// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Smashy Road: Wanted

Smashy Road: Wanted یک بازی رانندگی بی‌ انتها با گرافیک پیکسلی بسیار زیبا و انواع و اقسام وسیله‌های نقلیه مختلف است که از سری بازی‌های GTA الهام‌ گرفته است. با معرفی این بازی در زومجی همراه باشید.

امروزه بازی‌های داستان محور یا بازی‌هایی با پایان‌ بندی‌های مختلف در پلتفرم موبایل دیگر آن فروغ خود را ندارند و جای خود را به بازی‌های رانر بی‌انتها که در آنها ثبت رکورد بالاتر هدف اصلی بازی است داده‌اند. بازی‌های بی‌انتها مانند Temple Run یا Crossy Road در بین بازی های اندروید بسیار پرطرفدار هستند و در لیست‌های پر دانلودترین بازی‌ها حضور پررنگ‌تری نسبت به سایر بازی‌ها دارند. بازی Smashy Road: Wanted هم یک بازی بی‌انتها است که با الهام گرفتن از دو بازی Crossy Road و سری پرطرفدار GTA توانسته لحظات هیجان انگیزی را برای بازیکنان در سیستم‌عامل‌های اندروید، iOS و ویندوز موبایل رقم بزند. این بازی در اپ‌استور و پلی‌استور با داشتن میانگین امتیاز ۴.۲ ستاره از ۵ خود را در قامت یک بازی‌ خوب و باکیفیت نشان داده که ارزش امتحان کردن دارد.Smashy Road: Wanted

گرافیک رنگارنگ و گیم‌پلی هیجان انگیز در کنار تنوع محیط‌ها و وسیله‌های مختلف، از عوامل موفقیت بازی هستند

همان طور که اشاره شد، Smashy Road: Wanted یک بازی رانندگی بی‌‌انتها است و در آن بازیکن به کنترل یک وسیله نقلیه و فرار از دست پلیس مشغول است که البته این کار به همین سادگی نیست. در شروع بازی شما یک راننده قانون مدار با سرعت مجاز هستید که با لمس صفحه پای خود را روی گاز فشار می‌دهد و با تمام سرعت حرکت می‌کند. افزایش سرعت و گاز دادن در بازی به صورت خودکار انجام می‌شود و بازیکنان در بازی فقط مسئول تعیین مسیر و کنترل فرمان هستند. با لمس هر سمت از صفحه نمایش گوشی وسیله به همان سمت تغییر مسیر می‌دهد و تنها کنترل دیگر بازی لمس هم‌زمان دو سمت صفحه برای حالت دنده عقب و گریز از دست پلیس است. سرعت وسیله نقلیه با توجه به مسیر حرکت آن متفاوت است. برای مثال در بخش‌های صحرایی سرعت وسیله بسیار کمتر از حالتی است که در آسفالت صاف در حال حرکت است. هم محیط‌های درون بازی هم وسیله نقلیه‌ها و هم پلیس‌ها از تنوع بسیاری برخوردارند و با بالاتر رفتن زمان بازی بازیکن ستاره‌های بیشتری دریافت می‌کند. البته این ستاره‌ها اصلا خوشحال کننده و برای جایزه نیستند و تنها نشان‌گر این هستند که پلیس‌های بیشتر در پی شما می‌آیند و هر لحظه امکان برخورد با تانک‌ها و ماشین‌های سنگین پلیس بیشتر می‌شود. محیط‌های بازی از تنوع چشم نوازی برخوردار هستند و اصلا با بالا رفتن رکورد ثبت شده تکراری نمی‌شوند. تعداد وسیله‌های قابل بازی در Smashy Road: Wanted به ۹۰ دستگاه در ۴ گروه مختلق می‌رسد که هرکدام رفتار خاص خود را دارند و دارای سرعت یا ماندگاری متفاوتی هستند. بازی کردن با هر وسیله لذت خاص خود را دارد و هیچ وسیله برتری خاصی به سایر وسیله‌ها ندارد.

Smashy Road: Wanted

به جز جمع آوری پول‌های که در مسیر فرار از دست پلیس‌ها قرار دارد و ثبت رکورد بالاتر، در بازی ماموریت جانبی خاصی وجود ندارد. با جمع آوری پول می‌توان در ازای هر ۱۰۰ دلار درون بازی یک وسیله را آزاد کرد و به ادامه‌ی بازی پرداخت. این موضوع در کنار تبلیغات بسیار زیاد بین هر نوبت بازی کمی به تجربه‌تان ضربه می‌زند و باعث کاهش ارزش تکرار در مدت‌های طولانی می‌شود.

همان طور که اشاره شد منبع الهام این بازی سری بازی GTA و بازی Crossy Road هستند که این امر در طراحی‌ها و گرافیک پیکسلی بازی بسیار مشهود است و از کسی پنهان نیست. گرافیک پیگسلی و طراحی‌ رنگارنگ محیط‌ها که کاملا بازیکن را به یاد بازی Crossy Road می‌اندازد و صفحه‌های Game Over بازی با سبک سری GTA که نوشته‌هایی با فونت معروف این سری مثل Busted یا Wasted برای بیشتر بازیکنان آشنا است. صداگذاری و موسیقی بازی هم به خوبی انجام شده و در خلال تعقیب و گریزها موسیقی پس زمینه پرانرژی، به هیجان آن می‌افزاید.

Smashy Road: Wanted

بازی Smashy Road: Wanted در استورهای مختلف از طریق لینک‌های زیر به طور رایگان قابل دانلود است اما مانند اکثر بازی‌های رایگان پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای بازی را فرا گرفته‌ است. به جز این مورد بازی در کل تجربه‌ی جدید و هیجان انگیزی است که محیط‌ها و وسیله‌های آن از تنوع خوبی برخوردارند و ارزش امتحان کردن را دارد.

دانلود بازی آیفون و اندروید و ویندوز موبایل Smashy Road: Wanted


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده