// یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Flower

بازی موبایل Flower تجربه‌ای باورنکردنی از احساس و عاطفه را برای بازیکنان تداعی می‌کند که هر گیمر و غیر گیمری باید آن را تجربه کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Flower تجربه‌ای باورنکردنی از احساس و عاطفه را برای بازیکنان رقم می‌زند. این تجربه به‌قدری غنی و جالب صورت گرفته است که هر قشری از بازیکنان را عاشق خودش می‌کند و یک گام رو به جلو و مهم در زمینه بازی‌های تعاملی و هنری محسوب می‌شود. پس هرگز نباید این بازی را از دست بدهید و هر طور که شده، تجربه آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

گیم پلی این بازی آیفون بدیت صورت است که باید با کنترل‌های حرکتی و چرخاندن گوشی به سمت‌های مختلف، به اطراف حرکت کنید و به گشت و گذار در محیط سرسبز بازی بپردازید. همان‌طور که مشخص است، بازی تعامل با محیط را به عنوان فاکتور اصلی دارد و شما در دنیای بازی، به تجربه مسائل زیادی خواهید پرداخت و می‌توانید یک سفر احساسی عمیق را در پس حرکت‌های خود تجربه کنید. این سفر به قدری هیجان‌انگیز است که در هر حالتی شما را مجذوب خود می‌کند و المان‌های هیجان‌انگیز زیادی برای سرگرم شدن دارد. تعادل و هماهنگی خاصی را در محیط بازی شاهد هستیم و این تعادل کمک می‌کند که تجربه محیط‌های مختلف، هیچ‌گاه خسته‌کننده نباشد. کنترل‌های بازی واقعا روان هستند و چنین امری یکی از ضروریات بازی است تا انتقال حس به درستی انجام شود و شاهد لگ و ناملایماتی در بازی نباشیم. خب در این زمینه بازی عالی عمل کرده است و یکی از خطراتی را که ممکن بود ضربه بزرگی به بازی بزند از بیخ گوش گذرانده است.

Flower

محیط گرافیکی این بازی تعاملی موبایل، یکی از فاکتورهای بزرگ تجربه این اثر است که بازهم سازندگان به‌خوبی آن را ساخته و پرداخته‌اند و یک تجربه ناب و لذت‌بخش را ارائه کرده‌اند. محیط‌ها چشم‌نواز هستند و به قدری روی جزئیات کار شده است که هر تغییری را می‌توان در حرکت زمین و علفزارها مشاهده کرد. وزش نسیم و پوشش گیاهی وسیع در بازی، حرکت در بین آنها را واقعا لذت‌بخش می‌کند و می‌تواند یک جنبه آرامش‌بخش و احساسی خاصی داشته باشد. محیط به صورت کاملا تعاملی طراحی شده است و بازیکن اجازه اعمال تغییر در آن را دارد. این تغییرات می‌توانند در تجربه کلی بازی صورت بگیرند یا بخشی از ماموریت شما برای رسیدن به امتیازات بالاتر باشند. هماهنگی خاصی را در بین اشیای حاضر در محیط شاهد هستیم و تاثیراتی که این عناصر روی هم می‌گذارند، قابل چشم‌پوشی نیست و بازیکن با توجه بیش‌تر به آنها، می‌تواند لذت بیش‌تری از بازی ببرد.

بازی اثر مهمی در توسعه بازی‌های تعاملی و هنری محسوب می‌شود و تجربه‌ای پر از احساس و روح در کالبد آن است

این بازی اثر بسیار مهمی‌ است که در صنعت بازی از آن یاد می‌شود و می‌توان گفت که توسعه بازی‌های تعاملی و هنری را دگرگون کرده است؛ اثری که هر بازیکنی می‌تواند آن را تجربه کند و نمی‌توان قشر خاصی برای آن تعیین کرد. علاوه بر این، بازی پای خود را فراتر می‌گذارد و حتی کسانی را که گیمر هم نیستند به تجربه این اثر و لذت بردن از آن دعوت می‌کند. بالاخره با گیم‌پلی‌ای روبه‌رو هستیم که هیچ‌گونه مهارت خاصی را نمی‌طلبد و صرفا یک گشت و گذار لذت‌بخش، می‌تواند هر قشری از مردم را به سمت خودش دعوت کند. چشم‌اندازهای بازی واقعا زیبا هستند و گاهی سرعت خود را کم می‌کنید تا حرکت روانی را از روی آنها داشته باشید و هرچه بیش‌تر از تعامل با محیط ذوق‌زده شوید. پر جنب و جوش بودن محیط، یکی از نکات بارزی است که باید به آن توجه داشته باشید. این جنب و جوش، در واقع همان حرکت‌های متوالی و مشخص پوشش گیاهی و دیگر عناصری است که دوربین بازی از روی آنها عبور می‌کند و این حرکت سریع را می‌توان به وضوح در محیط مشاهده کرد.

تجربه باورنکردنی بازی Flower، هر گیمر و غیر گیمری را به سمت خودش جذب می‌کند

سازندگان سعی کرده‌اند که محیط به مراتب واقعی‌تری را بسازند تا حس و حال بازی به خوبی منتقل و هدف اصلی بازی، محقق شود. موسیقی نقش بزرگی را در بازی ایفا می‌کند و همه بازی‌های هنری به نوعی به آن متکی هستند. این اثر نیز هم صدای محیط را به خوبی شبیه‌سازی کرده است و هم در زمینه ساخت آهنگ‌های منحصربه‌فرد و اختصاصی که روح و روان بازیکنان را نوازش کند، بسیار عالی عمل کرده است. پس می‌توان به بازی اعتماد کرد و آن را به عنوان یک میان وعده مقوی، به لیست بازی‌های آینده اضافه کرد. اینکه تا چه حدی می‌توان درک بهتری از این بازی داشت و با عناصر وجودی بازی ارتباط برقرار کرد، همه به خود بازیکن و احساس خودش بستگی دارد.

بازی Flower تجربه‌ای نو و باورنکردنی است که قشر بزرگی از گیمرها و غیرگیمرها را به سمت خودش جذب کرده است و با ارائه المان‌های ساده، سعی کرده است که همه توان تجربه این بازی را داشته باشند. کنترل روان به‌همراه طراحی بی‌نظیر محیط بازی، همان فاکتورهای مهم و ارزشمندی هستند که یک بازی برای موفق ظاهر شدن به آنها نیاز دارد و این اثر بالواقع نه‌تنها در این فاکتورها خوب است، بلکه پا را فراتر گذاشته است و یک اثر به‌یادماندنی را ارائه کرده است. این بازی را می‌توانید از اپ‌استور برای سیستم عامل iOS دریافت کنید.

دانلود بازی آیفون Flower


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده