نویسنده: پیمان مرادی
// سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل God of Light

God of Light، یک بازی موبایل پازل جالب است که با گرافیک خیره‌کننده و پازل‌های درگیرکننده‌اش به راحتی شما را به خود مجذوب می‌کند. با معرفی این بازی همراه باشید.

ژانر پازل یکی محبوب‌ترین سبک‌های حال حاضر در میان بازی‌های موبایلی است. در واقع پلتفرم موبایل را می‌توان بهترین بستر برای تجربه‌ی بازی‌های پازل دانست. همه ما هر روز زمان مشخصی را صرف انجام سفرهای درون شهری برای رفتن به سر کار، دانشگاه یا مدرسه می‌کنیم، بازی‌های موبایلی بهترین گزینه برای پر کردن این اوقات هستند و در این میان بازی‌های پازلی که از مراحل کوتاه اما درگیرکننده تشکیل شده‌اند، انتخاب اکثرمان برای گذراندن این اوقات در مترو، اتوبوس یا تاکسی هستند. بازی اندروید و آیفون God of Light، یکی از بهترین بازی‌های پازل منتشر شده برای پلتفرم موبایل است که نه تنها در این اوقات سرگرم‌تان می‌کند، بلکه آن قدر شما را مجذوب خودش می‌کند که حتی در زمان‌هایی که گزینه‌های دیگری برای گذراندن اوقات فراغت‌تان دارید باز هم به سراغش می‌روید و ترجیح می‌دهید وقت خود را پای گوشی و تجربه‌ی این بازی بگذرانید.

god of light

شما به عنوان بازیکن در بازی کنترل یک توپ نورانی را بر عهده خواهید داشت که از خود یک پرتوی نورانی ساطع می‌کند. با کشیدن انگشت‌تان روی صفحه نمایش گوشی می‌توانید این توپ را به اندازه‌ی دلخواه دوران دهید و از این طریق، جهت پرتویی را که از آن منتشر می‌شود به دلخواه تغییر دهید. در هر مرحله باید این پرتو را به مکان مشخصی هدایت کنید. برای انجام این کار می‌توانید از آینه‌هایی که در هر مرحله در مکان‌های متفاوتی قرار دارند، استفاده کنید. پس از این که با دوران توپ، پرتوی نورانی را به سوی یکی از این آینه‌ها هدایت کردید، می‌توانید با لمس آن آینه پرتو را روی آن قفل کرده و این بار با کشیدن انگشت‌تان بر صفحه، آینه را دوران دهید و همینطور پله پله با کمک انعکاس نور در سایر آینه‌ها، پرتور را به مقصد برسانید و مرحله را تکمیل کنید. چند مرحله‌ی ابتدایی بازی کاملاً ساده طراحی شده‌اند تا بازیکن با جنس پازل‌های بازی آشنا شود اما رفته رفته با پیشرفت در بازی بر سختی مراحل نیز افزوده می‌شود؛ مثلاً در برخی از مراحل دروازه‌هایی وجود دارند که از عبور نور جلوگیری می‌کنند و برای باز کردن آن‌ها باید در ابتدا پرتوی نور را به سوی یک محل مشخص هدایت کنید تا آن دروازه باز شود و بدین ترتیب مسیر عبور نور تا نقطه‌ی پایان هموار شود.

رفته رفته با پیشرفت در بازی بر سختی مراحل افزوده می‌شود

در هر کدام از مرحل بازی، سه الماس وجود دارد که برای به‌دست آوردن امتیاز کامل هر مرحله، باید پرتوی نور را از هر سه‌ی آن‌ها عبور دهید. همچنین در برخی از مراحل بازی، در گوشه و کنار محیط تاریک بازی، پروانه‌هایی وجود دارند که با جمع آوری آن‌ها می‌توانید در ادامه و در مراحلی که به مشکل برخورده‌اید، از آن‌ها کمک گرفته و به وسیله‌ی آن‌ها، پاسخ مرحله‌ی مورد نظرتان برای لحظات کوتاهی مشاهده کنید. همچنین برای دریافت این پروانه‌ها می‌توانید از پرداخت درون برنامه‌ای نیز استفاده کنید.

god of light

بازی God of Light، در کنار پازل‌های جذابی که دارد از یک محیط بصری بسیار زیبا هم بهره می‌برد. در همان اولین مرحله از بازی، برق محیط گرافیکی آن، چشمان‌تان را خواهد گرفت. خیلی مرسوم نیست که در بازی‌های پازل کم حجم، چنین گرافیک زیبایی را شاهد باشیم. در کنار این محیط بصری، موسیقی گوش نواز آن را نیز به تمام ویژگی‌های مثبت بازی اضافه کنید تا به معنای واقعی کلمه با یک شاهکار طرف باشیم. جالب است بدانید که موسیقی‌ای که به عنوان تم اصلی بازی مورد استفاده گرفته است، توسط گروه Unkle ساخته شده و بدون اغراق یکی از گوش‌نواز ترین موسیقی‌های استفاده شده در بازی‌های موبایل است.

بازی پازل God of Light، یک بازی فکری اعتیادآور است که به کمک گیم پلی درگیرکننده‌ای که از آن بهره می‌برد، می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود سرگرم کند. اگر به دنبال یک بازی پازل می‌گردید تا به کمک آن ذهن خود را به چالش بکشید، God of Light گزینه‌ی مناسبی برای‌تان خواهد بود.

دانلود بازی اندروید و آیفون God of Light


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده