// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Shades of Violet

بازی موبایل Shades of Violet اثری اپیزودی است که دنیایی سینمایی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

بازی‌های اپیزودیک و سریالی، جزو آن دسته از بازی‌هایی هستند که مخاطبان خاص خودشان را دارند. از طرفی سازنده‌ها در ساخت بازی‌های این‌چنینی باید دقت بالایی داشته باشند. در این دسته از بازی‌ها گیم پلی معمولا نقش کمتری دارد و روایت داستانی و شخصیت پردازی، مهم‌ترین فاکتور به حساب می‌آید و از این‌رو اگر سازنده نتواند شخصیت‌های جذابی خلق کند، مخاطب نمی‌تواند از اثر ساخته‌شده لذت ببرد. در این میان چند سالی است که شاهد نفوذ این سبک از بازی‌ها در پلتفرم موبایل نیز هستیم و استودیوهای معروف و صاحب سبک نظیر تل‌تیل گیمز (Telltale Games)، بازی‌های خود را روی موبایل نیز عرضه می‌کنند که از قضا طرفداران زیادی هم دارند. مدتی است که بازی موبایل Shades of Violet روانه بازار شده است؛ اثری اپیزودی که پنج قسمت دارد و تا به امروز دو اپیزود از آن منتشر شده است. یکی از مواردی که باعث شده بازی اندروید Shades of Violet موضوع بحث این روزهای کاربران موبایل باشد، استفاده از یک فرمول جدید است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

معرفی بازی موبایل Shades of Violet

Shades of Violet اثری کارآگاهی به حساب می‌آید

داستان بازی در سال ۲۰۵۰ و جایی که کره زمین در حال نابودی است روایت می‌شود. زمین دیگر آن شادابی قدیم خود را ندارد و رفته رفته در حال گرم شدن است و عده‌ی زیادی بر اثر این گرما از بین رفته‌اند. حال یک سوال پیش می‌آید و آن هم این است که دلیل این اتفاقات چیست؟ Shades of Violet قرار است داستانی را روایت کند که در جریان آن شما در نقش یک مامور ویژه می‌بایست وارد گروه‌های خلافکارانه مختلف شوید و راز گرم شدن زمین را بفهمید. شخصیت اصلی داستان رفته رفته متوجه می‌شود که در ماجرایی بزرگ‌تر وارد شده است و حال باید تمام تلاش خود را بکند تا از این مهلکه جان سالم به در ببرد. در قسمت اول بازی Shades of Violet شاهد معرفی شخصیت اصلی و داستان کلی بازی هستیم و یک پیش درآمد به‌ حساب می‌آید. با این حال قسمت دوم بلافاصله پس از ماجراهای اپیزود اول روایت می‌شود؛ جایی که کولینیوس، شخصیت اصلی داستان، پس از یک حادثه خود را در خانه النا پیدا می‌کند. حال کولینیوس و النا قصد دارند به کمک یکدیگر و پیدا کردن یک چیپ، زمین را نجات دهند. در این میان افراد سودجویی نیز وجود دارند که سد راه این دو شخص می‌شوند. حال یک سوال اساسی پیش می‌آید؛ آیا النا واقعا شخصیت خوبی است؟ بازی با همین سوال در ذهن مخاطب آغاز می‌شود و روند آن پیش می‌رود و استودیو ExtendedVR با یک جمع‌بندی مناسب، مخاطب را منتظر اپیزود سوم می‌گذارد.

معرفی بازی موبایل Shades of Violet

نکته‌ای که داستان این بازی را خاص کرده است، استفاده از شیوه جدیدی در داستان سرایی است که استودیو ExendedVR توانسته آن را تا حدی خوب از آب درآورد. در بازی‌های اپیزودی معمولا شاهد شخصیت‌ها و دنیایی هستیم که به واسطه نرم‌افزارهای گرافیکی از پیش طراحی شده‌اند، اما در Shades of Violet قضیه متفاوت است و از اشخاص و محیط‌های واقعی استفاده شده است. به عبارتی فکر کنید یک سریال تلویزیونی را خودتان در حال تجربه کردن هستید و داستانش را پیش می‌برید. همین مورد سبب شده تا شاهد یک نوآوری در این سبک از بازی‌ها باشیم که در بخش داستانی به خوبی خودش را نشان داده است و می‌توان با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کرد. تنها ایرادی که تا به اینجای کار به بازی اندروید Silent Violet وارد است، محتوای کمی است که در دسترس کاربر قرار می‌دهد.

قسمت اول این بازی رایگان است اما برای تجربه قسمت دوم باید نزدیک به دو دلار هزینه کنید و از نظر زمان، Shades of Violet نهایتا بتواند ۲۰ دقیقه شما را سرگرم کند. در انتها اگر به دنبال بازی‌ای هستید که بتواند تجربه متفاوت و کوتاهی را در دسترس‌تان قرار بدهد، بازی اندروید Shades of Violet می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

 

دانلود بازی اندروید Shades of Violet


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده