدر که بتوانید سطح خود را بالاتر ببرید، مسیرها متنوع‌تر می‌شود و جوایز بیش‌تری از آن شما خواهد شد.

Rush
Rush
Rush

در پایان باید بگوییم که هرچه سریع‌تر و سریع‌تر باشید، می‌توانید رکوردهای بهتری را برای خود ثبت کنید و دوام بالایی روی مسیر داشته باشید. گیم‌پلی بازی ساده است و این امکان را برای بازی ایجاد کرده است که اعتیادآور باشد. در واقع هدف سازندگان از بازی پیچیدگی در گیم‌پلی نبوده است و صرفا به چالش کشیدن تمرکز و سرعت عمل بازیکن با گیم‌پلی‌ای بوده است که همگان توان انجام آن را داشته باشند. این هنر کچاپ است و باید بگویم اثری را در برابر خود مشاهده می‌کنید که از این نظر در درجه بسیار باکیفیتی قرار دارد و می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم کند.

بازی Rush در مورد سرعت و سرعت است و شدیدا آدرنالین خون شما را بالا می‌برد؛ خب این هنر کچاپ است!

بازی Rush اثری از استودیو Ketchapp است که درجه کیفی بسیار بالایی دارد و دوباره با ارائه گیم‌پلی آسان، چالش فوق‌العاده سخت و جذابی را به بازیکنان ارائه داده است. شروع کنید و سرعت خود را به رخ همگان بکشید و در نهایت رکوردهای خود را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. جذابیت گرافیکی بازی و مسیر سه‌بعدی، همگی از نکاتی هستند که ارزش تکرار بازی را بدون خسته‌کننده بودن ایجاد کرده‌اند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Rush


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده