// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Kingdom: New Lands

بازی موبایل Kingdom: New Lands یک اثر هنری جذاب با گرافیک ناب و جذاب است که تحسین بسیاری از منتقدین و بازیکنان را برانگیخته است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Kingdom New Lands اثر جذابی در سبک استراتژیک است که از روی سری بازی‌های Kingdom نسخه‌های کنسولی ساخته شده است و با داشتن المان‌های ناب و تکرار نشدنی، توانسته است تحسین بسیاری از منتقدین و البته بازیکنان را برانگیزد و یک تجربه ارزشمند و جالب توجه از جانب استودیو Raw Fury لقب بگیرد. بازی هم از جنبه گیم پلی و هم از جنبه گرافیکی در حد بسیار معرکه‌ای ارائه شده است و چه چیزی بهتر از این دو فاکتور، می‌تواند یک بازی اندروید را بی نقص جلوه دهد؟

گیم پلی این بازی آیفون به صورت هنری و فوق‌العاده جذابی طراحی شده است و سبک استراتژیک، به صورت نوینی در بازی پیاده‌سازی شده است. کل تجربه بازی، یک پادشاه را نشان می‌دهد که روی اسب خودش سوار است و با حرکت در محیط، ماموریت‌های خاصی را که باید انجام دهد پیگیری می‌کند. چنین روندی در بهترین شرایط خودش دنبال می‌شود و با توجه به داستان درگیر کننده، پیاده‌سازی چنین موردی بسیار عالی صورت گرفته است. ماجراجویی و اکتشاف، ماهیت اصلی این بازی را تشکیل می‌دهد و با توجه به داستان بازی، می‌توان تجربه‌ای بدون داشتن المان‌های خسته‌کننده را مشاهده کرد. اگر بخواهیم در عرض چند عبارت کوتاه، کلیت این بازی را تعریف کنیم، می‌توانیم به سادگی هنری و عمیق بودن بخش‌های متنوع آن اشاره کنیم که بازی را در سطح بسیار بالایی قرار می‌دهد و یک سر و گردن از دیگر بازی‌ها، بالاتر نگه می‌دارد. در حین این سفری که به صورت دوبعدی در محیط بازی تجربه می‌کنید، وظایف متنوعی به شما داده می‌شود که از حمله و دفاع در برابر افراد مزدور و منفعت‌طلب گرفته تا رقابت برای گسترش دادن این سرزمین را شامل می‌شود. چنین روندی یک تعادل اسرارآمیز در بازی برقرار می‌کند و باعث می‌شود که با تمام قدرت و تمرکز، به سمت هدفی که دارید پیش بروید.

Kingdom New Lands

سفری هیجان‌انگیز و بسیار درگیر کننده، باعث می‌شود که تجربه این بازی تا ثانیه آخرش بسیار ارزشمند و سرگرم‌کننده باشد

داستان بازی از آن‌جایی شروع می‌شود که یک پادشاه قصد دارد از طریق سفری که به سرزمین خود و دیگر ممالک دارد، تمامی‌ قدرت‌های لازم برای حکمرانی را کسب کند و تجربه لازم برای حکم صادر کردن را داشته باشد. چنین هدفی منجر به سفری هیجان‌انگیز می‌شود که چالش‌های زیادی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند. لزوم شجاع بودن در بازی، تنها یک حرف ساده نیست و بازیکن برای اینکه بر تاریکی‌ها غلبه کند و تلخ‌کامی‌ها را پشت سر بگذارد، باید چنین قابلیتی را داشته باشد و در برابر چالش‌های شخصیتی و محیطی، کم نیاورد. امکان ارتقا تمامی واحدها و نیروها و البته سلاح‌ها، در بازی وجود دارد و در حین اینکه به سمت جلو پیش می‌روید، می‌توانید از افراد زیادی برای کمک به حمله و دفاع، استفاده کنید و تجربه جالبی را داشته باشید.

گرافیک و موسیقی این بازی، به قدری عالی و هنری طراحی شده است که جوایز زیادی را در جشنواره‌های مستقل دریافت کرده است و مخصوصا به دلیل موسیقی متن فوق‌العاده جذاب، اسم این بازی بر سر زبان‌ها افتاده است. بالاخره پیاده‌سازی یک بازی کنسولی، روی پلتفرم موبایل، محدودیت‌های خاص خودش را دارد؛ اما سازندگان از پس این موضوع با سربلندی برآمده‌اند و یک تجربه لذت‌بخش دیگر از این بازی را ارائه کرده‌اند. طراحی شخصیت‌ها به‌خوبی صورت گرفته است و مخصوصا محیط بازی، همه آن‌چیزی را که باید داشته باشد دارد. از حالت شب و روز گرفته تا طراحی عناصر پویای محیط، می‌توانند حس خوبی به بازیکن منتقل کنند و یک تجربه بی‌نظیر و آرامش‌بخش را داشته باشند. 

کمتر بازی‌ای پیدا می‌شود که در گیم‌پلی و گرافیک، به یک اندازه معرکه و فک برانداز باشد

موانعی که در طول راه به آنها برخورد می‌کنید، از دو حالت خارج نیستند: یکی موجودات حریصی که قصد تصاحب تاج و تخت و سکه‌های شما را دارند و دیگری هم موانع محیطی که واقعا چالش‌های زیادی را به مثابه یک معمای هیجان‌انگیز، برای بازیکنان ایجاد می‌کنند. محیط پویا چنین قابلیتی را به سازندگان داده است تا چالش‌های خلاقانه‌ای را طراحی کنند و بدون نیاز به مسائل پیچیده، سفر را هرچه که می‌توانند، چالش برانگیز کنند. دارایی شما به دو چیز خلاصه می‌شود: اسب‌هایی که دراختیار دارید و از آن‌ها برای سفر استفاده می‌کنید و کیسه طلایی که مرتبا در مسیر خود برای جمع‌آوری طلا استفاده می‌کنید. این سکه‌ها می‌توانند در تسخیر سرزمین‌ها به شما کمک کنند و امکان پیش‌روی سریع‌تر را ممکن سازند. در حین اینکه به سمت جلو حرکت می‌کنید، باید مراقب باشید که هر لحظه ممکن است نیروهای حریص به سمت شما حمله‌ور شوند و قصد تصاحب تاج و تخت و سکه‌های شما را داشته باشند. چنین چیزی می‌تواند به سفر شما پایان دهد و شکست را برای‌تان به ارمغان داشته باشد. آخرین نکته در مورد شخصیت‌هایی است که در طول راه با آنها آشنا می‌شوید؛ این شخصیت‌ها هر کدام قابلیت منحصربه‌فردی دارند و شما باید با دقت بسیار نسبت به آنها رفتار داشته باشید. این افراد در طول راه ماموریت‌های خاصی را برای شما خواهند داشت و شما به عنوان پادشاه این سرزمین، باید از تمامی نیروهای حاضر بهره ببرید و در گسترش سرزمین از آنها استفاده کنید.

Kingdom New Lands

تجربه این بازی در عین سادگی، بسیار عمیق و با جزئیات فراوان است

بازی Kingdom: New Lands را می‌توان اثر ارزشمندی دانست که تقریبا در تمامی بخش‌ها عالی ظاهر شده است و یک تجربه منحصربه‌فرد برای دوست‌داران بازی‌های هنری به ارمغان می‌آورد. وجود شخصیت‌های جالب توجه و یک داستان معمولی و کار راه‌انداز، همه آن چیزی است که در کنار گیم‌پلی و گرافیک عالی، جلوه‌گری می‌کند و بعد از مدت‌ها، یک تجربه فک براندار تحویل بازیکن می‌دهد. بازی تحسین بسیاری از منتقدین را برانگیخته است و جزو بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ دسته‌بندی شده است. دریافت جوایز بسیار از جشنواره‌های مختلف، نکته دیگری است که بازی را متفاوت‌تر از آن چیزی که به نظر می‌آید، نشان می‌دهد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و آیفون دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Kingdom: New Lands


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده