// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Weapon Go

بازی موبایل Weapon Go برای کسانی که به دنبال یک سرگرمی ساده، سریع و البته تاحدودی اعتیادآور هستند، پیشنهاد جذابی به نظر می‌رسد.

بازی کردن روی گوشی‌های هوشمند این روزها به قدری رایج شده است که کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که حداقل یکی دو بازی روی تلفن همراهش نصب نباشد. بدون توجه به اینکه اصلا گیمر باشید یا نه، تجربه بازی روی تلفن همراه یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین راه‌ها برای سرگرم شدن محسوب می‌شود که خیلی راحت می‌تواند وقت‌های اضافی شما را پر کند. با این حال، رفتن به سمت بازی‌های بزرگ و گسترده از جمله سبک‌های نقش‌آفرینی یا شوتر در گوشی‌های موبایل، معمولا چیزی است که گیمرها به دنبالش هستند و افراد عادی نه حوصله درگیر شدن با مکانیزم‌های پیچیده را دارند و نه اصلا زمان لازم برای لذت بردن از چنین آثاری را به‌دست می‌آورند. پس شاید بهترین پیشنهاد برای آن‌هایی که دوست دارند در عرض چند ثانیه وارد بازی شوند، یک بازی سریع و ساده را تجربه کنند و هر جایی که خواستند، بدون توجه به مشکلاتی مثل سیو کردن و این مدل دردسرها از بازی خارج شوند، رفتن به سمت آثاری با گیم‌پلی روان و حالت‌های رکوردزنی باشد؛ آثاری مثل بازی اندروید و آیفون Weapon Go که در ادامه بیشتر از المان‌های جذاب و ساده آن صحبت خواهیم کرد.

Weapon Go
Weapon Go
Weapon Go
بازی Weapon Go گیم‌پلی بسیار سریعی دارد که برای موفقیت در مراحل باید علاوه بر چشمانی تیزبین، سرعت‌عمل قابل‌قبولی هم داشته باشید

بازی موبایل Weapon Go یک گیم‌پلی کاملا ساده را با حداقل المان‌های کنترلی به شما پیشنهاد می‌دهد که در هنگام تجربه‌اش بیش از یک انگشت دست‌تان مشغول نخواهد شد، اما در عوض چیزی که سازنده از شما می‌خواهد، داشتن چشمانی تیزبین و همچنین سرعت عملی بسیار بالا است تا بتوانید مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. یک ویژگی مهم که در بازی Weapon Go به چشم می‌خورد، این است که روند برد یا باخت در بازی خیلی سریع اتفاق می‌افتد. یعنی شما یا در عرض چند ثانیه استیج‌های بازی را پشت سر می‌گذارید و در نهایت به باس‌فایت بخش مربوطه می‌رسید، یا اینکه با توجه به زمانی که برای به پایان رساندن هر بخش مشخص شده است، خیلی راحت تشخیص می‌دهید که امکان عبور از مرحله را نخواهید داشت و دوباره کار را از اول شروع می‌کنید. گیم‌پلی بازی به این صورت است که شما باید با استفاده از تیغ‌ها، چاقو‌ها و سلاح‌های انفجاری که از تخته تحت هدایت‌تان شلیک می‌شود، جعبه‌های موجود در صفحه را از بین ببرید، اما چیزی که اهمیت دارد محدود بودن تعداد این سلاح‌ها است. در واقع همه سلاح‌های شما در همان آغاز مرحله به بیرون شلیک می‌شوند و تنها وظیفه شما این است که به هنگام برگشت این سلاح‌ها به سمت پایین، محل تخته را تغییر دهید و دوباره این تیغ‌های بُرنده را به سوی جعبه‌ها پرتاب کنید. طبیعی است که هر قدر تعداد تیغ‌های بیشتری در جریان بازی باقی بماند، روند از بین رفتن جعبه‌ها هم سریع‌تر خواهد بود.

هر کدام از سلاح‌های بازی عملکرد متفاوتی دارند

چالش بزرگی که در بازی آیفون و اندروید Weapon Go موفقیت شما را تهدید می‌کند، زمان مشخص‌شده از سوی سازندگان برای اتمام هر بخش است. در واقع چک‌پوینت‌های بازی هر ۱۰ مرحله یک‌بار ظاهر می‌شوند و در پایان استیج دهم از هر بخش نیز شما باید مجسمه‌ای بزرگ و مستحکم را از بین ببرید که در حقیقت باس‌فایت همان مرحله محسوب می‌شود و اگر موفق به شکست آن شوید، بازی سیو می‌شود و پیمودن مراحل بالاتر ممکن خواهد بود. چیزی که به خوبی به گیم‌پلی بازی تنوع داده است، عملکرد متفاوت سلاح‌های بازی است. برخی سلاح‌ها سرعت رفت و برگشت بالایی دارند، اما در عوض چندان قدرتمند نیستند، اما در مقابل سلاح‌هایی انفجاری هم وجود دارند که خیلی سریع کار جعبه‌ها را می‌سازند. اینکه از چه سلاح‌هایی استفاده کنید و تعداد کدام‌یک را افزایش دهید، از جمله چالش‌هایی است که حین خرید اسلحه باید حواستان به آن باشد. با این حال، برای باز کردن تیغ‌های جدیدتر چاره‌ای جز پیشروی در بازی ندارید و این باعث می‌شود که معمولا در ابتدای کار انتخاب گسترده‌ای در این باره نداشته باشید.

Weapon Go
Weapon Go
Weapon Go

از لحاظ گرافیک و موسیقی نیز بازی موبایل Weapon Go عملکرد خوبی دارد و مانوس شدن با فضای سریع و خوش رنگ و لعاب آن به راحتی ممکن می‌شود. از طرفی خبری از مشکلات فنی مثل باگ، افت فریم یا داغ شدن گوشی هم نیست و تجربه بازی به بهترین شکل ممکن برای بازیکن میسر می‌شود. برای دانلود این بازی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی Weapon Go


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده