// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Stairs

بازی موبایل Stairs با پیروی کردن از روند نام آشنای بازی‌های کچاپ، موفق می‌شود که اعتیادآور ظاهر شود و حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Stairs اثری از استودیو کچاپ است و مشابه روند نام آشنای بازی‌های این شرکت عمل می‌کند. وظیفه شما در این بازی، بالا رفتن از پله‌ها و ثبت رکورد است. در بین راه پنل‌های متحرک و تیغه‌های مشکی رنگ در برابر شما قرار دارند و می‌توانند چالش‌های زیادی را برای بازیکن در این بازی اندروید و آیفون ایجاد کنند.

گیم‌پلی این بازی آیفون بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. چنین روندی را در مورد اکثر بازی‌های کچاپ شاهد هستیم و این شرکت با هنرنمایی تمام سعی داشته است که به جای طراحی یک گیم‌پلی پیچیده، لذت تکرار بازی‌های خودش را بالاتر ببرد و به نوعی دوز اعتیادآور بودن آن‌ها را بسیار بیش‌تر مورد توجه قرار دهد. این بازی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با گیم‌پلی روان و جالبی روبرو هستیم. شما از پله‌ها به سمت بالا حرکت کنید و طوری کنترل توپ بازی را داشته باشد که به تیغه‌های مشکلی رنگ برخورد نکند. روند حرکتی این توپ در اختیار بازیکن نیست و تنها حرکت آن به سمت چپ و راست توسط بازیکن انجام می‌شود. با هر پله‌ای که به سمت بالا حرکت می‌کنید، یک امتیاز به شما اختصاص داده می‌شود و باید تمام تلاش خود را در تمام دورهای بازی انجام دهید تا بهترین رکورد را ثبت کنید؛ بله قضیه به همین سادگی است و شاکله اصلی بازی را رکوردزنی و رقابت با دوستان تشکیل می‌دهد.

Stairs
Stairs
Stairs

گرافیک این بازی استودیو Ketchapp خیلی ساده طراحی شده است و سازندگان سعی کرده‌اند که تاثیری روی روان بودن گیم‌پلی بازی نداشته باشد؛ فرمول اصلی بازی‌های کچاپ در این بازی هم رعایت شده است. اما در حالت کلی می‌توان گرافیک و جلوه‌های ویژه بازی را قابل قبول توصیف کرد. در حین تجربه بازی می‌توانید روبی‌های سر راه را جمع کنید و توسط آن توپ‌های زیبا و متنوعی را خریداری کنید. این توپ‌ها تنها در ظاهر با یکدیگر فرق دارند و می‌توانند جذابیت بازی را دوچندان کنند. سه آیتم ویژه اردک، قورباغه و توپ فضایی نیز در انتهای این توپ‌ها قرار دارند که با انجام دادن چالش‌های خاصی، می‌توانید به آن‌ها هم دسترسی داشته باشید.

مراحل فرعی بازی، به خوبی توانسته‌اند چالش‌های سختی را به این اثر اضافه کند

نکته مهمی که در مورد بخش امتیازات بازی باید گفت، مربوط به دایره‌های کوچک روی هر پنل هستند که حکم بوستر امتیازی را دارند. نحوه استفاده از آن‌ها بدین شکل است که اگر به صورت مداوم توپ را روی آن‌ها پایین بیاورید، می‌توانید امتیازات بیش‌تری کسب کنید. این امتیاز بیش‌تر تا سقف ۵ تعیین شده است و حتی می‌توانید با حرکت متداوم روی دایره‌های کوچک از هر پله ۵ امتیاز کسب کنید و رکوردهای خود را با سرعت بیش‌تری افزایش دهید. رفته رفته سرعت حرکت بازی بیش‌تر می‌شود و در نتیجه، تمرکز و سرعت عمل بیش‌تری را از بازیکن انتظار دارد. بالاخره رکوردهای پایین‌تر محلی برای دست گرمی‌ قرار داده شده است و این امتیازات بالاتر هستند که می‌توانند چالش‌های سریع‌تری را برای بازیکنان داشته باشند.

Stairs
Stairs
Stairs

هرچه به سمت پله‌های بالا حرکت می‌کنید، تیغه‌ها نیز بیشتر نمایان شده و جای خالی کمتری را روی پنل‌ها به شما اختصاص می‌دهند. اما در کنار این مرحله عادی رکوردی، یک‌سری مراحل ویژه هم وجود دارند که بیش‌تر برای جمع آوری روبی‌ها قرار داده شده‌اند و چالش‌های بسیار هیجان انگیزی محسوب می‌شوند. این بخش‌ها تنوع جالبی دارند و بازیکن می‌تواند سخت‌ترین چالش‌ها را در آن تجربه کند. به طور مثال در بخشی از این مراحل ویژه شما باید کنترل برعکس را تجربه کنید و از چند جنبه تمرکز خود را بالا ببرید. در مراحلی از بازی نیز باید صفحه نمایش خود را برعکس کنید و این‌بار از زاویه دید جدیدی، مراحل را به پایین رسانید. همه این مراحل که گفته شد، رکوردی نیستند و یک نقطه پایان خاصی دارند که با رسیدن به آن‌ها، روبی‌های هر مرحله را کسب می‌کنید.

مطابق انتظار بازی‌های کچاپ، Stairs هم تماما روی رکوردزنی استوار است

بازی Stairs اثر ناب دیگری از استودیو Ketchapp است که همان فرمان همیشگی این استودیو را در طراحی بازی‌ها ادامه می‌دهد. تمرکز و سرعت بالا، حرف اول را برای موفقیت در بازی می‌زنند و بازیکن لحظه به لحظه باید هم حواسش به انگشتانش باشد و تمرکز خود را روی کسب رکورد بهتر جمع کند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Stairs


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده